Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Zo, mooi aangenomen als student-assistent. Rechtvaardigheid,
Dat hadden zequote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die procedure was beproefd toen de technologische ontwikkeling nog niet zo snel ging.
Wat niet wegneemt dat beginnende producenten ook een kans moeten hebben natuurlijk, maar laat ze dan eerst met een volledig functioneel prototype komen.
Tof! En verdient niet gek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Ga je dan pennen en gummetjes aangeven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
de NS heeft hiermee volgens mij vrij bewust een risico genomen. Dat mag die club volgens mij wel aangerekend worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kan fout gaan. Imho niet de fout van de NS (tenzij ze aantoonbaar te lage eisen stelden) maar van fabrikant AnsaldoBreda die blijkbaar niet in staat is dit soort producten te leveren.
Klassenavonden organiseren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je dan pennen en gummetjes aangeven?
Of gewoon Netelenbos in haar auto mensen vanuit de Randstad naar Brussel laten rijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we de JSF niet inzetten als vervanger van de Fyra?
Ik wacht het onvermijdelijke onderzoek wel even af.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
de NS heeft hiermee volgens mij vrij bewust een risico genomen. Dat mag die club volgens mij wel aangerekend worden.
Doen ze dat tegenwoordig midden in de nacht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:29 schreef Friek_ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze die aanbesteding hadden georganiseerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wacht het onvermijdelijke onderzoek wel even af.
Gezien het resultaat waarschijnlijk niet erg efficient en doordacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze die aanbesteding hadden georganiseerd.
Punt is dat je iets onderzoekt van wat de NS vele jaren geleden heeft gedaan maar sindsdien is die top van die club al een aantal keer vervangen. Je kan er dus niets meer mee..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien het resultaat waarschijnlijk niet erg efficient en doordacht.
Dat onderzoek zal wel zoiets concluderen, toch een gevalletje open deur intrappen. Maae daar houdt de politiek van, zeker als zo'n onderzoek ook weer tonnen kost.
Ik weet niet hoor, maar bewezen ervaring en kundigheid zou toch een belangrijke weegfactor moeten doorwegen in de besluitvorming.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas. Maar voortaan moeten we bij een Europese aanbesteding dus de duurste optie kiezen.
Succes gegarandeerd.
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Natuurlijk wel, vervoer op het spoor nieuw aanbesteden, de NS liquideren en alleen maar nieuwe vervoerders toelaten.
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.
Dat is de EO, Rail Away.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef Drugshond het volgende:
Op de ZDF (geloof ik) is soms een rit van een trein te zien lang allerlei leuke steden.. soort van Stono de Bono aquarium tv.
Heerlijke televisie.....vaag muziekje eronder, en niet nadenken.
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.
Met het busvervoer bevalt geen eer te behalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nederlanders en hun OV obsessie
Leer gewoon net als in andere landen een auto te kopen.
Als de laatste bushalte Treblinka was.... snap ik wel het probleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |