Eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
Optimistisch geleuter bij Tegenlicht.
Hij blijft gewoon aan als Minister hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil hem niet zien vertrekken?
Nou en.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon aan als Minister hoor.
Maar zal heel veel buiten de deur zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon aan als Minister hoor.
Och, het is niet alsof een minister van financieen op dit moment belangrijk is voor een land in crisis.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar zal heel veel buiten de deur zijn
Juncker was naast premier en eurogroepvoorzitter ook minister van financiën tegelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, het is niet alsof een minister van financieen op dit moment belangrijk is voor een land in crisis.
Natuurlijk is dat positief voor Nederland.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
Voor Nederland is het toch alleen maar 'goed' dat we iemand hebben op zo een invloedrijke positie?
Een Griekse journalist zei op TV dat het wel degelijk meespeelt dat het iemand is van een Labour-partij, omdat die worden gezien als wat milder richting de zuidelijke landen.
Nou en.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juncker was naast premier en eurogroepvoorzitter ook minister van financiën tegelijk
Hoe is dat precies positief?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat positief voor Nederland.
Alsof hij een Nederlandse stem kan vertolken in die functie.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het vergroten van je invloed op besluitvorming zie jij als negatief?
Uiteraard.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof hij een Nederlandse stem kan vertolken in die functie.
In dit geval lijkt me dat wel het geval.quote:En meer macht is lang niet altijd positief, nee.
Meid tochquote:Maar ik ben dan ook niet van het wil opleggen zoals jij bent.
Eens met Boze_Appel, ik denk ook dat de invloed van Dijsselbloem relatief beperkt blijft.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof hij een Nederlandse stem kan vertolken in die functie.
En meer macht is lang niet altijd positief, nee. Maar ik ben dan ook niet van het wil opleggen zoals jij bent.
Ach, baat het niet dan schaadt het niet.quote:
Relatief beperkt is al weer wat anders dan wat Appeltje roept.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens met Boze_Appel, ik denk ook dat de invloed van Dijsselbloem relatief beperkt blijft.
Dank.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef waht het volgende:
du_ke, de beste discussievoerder van FOK!.
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind jullie allemaal eigenlijk vrij beroerde discussievoerders.
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind jullie allemaal eigenlijk vrij beroerde discussievoerders.
Je vertrappelt Turken?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.
Waar jij niet achter bent gekomen, daar zou ik hele reeksen mee kunnen volschrijven. Word up.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Op de zool van m'n hardloopschoenen staat 'Guidance', kwam ik niet achter. For real.
De meesten hier hebben gelukkig wel zelfkennis, dat moet dan ook wel weer worden gezegd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?
Je kwam er niet achter, maar toch zeg je dit nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Trackula.quote:
Ah.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kwam er niet achter, maar toch zeg je dit nu.
Paradoxaal.
Vind je?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De meesten hier hebben gelukkig wel zelfkennis, dat moet dan ook wel weer worden gezegd.
Niet zo zuur 99.999, probeer eens wat rennie's van Boze_Appel te lenen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Relatief beperkt is al weer wat anders dan wat Appeltje roept.
Dus wat is het precies waar je het mee eens bent?
Antoine Bodar is een griezel.quote:
Enigszins als in dat deze SC wordt bevolkt door de crème de la crème van ons land. Het neusje van de zalm.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien wel enigszins ja.
De_Guidance had er meer van gehoopt toen hij toenadering zocht tot de POL-SC.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit iets anders beweerd?
Ik ben top 2%quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enigszins als in dat deze SC wordt bevolkt door de crème de la crème van ons land. Het neusje van de zalm.
quote:
Dat is meer een Fok-breed probleem.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enigszins als in dat deze SC wordt bevolkt door de crème de la crème van ons land. Het neusje van de zalm.
Nou en.quote:
En 98% bottom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan blijf ik nog even.quote:
Ik heb het over het 98e percentiel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS is bottom. Hoeveel procent weet ik niet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En 98% bottom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-weg-
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En 98% bottom?Zo groot is haar kont nu ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Eerst nog wat eten zei Likkepotquote:
Hollande is inderdaad lekker bezig om een zuidelijk blok te smeden. Tot terecht ongenoegen van Merkel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo zuur 99.999, probeer eens wat rennie's van Boze_Appel te lenen.
Maar ik doel op het feit dat Dijsselbloem de Nederlandse stem niet of nauwelijks kan vertolken, binnen de ECB gebeurd momenteel precies hetzelfde, Frankrijk / Italië en Spanje vormen één front en de rest heeft zich daar aan te conformeren.
Hij is een oplichter.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Eerst nog wat eten zei Likkepot
Waar zal ik het halen zei Lange Lot
Uit grootvaders kastje zei Ringeling
Dat zal ik verklappen zei 't Kleine Ding
Een fijne avond.
Aha, de EU conformeert zich altijd maar aan die landen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo zuur 99.999, probeer eens wat rennie's van Boze_Appel te lenen.
Maar ik doel op het feit dat Dijsselbloem de Nederlandse stem niet of nauwelijks kan vertolken, binnen de ECB gebeurd momenteel precies hetzelfde, Frankrijk / Italië en Spanje vormen één front en de rest heeft zich daar aan te conformeren.
Moet het weer op die manier?quote:
Eigenlijk ben ik er wel erg tevreden mee. Stort het kaartenhuis tenminste sneller in elkaar i.p.v. Duitsland dat een ellenlang achterhoedegevecht levert maar toch het onderspit moet delven.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Hollande is inderdaad lekker bezig om een zuidelijk blok te smeden. Tot terecht ongenoegen van Merkel.
Die bezig is een blok te smeden met de landen die wel geld hebben. En uiteindelijk geldt ook op dat niveau dat wie betaalt, bepaalt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef waht het volgende:
[..]
Hollande is inderdaad lekker bezig om een zuidelijk blok te smeden. Tot terecht ongenoegen van Merkel.
Ligt volgens mij aan de test, aangezien die schalen nogal eens willen verschillen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Kunt u zichzelf rekenen tot het 98e percentiel of hoger of bent u daar nooit op getest?
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de test, aangezien die schalen nogal eens willen verschillen.
Die landen oefenen inderdaad momenteel het meeste invloed uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, de EU conformeert zich altijd maar aan die landen?
Tot op bepaalde hoogte, maar niet per definitie. Er zijn legio mogelijkheden waarop de betaler het onderspit kan delven.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die bezig is een blok te smeden met de landen die wel geld hebben. En uiteindelijk geldt ook op dat niveau dat wie betaalt, bepaalt.
Klopt, ik haal duivelse truken uit om hier mijn mening te kunnen verkondigen.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte, maar niet per definitie. Er zijn legio mogelijkheden waarop de betaler het onderspit kan delven.
Hollande is bezig een blok te smeden met landen die gezamenlijk de landen die wél geld hebebn willen plunderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die bezig is een blok te smeden met de landen die wel geld hebben. En uiteindelijk geldt ook op dat niveau dat wie betaalt, bepaalt.
Die landen die geplunderd zouden moeten gaan worden hebben ook nog een stem.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hollande is bezig een blok te smeden met landen die gezamenlijk de landen die wél geld hebebn willen plunderen.
Maar wel met de handen boven de dekens hè?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Klopt, ik haal duivelse truken uit om hier mijn mening te kunnen verkondigen.
Ik vind het grappig dat jij zegt dat het over doem- en complotdenken gaat, terwijl ik slechts een weergave geef van hetgeen wat er momenteel gaande is. Er zijn genoeg beslissingen in de afgelopen 2 jaar genomen waarbij dit naar voren is gekomen, dan heb ik het nog niet eens over de voorstellen die worden gedaan voor o.a. in de toekomst, dus het is zeker niet iets wat uit de lucht gegrepen is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die landen die geplunderd zouden moeten gaan worden hebben ook nog een stem.
Maar goed we hebben het hier vaker over gehad, het grote doem- en complotdenken is niet zo aan mij besteed
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij zegt dat het over doem- en complotdenken gaat, terwijl ik slechts een weergave geef van hetgeen wat er momenteel gaande is. Er zijn genoeg beslissingen in de afgelopen 2 jaar genomen waarbij dit naar voren is gekomen, dan heb ik het nog niet eens over de voorstellen die worden gedaan voor o.a. in de toekomst, dus het is zeker niet iets wat uit de lucht gegrepen is.
Maar goed, als jij de realiteit wilt blijven ontkennen dan moet je dat vooral blijven doen, alleen hou dan wel je klep over doem- en complotdenken.
Neuh, maar jij bent toch niet voor enige rede vatbaar zoals we allen wetenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat jij door je argumenten heen bent wordt vaak vrij snel duidelijk.
Hier heb je een nieuwsbericht van vandaag, waar precies hetgeen in staat wat ik verkondig. Dus als er iemand niet voor rede vatbaar is, dan ben jij het.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, maar jij bent toch niet voor enige rede vatbaar zoals we allen weten.
En in de krant van vandaag stond ook dat Merkel bepaalde eisen van de Fransen resoluut heeft afgewezen. Het is een spel dat alle kanten op gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier heb je een nieuwsbericht van vandaag, waar precies hetgeen in staat wat ik verkondig. Dus als er iemand niet voor rede vatbaar is, dan ben jij het.
http://deutsche-wirtschaf(...)-soll-banken-retten/
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En in de krant van vandaag stond ook dat Merkel bepaalde eisen van de Fransen resoluut heeft afgewezen. Het is een spel dat alle kanten op gaat.
Past niet in jouw straatje, dat weet ik ook wel.
Dat is wellicht geen briljant idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wellicht geen briljant idee.
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
Zo plukken wij nog elke dag de vruchten van Schimmelpenninck.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.
Och, extreem midden is ook een extreme.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..], ik geloof niet zo in extremen, sorry
Remblok! Nog steeds de verbitterde communist?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.
In theorie kan alles.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?
En omdat een voorganger 10 jaar geleden iets gedaan heeft zal de op-opvolger precies hetzelfde doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.quote:
In praktijk brengen linkse regeringen meer benodigde economische hervormingen tot stand dan rechtse. Misschien omdat zij makkelijker de vakbonden meekrijgen.quote:
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mooi, groeten aan je leuke Lays.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.
De KVP was rechts!
Niet per see hem, maar wel de SPD. Nog 8 maanden tot de verkiezingenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.
Groeten terug Remmiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, groeten aan je leuke Lays.
En dat laatste weet iedereen
Gelukkig hebben die kansloze vakbonden niet veel meer te zeggen. Wat een kansloze bende is dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
In praktijk brengen linkse regeringen meer benodigde economische hervormingen tot stand dan rechtse. Misschien omdat zij makkelijker de vakbonden meekrijgen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.htmlquote:Zo is bij de aanleg van de hogesnelheidslijn niet overlegd met de Belgen om de lijnen op elkaar af te stemmen. Bij de verplichte Europese aanbesteding is bovendien alleen naar de prijs gekeken, stelt de vakbondsbestuurder.
Onzin, de EU bepaalt niet hoeveel je uit mag geven. Lijkt me sterk dat de EU de aanschaf van TGV's ipv van die V250 had tegengehouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Hee remlof, gister zei je nog dat het onzin was dat de problemen met de Fyra hun oorsprong vonden in Europese regelgeving omtrent aanbestedingen.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.html
Aanbestedingen heh.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de EU bepaalt niet hoeveel je uit mag geven. Lijkt me sterk dat de EU de aanschaf van TGV's ipv van die V250 had tegengehouden.
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.quote:
Dat is waar, maar als je eenmaal voor een toko hebt gekozen kan je niet makkelijk terug, door die regels.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.
Dat bedoel ik, dit op de EU afschuiven is absurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.
Daar zegt die uitspraak dus niets over. Zoals al genoemd kan je op veel meer gronden besluiten over een gunning.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Hee remlof, gister zei je nog dat het onzin was dat de problemen met de Fyra hun oorsprong vonden in Europese regelgeving omtrent aanbestedingen.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.html
Als je een contract sluit heeft dat enige waarde. Is dat zo vreemd?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je eenmaal voor een toko hebt gekozen kan je niet makkelijk terug, door die regels.
Nogal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit op de EU afschuiven is absurd.
Kost je wel een lieve duitquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
aanbestedingen kan je zelfs afkappen tot enige tijd na de gunning, die ruimte is er dus wel binnen de regels.
Als ze zo doorgaan liggen ze straks in het verre oosten!quote:
EUSSR.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En Europa steeds linkser, gelukkig.
Allebei niet echt positief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En Europa steeds linkser, gelukkig.
Afhankelijk van de aanbesteding. Maar dat kan wel in de papieren lopen. Hoewel met een goed verhaal je binnen de alcatelperiode overal nog van af kan in theoriequote:
Bij overheidsaanbestedingen ben je met alle bureaucratie natuurlijk zo over zo'n periode heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aanbesteding. Maar dat kan wel in de papieren lopen. Hoewel met een goed verhaal je binnen de alcatelperiode overal nog van af kan in theorie.
Egypte, Syrië en Iran maken het ook wel aantrekkelijk om de conservatieve bevolking nog verder op te laten schuiven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de Palestijnen aan de linkerkant het water induwen.
Gezien je eerdere uitspraken over de EU verbaast deze idiote kreet van je me niets.quote:
Valt mee hoor. Er zit redelijk wat ruimte in.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij overheidsaanbestedingen ben je met alle bureaucratie natuurlijk zo over zo'n periode heen.
Ik denk dat het zelf werken als ambtenaar je visie erover wat vertroebelt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Er zit redelijk wat ruimte in.
Vast, maar dan hadden de treinen wel gereden en waren we uiteindelijk minder geld kwijt geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef GSbrder het volgende:
Ach, hadden we voor de dure TGV's gekozen, dan was er weer gezeur geweest over megalomane potverteerders.
Daarom de degelijke Duitse ICE als alternatiefquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef GSbrder het volgende:
Ach, hadden we voor de dure TGV's gekozen, dan was er weer gezeur geweest over megalomane potverteerders.
Achteraf is dat makkelijk pratenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast, maar dan hadden de treinen wel gereden en waren we uiteindelijk minder geld kwijt geweest.
Vervolgens gaan ze niet in het leger. Slimme jongens.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Conservatieven fokken er als konijnen inderdaad.
Of het hebben van kennis over aanbestedingen? Daar lijkt me een groter verschil met jou aanwezigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelf werken als ambtenaar je visie erover wat vertroebelt.
U kunt niet vandaag al zien wat morgen gebeurt?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Achteraf is dat makkelijk praten.
Och, het is niet alsof de beproefde Nederlandse treinen de afgelopen dagen wel degelijk hebben gereden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast, maar dan hadden de treinen wel gereden en waren we uiteindelijk minder geld kwijt geweest.
Ja maar als je al twee hogesnelheidslijnen hebt die goed functioneren, waarom voor die derde niet hetzelfde materieel aanschaffen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Achteraf is dat makkelijk praten.
Ik heb geen directe ervaring met aanbestedingen. Ik moet het doen met verhalen van vrienden die daar dagelijks mee bezig zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of het hebben van kennis over aanbestedingen? Daar lijkt me een groter verschil met jou aanwezig.
Helaas. Maar voortaan moeten we bij een Europese aanbesteding dus de duurste optie kiezenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef waht het volgende:
[..]
U kunt niet vandaag al zien wat morgen gebeurt?
Ik had vijf minuten vertraging vanmorgen, nou oeiquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, het is niet alsof de beproefde Nederlandse treinen de afgelopen dagen wel degelijk hebben gereden.
De ns vond dat niet nodig voor zo'n klein lijntje.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar als je al twee hogesnelheidslijnen hebt die goed functioneren, waarom voor die derde niet hetzelfde materieel aanschaffen?
Sorry, welke HSL functioneert goed in Nederlandquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar als je al twee hogesnelheidslijnen hebt die goed functioneren, waarom voor die derde niet hetzelfde materieel aanschaffen?
Gelukkig ben jij representatief voor al een week, bijna elke dag, paniekrooster bij de NS.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had vijf minuten vertraging vanmorgen, nou oei
Duidelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen directe ervaring met aanbestedingen. Ik moet het doen met verhalen van vrienden die daar dagelijks mee bezig zijn.
Op een ritje van 15 min vind ik dat best fors, maar dit terzijde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had vijf minuten vertraging vanmorgen, nou oei
Voor het standaard schrappen van de laagste inschrijver is wel wat voor te zeggen wanneer je voor kwaliteit gaatquote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas. Maar voortaan moeten we bij een Europese aanbesteding dus de duurste optie kiezen.
Succes gegarandeerd.
De ICE en de Thalys functioneren beide prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sorry, welke HSL functioneert goed in Nederland?
Blijft een rare neiging inderdaad, dat doortrekken van persoonlijke ervaringen op gigantische systemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Remlof had maar 5 minuten vertraging, er is niets aan de hand bij de NS. Doorlopen mensen.
Ik vind van niet. Het blijft publiek geld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor het standaard schrappen van de laagste inschrijver is wel wat voor te zeggen wanneer je voor kwaliteit gaat.
Vorige week dinsdag op de piek van de horrorwintersneeuwval had ik 15 minuten vertraging tussen Groningen en Arnhem.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op een ritje van 15 min vind ik dat best fors, maar dit terzijde.
In dit geval had daarmee achteraf flink publiek geld bespaard kunnen worden. De focus op laag inschrijven heeft negatieve gevolgen voor het eindproduct.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het blijft publiek geld.
Andere trein, andere vennoten, andere functiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De ICE en de Thalys functioneren beide prima.
Het grootste deel van het traject lag toen nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag op de piek van de horrorwintersneeuwval had ik 15 minuten vertraging tussen Groningen en Arnhem.
Daar hoor je mij niet over klagen.
Maakt niet uit. Als remlof geen hinder ondervindt is er geen probleem.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het grootste deel van het traject lag toen niets.
Bij Assen lag al sneeuw dinsdagavond.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het grootste deel van het traject lag toen niets.
Er werd gesteld dat de focus dit keer niét slechts op prijs gericht was, maar prijs/kwaliteit en de Italianen voldeden aan alle eisen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In dit geval had daarmee achteraf flink publiek geld bespaard kunnen worden. De focus op laag inschrijven heeft negatieve gevolgen voor het eindproduct.
Marginaal allemaal in het noorden vorige week.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Assen lag al sneeuw dinsdagavond.
Als jouw onderbuik niet opborrelt ook niet, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als remlof geen hinder ondervindt is er geen probleem.
Dus waarom zouden ze ICE of Thalys moeten kiezenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is precies het hele punt, mafkees.
Ongeveer 10.000kmquote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jouw onderbuik niet opborrelt ook niet, toch?
Hoeveel kilometer heb jij met de trein gemaakt in 2012?
Dan waren de minimumeisen allicht te laag. Ze hadden bijvoorbeeld nog geen ervaring met het bouwen van hogesnelheidstreinen. Vrij essentieel voor kwaliteit in dit geval naar mijn ideequote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat de focus dit keer niét slechts op prijs gericht was, maar prijs/kwaliteit en de Italianen voldeden aan alle eisen.
Geweldig, ga je nou je, als je het zelf niet hebt meegemaakt mag je er niets over zeggen kaart tevoorschijn toveren?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heb jij met de trein gemaakt in 2012?
In Denemarken, ook niet heel succesvol, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan waren de minimumeisen allicht te laag. Ze hadden bijvoorbeeld nog geen ervaring met het bouwen van hogesnelheidstreinen. Vrij essentieel voor kwaliteit in dit geval naar mijn idee.
Die treinstellen zouden dit natuurlijk prima kunnen doen. Dan valt daar wel iets voor te zeggen natuurlijk. Allerlei verschillende soorten materieel is niet zo gunstig.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus waarom zouden ze ICE of Thalys moeten kiezen?
Dat waren zelfs gewone treinen. En drama inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Denemarken, ook niet heel succesvol, toch?
Laat compexo het maar niet horen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Denemarken, ook niet heel succesvol, toch?
Hoeveel zou het kosten per trein en welke gevolgen heeft dat voor de toeslagen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die treinstellen zouden dit natuurlijk prima kunnen doen. Dan valt daar wel iets voor te zeggen natuurlijk. Allerlei verschillende soorten materieel is niet zo gunstig.
Nee, want dat doe ik zelf ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geweldig, ga je nou je, als je het zelf niet hebt meegemaakt mag je er niets over zeggen kaart tevoorschijn toveren?
Op voorhand leek de gekozen trein gunstig financieel. Maar het lijkt me nu wel duidelijk dat de kosten uiteindelijk veel hoger uitpakken. Geen verstandige keuze dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel zou het kosten per trein en welke gevolgen heeft dat voor de toeslagen?
Ik err 20 x 400 + 250 x 50 voor m'n werk plus het reizen voor m'n lol, gauw zo'n 25000.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer 10.000km.
Edit: rekenfout, ik bedoel 14.000
Inderdaad. Het risico van aanbestedingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op voorhand leek de gekozen trein gunstig financieel. Maar het lijkt me nu wel duidelijk dat de kosten uiteindelijk veel hoger uitpakken. Geen verstandige keuze dus.
Klopt maar weinig blaam voor de EU in dit geval. Dit was gewoon de ns die slecht werk hebben geleverd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Het risico van aanbestedingen.
Het kan fout gaan. Imho niet de fout van de NS (tenzij ze aantoonbaar te lage eisen stelden) maar van fabrikant AnsaldoBreda die blijkbaar niet in staat is dit soort producten te leveren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt maar weinig blaam voor de EU in dit geval. Dit was gewoon de ns die slecht werk hebben geleverd.
De NS had beter kunnen weten, de V250 was de eerste hogesnelheidstrein van AnsaldoBreda en die bestond alleen nog op de tekentafel toen ze 'm bestelden. En toen reden ze al probleemloos met de ICE.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kan fout gaan. Imho niet de fout van de NS (tenzij ze aantoonbaar te lage eisen stelden) maar van fabrikant AnsaldoBreda die blijkbaar niet in staat is dit soort producten te leveren.
Dat is niets nieuws. Zo werkt het ook met de JSF, een nieuw dienstwapen of een verandering van de huisstijl.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De NS had beter kunnen weten, de V250 was de eerste hogesnelheidstrein van AnsaldoBreda en die bestond alleen nog op de tekentafel toen ze 'm bestelden. En toen reden ze al probleemloos met de ICE.
Briljant voorbeeld, de JSFquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws. Zo werkt het ook met de JSF, een nieuw dienstwapen of een verandering van de huisstijl.
Het is niet altijd een nadeel iets vanaf de tekentafel te bestellen, soms geeft het je technologische voorsprong of een zekere mate van flexibiliteit.
Doet niets af aan de beproefde procedure van het afnemen van onvoltooide producten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Briljant voorbeeld, de JSF
Dat ding blijkt nu al veel te duur, aan alle kanten te haperen en totaal niet wat we nodig hebben en toch gaan we er mee door
Die procedure was beproefd toen de technologische ontwikkeling nog niet zo snel ging.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet niets af aan de beproefde procedure van het afnemen van onvoltooide producten.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Zo, mooi aangenomen als student-assistent. Rechtvaardigheid,
Dat hadden zequote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die procedure was beproefd toen de technologische ontwikkeling nog niet zo snel ging.
Wat niet wegneemt dat beginnende producenten ook een kans moeten hebben natuurlijk, maar laat ze dan eerst met een volledig functioneel prototype komen.
Tof! En verdient niet gek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Ga je dan pennen en gummetjes aangeven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
de NS heeft hiermee volgens mij vrij bewust een risico genomen. Dat mag die club volgens mij wel aangerekend worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kan fout gaan. Imho niet de fout van de NS (tenzij ze aantoonbaar te lage eisen stelden) maar van fabrikant AnsaldoBreda die blijkbaar niet in staat is dit soort producten te leveren.
Klassenavonden organiseren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je dan pennen en gummetjes aangeven?
Of gewoon Netelenbos in haar auto mensen vanuit de Randstad naar Brussel laten rijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we de JSF niet inzetten als vervanger van de Fyra?
Ik wacht het onvermijdelijke onderzoek wel even af.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
de NS heeft hiermee volgens mij vrij bewust een risico genomen. Dat mag die club volgens mij wel aangerekend worden.
Doen ze dat tegenwoordig midden in de nacht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze die aanbesteding hadden georganiseerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wacht het onvermijdelijke onderzoek wel even af.
Gezien het resultaat waarschijnlijk niet erg efficient en doordacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze die aanbesteding hadden georganiseerd.
Punt is dat je iets onderzoekt van wat de NS vele jaren geleden heeft gedaan maar sindsdien is die top van die club al een aantal keer vervangen. Je kan er dus niets meer mee..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien het resultaat waarschijnlijk niet erg efficient en doordacht.
Dat onderzoek zal wel zoiets concluderen, toch een gevalletje open deur intrappen. Maae daar houdt de politiek van, zeker als zo'n onderzoek ook weer tonnen kost.
Ik weet niet hoor, maar bewezen ervaring en kundigheid zou toch een belangrijke weegfactor moeten doorwegen in de besluitvorming.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas. Maar voortaan moeten we bij een Europese aanbesteding dus de duurste optie kiezen.
Succes gegarandeerd.
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Natuurlijk wel, vervoer op het spoor nieuw aanbesteden, de NS liquideren en alleen maar nieuwe vervoerders toelaten.
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.
Dat is de EO, Rail Away.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef Drugshond het volgende:
Op de ZDF (geloof ik) is soms een rit van een trein te zien lang allerlei leuke steden.. soort van Stono de Bono aquarium tv.
Heerlijke televisie.....vaag muziekje eronder, en niet nadenken.
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.
Met het busvervoer bevalt geen eer te behalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nederlanders en hun OV obsessie
Leer gewoon net als in andere landen een auto te kopen.
Als de laatste bushalte Treblinka was.... snap ik wel het probleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
Zonder het OV staat het vol en vast met auto's op veel plaatsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nederlanders en hun OV obsessie
Leer gewoon net als in andere landen een auto te kopen.
Al die OV-mensen hebben niet opeens geld om een auto te kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zonder het OV staat het vol en vast met auto's op veel plaatsen
Zo zo, in welke utopie zou dat zijn?quote:
Dat is voor de 2e klas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan er geen FEBO trekkast in de trein gezet worden. Veel meer succes.
Een heel groot deel wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al die OV-mensen hebben niet opeens geld om een auto te kopen.
Neem Los Angeles.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een heel groot deel wel.
Neem een stad als Londen, hoe zou dat gaan zonder de metro?
Walking.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een heel groot deel wel.
Fiets.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een heel groot deel wel.
Of neem Houston. Niet zo'n Europese pauperstad waarvan de stichters totaal geen rekening hielden met toekomstige technologische ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld inderdaad
[ afbeelding ]
Ze zijn voorbereid op vliegende auto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Of neem Houston. Niet zo'n Europese pauperstad waarvan de stichters totaal geen rekening hielden met toekomstige technologische ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Of neem Houston. Niet zo'n Europese pauperstad waarvan de stichters totaal geen rekening hielden met toekomstige technologische ontwikkelingen.
quote:Houston’s traffic is nationally recognized as being somewhat challenging,
Challenging.. ja, maar er zijn fijne brede wegen en er is voldoende parkeergelegenheid.quote:
Sydney net zo, heerlijk die moderne steden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef waht het volgende:
[..]
Challenging.. ja, maar er zijn fijne brede wegen en er is voldoende parkeergelegenheid.
Dat wordt een forse bonus voor 99.999.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Jongens, jongens, we gaan dit jaar 3% winst maken
En de gemeenten zijn al zo rijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Jongens, jongens, we gaan dit jaar 3% winst maken
Eens.quote:
De overige inkomsten nemen helaas iets meer afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat wordt een forse bonus voor 99.999.
Ik zie de raadsvragen van Rudy Reker alweer tegemoetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Drugshond het volgende:
Gaat lekker in EHV,
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven
Papierwinkel lost niks op..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie de raadsvragen van Rudy Reker alweer tegemoet
Een groepje apen, wat lief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Drugshond het volgende:
Gaat lekker in EHV,
Dat zegt niet zo veel meer, tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die primaten weten aardig te typen.
De DatDitKanInNederland!!!burgerprimaatbot?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel meer, tegenwoordig.
Dan moet je niet het topic sluiten, die bot opent gewoon een nieuwe om aan z'n quota te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De DatDitKanInNederland!!!burgerprimaatbot?
Dat is bij de buren. Hier sparen we Dijsselbloemtopics, die kunnen weinig kwaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je niet het topic sluiten, die bot opent gewoon een nieuwe om aan z'n quota te komen.
Zag het al op mijn Timeline, ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Drugshond het volgende:
Gaat lekker in EHV,
Ik zie blanken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Laat me raden: het zijn allochtoni's die de klappen uitdelen?
Terecht, Dijsselbloem is gewoon lekker bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is bij de buren. Hier sparen we Dijsselbloemtopics, die kunnen weinig kwaad
Dat gaat ook niet om Dijsselbloem maar om 'de EU' en het moeten veroordelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp die discussie rond Dijsselbloem niet goed. Krijgt hij zo'n positie niet, dan is dat volgens bepaalde lieden weer bewijs dat Nederland zich onder laat schijten door de andere lidstaten. Maar wordt hij wel benoemd, dan is het ook weer niet goed, want dat laat hij het land in de steek.
Dat weet ik niet maar het is mooi om te zien hoe een Selang zichzelf de SP/PVV-hoek inlultquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef waht het volgende:
[..]
Terecht, Dijsselbloem is gewoon lekker bezig.
Ik zie als enige oplossing dat Dijsselbloem opstapt en een echte baan gaat zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp die discussie rond Dijsselbloem niet goed. Krijgt hij zo'n positie niet, dan is dat volgens bepaalde lieden weer bewijs dat Nederland zich onder laat schijten door de andere lidstaten. Maar wordt hij wel benoemd, dan is het ook weer niet goed, want dat laat hij het land in de steek.
Beetje vroeg om die beste man te beoordelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk wel heerlijk om al je frustraties te botvieren op de EU, als eenvoudige Nederlander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet om Dijsselbloem maar om 'de EU' en het moeten veroordelen.
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik als enige oplossing dat Dijsselbloem opstapt en een echte baan gaat zoeken.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heerlijk om al je frustraties te botvieren op de EU, als eenvoudige Nederlander.
Mijn opmerking had overigens geen betrekking op u.quote:
Ik ben dan ook pragmatisch pro-EU, met nadruk op pragmatisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn opmerking had overigens geen betrekking op u.
Omdat "Overheid slecht, Markt goed UGH!" het mantra van de gemiddelde lolbertariër is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat "Overheid slecht, Markt goed UGH!" het mantra van de gemiddelde lolbertariër is.
Aandelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat Dijsselbloem nu, zijn EU ambities verneuken duidelijkheid op de aandelenmarkt, waar ik niet van profiteer mbt SNS. Laat hem maar snel hier komen en een knoop doorhakken want m'n geld verdampt nu.
Omdat fundamentalisten enkel vanuit extremen kunnen redeneren. Ben je het niet eens met hun verhaaltje dan vind je alles wat de overheid doet helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?
En wanneer je niet meedoet ben je een Eurofielquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heerlijk om al je frustraties te botvieren op de EU, als eenvoudige Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |