Die verkoopt toch nederwiet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax, je post nu gewoon compexo's onderneming in Denemarken.
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens hebben jullie wel een punt. Je ziet bij boerenbedrijven in de provincie vaak een of ander product staan en daarnaast een potje waar fietsers hun euro's in kunnen flikkeren.
Daar staan toch echt verkopers achter de standquote:
Als dat de benaming is voor zijn konthaar, vast en zeker wel.quote:
Ach kijk, de cynische journalist act.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
De grote vraag is echter:
Who gives a fuck?
Jij komt echt nooit buiten de stad hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar staan toch echt verkopers achter de stand
Ach kom nou, u zijt ook Tukker, je wordt hier doodgegooid met onbemande stands met fruit, honing en kalabassen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar staan toch echt verkopers achter de stand
Ik zie toch echt B_A daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij komt echt nooit buiten de stad hè?
[ afbeelding ]
David de kabouter!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een Marokkaanse prostituee op de achtergrond.quote:
Dat schaap heeft ie toch zeker wel meegenomen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was z'n laatste vakantiebaantje.
Dan zou je helemaal beter moeten weten dan de onzin die je hier verkondigt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.
Ik moest nu echt lachen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie alleen een Marokkaanse prostituee op de achtergrond.
En 3-voud woont in een villa.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knul, ik woon in het buitengebied, en stam uit de achterhoek.
Waarom nu zo direct op Vs?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef betyar het volgende:
Nederland is een gevaarlijk land met alleen maar dieven!!!
Ik ben een legale profiteur.quote:
Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen eens even al het plezier uit je baan reguleren
Waar verkondig ik onzin?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou je helemaal beter moeten weten dan de onzin die je hier verkondigt.
Mooi, dat heb je aan je collegae te danken die een paar jaar geleden je branche verziekt hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doel heb je al bereikt, je loopt achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |