Ik weet niet hoor, maar bewezen ervaring en kundigheid zou toch een belangrijke weegfactor moeten doorwegen in de besluitvorming.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas. Maar voortaan moeten we bij een Europese aanbesteding dus de duurste optie kiezen.
Succes gegarandeerd.
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Natuurlijk wel, vervoer op het spoor nieuw aanbesteden, de NS liquideren en alleen maar nieuwe vervoerders toelaten.
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een recept voor nog veel meer ellende.
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Korte termijn doet het pijn, lange termijn zijn we van de NS af met zijn rotte top.
Dat is de EO, Rail Away.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef Drugshond het volgende:
Op de ZDF (geloof ik) is soms een rit van een trein te zien lang allerlei leuke steden.. soort van Stono de Bono aquarium tv.
Heerlijke televisie.....vaag muziekje eronder, en niet nadenken.
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan krijg je er nieuwe clubs met een rotte top voor terug. Het busvervoer wordt op die manier aanbesteed en bijna geen oorspronkelijke vervoerder doet dat nog maar toch zijn er nog zat problemen.
Met het busvervoer bevalt geen eer te behalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nederlanders en hun OV obsessie
Leer gewoon net als in andere landen een auto te kopen.
Als de laatste bushalte Treblinka was.... snap ik wel het probleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het beter, toen ieder kwartier een lege bus langs kwam.
Zonder het OV staat het vol en vast met auto's op veel plaatsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Nederlanders en hun OV obsessie
Leer gewoon net als in andere landen een auto te kopen.
Al die OV-mensen hebben niet opeens geld om een auto te kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zonder het OV staat het vol en vast met auto's op veel plaatsen
Zo zo, in welke utopie zou dat zijn?quote:
Dat is voor de 2e klas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kan er geen FEBO trekkast in de trein gezet worden. Veel meer succes.
Een heel groot deel wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al die OV-mensen hebben niet opeens geld om een auto te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |