Dan verwacht ik ook een blije usericon.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat heb ik nou elke keer dat je zegt dat je mij niet zal missen.
Nee, dat kan niet volgens mijn psychiater.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal doen, normale klootzak.
Jim presenteerde een donkere toekomst.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, Jim Rogers had ook wat interessants te vertellen.
Ben het met de teneur eens dat onze economie de komende jaren structureel zal veranderen.
Ik verwacht ook dingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook een blije usericon.
Als je consequent game theory toepast dan kom je, helaas, ook in die richting. Hoe het er exact uit zal zien dat is natuurlijk lastig de zeggen, maar je kan de trend wel analyseren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jim presenteerde een donkere toekomst.
Hebben ze niet nodig, mensen de niet meejubelen zijn gek, en racist, en zonder de EU hadden we oorlog, en enquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.
Dat "doch" vind ik me toch een partij oubollig.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.
Interessantdoenerij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat "doch" vind ik me toch een partij oubollig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
Je moest ook weer zonodig een plaatje van tieten posten terwijl er hier een homo post he.
Nu gaat alles weer naar de tyfus.
Het is dan ook een imitatie van de aartsvijand van Ilja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je door blijft modderen, dan kan je een heel eind komen met je voorspelling.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je consequent game theory toepast dan kom je, helaas, ook in die richting. Hoe het er exact uit zal zien dat is natuurlijk lastig de zeggen, maar je kan de trend wel analyseren.
Ga heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Het probleem is dat er geen daadkrachtige aanpak bestaat om de eurozone te stabiliseren, behalve een politiek onwenselijke situatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je door blijft modderen, dan kan je een heel eind komen met je voorspelling.
Je bedoelt de man die zegt dat je ook zonder grote bedrijven kan en dat slechts 10 tot 15% daadwerkelijk iets produceren?quote:Zaak is om buiten de gebaande paden te treden. Die Amerikaan van net had een boeiend verhaal in dat licht.
Doch, ik tracht u al te imiteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is dan ook een imitatie van de aartsvijand van Ilja.
Sterf nu en vloek tevergeefs.quote:
U bent tot iets beters geroepen.quote:
Dat is nogal een ongerijmde uitspraak, dunkt mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Een ongerijmde uitspraak van een ongelikte beer.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is nogal een ongerijmde uitspraak, dunkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |