quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht
Niks mis met een beetje pleiten voor kolonies.quote:
Ik ben De_Kardinaal. Verder heb ik geen probleem maar jij wel met anderen zeg. Reageer je altijd zo agressief als er vreemden bij zijn? Dat doorbreekt het wereldje waarin je leeft teveel?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is je probleem?
Je mag De_Guidance wel meenemen als je wilt, we missen hem hier toch niet.
quote:
Ze hebben je meteen al door v_P.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe dan ook nog een aanwijzing dat je psychisch niet helemaal in balans bent.
Ja, steun de Inquisitie maar, De_Judas.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben je meteen al door v_P.
Inderdaad, mensen zoals jij zijn meteen verdacht.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben De_Kardinaal. Verder heb ik geen probleem maar jij wel met anderen zeg. Reageer je altijd zo agressief als er vreemden bij zijn? Dat doorbreekt het wereld waarin je leeft teveel?
Inderdaad, men noemt mij ook majesteit.quote:Aha, iemand die de pluralis modestiae/majestatis gebruikt? Denk je dat je de koningin bent of verschuil je je achter anderen?
Inderdaad, zie de pareltjes in mijn FoBo.quote:Hoe dan ook nog een aanwijzing dat je psychisch niet helemaal in balans bent.
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, steun de Inquisitie maar, De_Judas.
Het was niet de bedoeling dat je ook echt de vragen ging beantwoorden, joh! Jouw mening interesseert mij net zoveel als de Privé pagina's van de Telegraaf.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen zoals jij zijn meteen verdacht.
[..]
Inderdaad, men noemt mij ook majesteit.
[..]
Inderdaad, zie de pareltjes in mijn FoBo.
Inquisitie heeft dan ook niets met het pure geloof te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.
quote:
Nee, dat was Under my thumb.quote:
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.
Het schijnt je zoveel te interesseren dat je erop blijft antwoorden.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat je ook echt de vragen ging beantwoorden, joh! Jouw mening interesseert mij net zoveel als de Privé pagina's van de Telegraaf.
Nee toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben je meteen al door v_P.
Inderdaad, Jim Rogers had ook wat interessants te vertellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Bankenhaters bij Tegenlicht. Altijd goed.
Je kunt ook gewoon normaal doen, normale klootzak.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.
Dat heb ik nou elke keer dat je zegt dat je mij niet zal missen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |