Zimbabwe is wel een belangrijke speler in de hoek van delfstoffen. Je zult er echter geen zoon van Abraham vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgen zijn drukker met de concurrentie met Zimbabwe om het het hebben van de meest gebrekkige spoorinfrastructuur.
Ik zeg niet dat men het niet probeert.quote:
Men zal de resultaten niet willen accepteren, kan ik nu al voorspellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moeten wij dan doen, vrees ik.
Teun is boos.quote:"Gefeliciteerd, Dijsselbloem, met je eurofiele Brusselse baantje en nu snel opkrassen!", meldt de PVV maandagavond in een persbericht. "De PVV heeft geen vertrouwen in een minister die naast het Nederlandse belang ook het eurobelang gaat verdedigen.
Valt mij ook tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef Reya het volgende:
POL / Denen reguleren de kapper
Waar blijft het commentaar van cempexo?
Een 709 kilometer meer dan Nederland, 3518 kilometer versus 2809 in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een zeer uitgebreid netwerk.
Kan inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
Er rijden geen metro's in verband met risico op vallend beton. Kan gewoon.
Ik had ook een tirade verwacht tegen de Deense regelzucht. Vuige hypocriet dat het is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef Reya het volgende:
POL / Denen reguleren de kapper
Waar blijft het commentaar van cempexo?
Je verwacht toch niet dat de beste man zijn nieuwe thuis (het paradijs) af gaat vallen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook een tirade verwacht tegen de Deense regelzucht. Vuige hypocriet dat het is.
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Best lullig eigenlijk. Verkas je naar Denemarken in de hoop op een guurrechts klimaat, komt de Deense PvdA aan de macht.
Gelukkig hebben ze daar nog wel producten buiten de winkel staan, dat biedt enige troost.
Dan moeten ze maar snel in de Euro stappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.
Dat is vanwege de vetkleppentaks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen zijn die zo duur geworden dat de Denen over de grens boodschappen doen.
Heerlijke opmerking.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
Best lullig eigenlijk. Verkas je naar Denemarken in de hoop op een guurrechts klimaat, komt de Deense PvdA aan de macht.
Gelukkig hebben ze daar nog wel producten buiten de winkel staan, dat biedt enige troost.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijke opmerking.
'Nederlanders die bij mij op bezoek komen weten niet wat ze zien!'
Geef belastingen een mooie naam, solidariteitsheffing, vetkleppentaks, milieubijdrage, rijkentaks, paardenbelasting, hondenbelasting, en je vind altijd een haatgroep die jubelt over meer belastingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is vanwege de vetkleppentaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |