Wat krijg je dan als je een latino met een katholiek combineert?quote:
Vraag het je Dominicaanse hotties, dat zijn hoogstwaarschijnlijk katholieken, zoals iedereen op dat continent.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat krijg je dan als je een latino met een katholiek combineert?
Katholieken wisten wel raad met die malle joden.quote:
WASP doesn't agree.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag het je Dominicaanse hotties, dat zijn hoogstwaarschijnlijk katholieken, zoals iedereen op dat continent.
WASP can go kiss my ass.quote:
Ik heb liever geen rednecks aan mijn reet, maar ieder zijn voorkeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
WASP can go kiss my ass.
And so can the hot latino's.
Rednecks als toplaag zien van de VS.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb liever geen rednecks aan mijn reet, maar ieder zijn voorkeur.
Wel van de WASP.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rednecks als toplaag zien van de VS.
Weet je wel wat 't is?quote:
quote:
Nu zijn de rollen echter omgedraaid. We laten ze wegkwijnen onder een ondraaglijke schuldenlast.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Katholieken wisten wel raad met die malle joden.
Je boekt een trip speciaal om bij een restaurant in Valencia te gaan eten?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Drugshond het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik on it, bijna klaar met mijn reisplanner.
http://www.theregister.co.uk/2013/01/20/mega_launch_fail/quote:
Ik ben daar gek genoeg voor. Maar nee, er staan meer dingen op mijn lijstje. Ik ga wel zover dat ik de restaurants ook al vooraf digitaal uitzoek.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je boekt een trip speciaal om bij een restaurant in Valencia te gaan eten?
Whehe, bij mij houden dat soort plannen nooit stand. Ik zoek ter plekke op m'n iPad wel uit waar ik ga eten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben daar gek genoeg voor. Maar nee, ik staan meer dingen op mijn lijstje. Ik ga wel zover dat ik de restaurants ook al vooraf digitaal uitzoek.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.theregister.co.uk/2013/01/20/mega_launch_fail/
Ik ging vanmiddag 1 GB aan garbled data uploaden. 5kb/s
Mooi mannetje is het.quote:with its mastermind claiming global enthusiasm for the site has overwhelmed its resources
Here Samsung Note... but same story.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, bij mij houden dat soort plannen nooit stand. Ik zoek ter plekke op m'n iPad wel uit waar ik ga eten.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.theregister.co.uk/2013/01/20/mega_launch_fail/
Ik ging vanmiddag 1 GB aan garbled data uploaden. 5kb/s
twitter:KimDotcom twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 14:55:24720 Terabyte per rack. One rack per day. EMM EEH GEE AYY reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:KimDotcom twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 14:55:24720 Terabyte per rack. One rack per day. EMM EEH GEE AYY reageer retweet
Wat wil/ga je kraken dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef Auti het volgende:
Als het eenmaal een beetje goed loopt flikker ik mijn rainbowtables er wel op.
Dikke raid waarschijnlijk zodat je lekker kan hotswappen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
192 units in zo'n rack, dat is nog maar 3,75Tb per unit.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het is wel een crimineel natuurlijk, rijkdom vergaren door bestanden waar anderen soms maanden werk in hebben gestoken beschikbaar te stellen.
Daar heeft ie vast maori-koelies voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dikke raid waarschijnlijk zodat je lekker kan hotswappen.
Edit: net zoals hd-wisselen fulltime banen zijn bij Google bv.
Never judge a book on it's cover.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Auti het volgende:
Gisteren was IJmuiden in de aflevering van de Smaakpolitie, nu durft bijna niemand meer hier iets te vreten te halenGesprek van de dag en zo. 1 Italiaans restaurant was ook gewoon echt te smerig voor worden, had Rob Geus nog nooit eerder meegemaakt. De Voedsel en Waren Autoriteit zou die tent meteen sluiten zoveel zat daar fout.
Crimineel is extra geld vragen voor opslagmedia omdat je wellicht iets illegaals erop zou kunnen zetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef De_Guidance het volgende:
Het is wel een crimineel natuurlijk, rijkdom vergaren door bestanden waar anderen soms maanden werk in hebben gestoken beschikbaar te stellen.
Ach kan altijd van pas komen.. soms een beetje spelen. Ik heb ook een wordlist met alle mogelijke 06nummers (147,2GB), die doet het vaak erg goed.quote:
Mwoah het is een wat halfbakken compromis, maar feit blijft natuurlijk dat betreffende persoon zijn geld verdient met strafbare zaken.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Crimineel is extra geld vragen voor opslagmedia omdat je wellicht iets illegaals erop zou kunnen zetten.
Ze zijn ook lang niet bij alle eettenten langs geweest, ik weet er zo 3 te noemen die helemaal prima in orde zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Never judge a book on it's cover.
Rotishop in Eindhoven (kruisstraat) tent ziet er niet uit. Daar staan gewoon de simpelste stoeltjes uit de jaren 70 in de tent. De tent ziet er ook nog eens rommelig eruit. Maar het eten is klasse met hoofdletter A.
Hun overburen Sang Lee (Chinees) is ook een aanrader. Heb daar eens een kortingskaart voor gehad die ik binnen 2 maanden eruit had . Moet daar ook om lachen bij een verkoop van deur tot deur om een restaurant te promoten. Beste deal aan de voordeur ooit. Studenten lagen toen in een deuk.
• Eet je wel eens chinees ?!, nou ik te lui om te koken dus ik vrees dat ik deze vraag met ja moet beantwoorden. Het gaat dus over Chinees dus ik luister. Ik heb hier een kaart waarmee je 25 % korting krijgt voor 25 euro. Mooi meer wil ik niet horen... Sold.
0600000000 t/m 0699999999?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Ach kan altijd van pas komen.. soms een beetje spelen. Ik heb ook een wordlist met alle mogelijke 06nummers (147,2GB), die doet het vaak erg goed.
HAHA, waarom zou je dat in een lijst willen hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Ach kan altijd van pas komen.. soms een beetje spelen. Ik heb ook een wordlist met alle mogelijke 06nummers (147,2GB), die doet het vaak erg goed.
Wat heb je aan een dergelijke lijst?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Wordlists gebruik je meestal voor het raden van passwords.quote:
Zou een leuk baantje voor mij zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dikke raid waarschijnlijk zodat je lekker kan hotswappen.
Edit: net zoals hd-wisselen fulltime banen zijn bij Google bv.
Als hij zijn service niet snel verbetert gaat hij helemaal niets verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah het is een wat halfbakken compromis, maar feit blijft natuurlijk dat betreffende persoon zijn geld verdient met strafbare zaken.
Dit. Je wilt niet weten hoeveel mensen hun telefoonnummer (meestal 06) als wachtwoord gebruiken wanneer er wordt gevraagd om een wachtwoord van minimaal 10 karakters.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordlists gebruik je meestal voor het raden van passwords.
Maar het in 95% van de gevallen wel isquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als hij zijn service niet snel verbetert gaat hij helemaal niets verdienen.
Punt is natuurlijk, net zoals met torrents, dat de content niet per se illegaal hoeft te zijn.
Aan een opeenvolgende lijst van nummers geen reet. Maar rainbowtables zijn 'lijsten' van hashes van woorden zodat je heel snel wachtwoord kan kraken als ze niet al te ingewikkeld zijn.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het in 95% van de gevallen wel is
Dan nog kan je beter een loop gebruiken met 06XXYYYYYY van alle nummerranges die in gebruik zijn lijkt mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Dit. Je wilt niet weten hoeveel mensen hun telefoonnummer (meestal 06) als wachtwoord gebruiken wanneer er wordt gevraagd om een wachtwoord van minimaal 10 karakters.
Cracking.. ik heb ook nog telefoonnummerlijsten met de netnummers 0255 en 023.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
HAHA, waarom zou je dat in een lijst willen hebben?
Heb je ook een lijst van alle getallen tot een miljard?
Je weet dat cracking strafbaar is hè?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Auti het volgende:
[..]
Cracking.. ik heb ook nog telefoonnummerlijsten met de netnummers 0255 en 023.
Mwah, ik gebruik CUDA power.. hij werkt die wordlists aardig snel af.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan een opeenvolgende lijst van nummers geen reet. Maar rainbowtables zijn 'lijsten' van hashes van woorden zodat je heel snel wachtwoord kan kraken als ze niet al te ingewikkeld zijn.
Volgens mij nog steeds niet, en ze zijn ook nog bezig om de wet aan te passen mbt whitehat hackers.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat cracking strafbaar is hè?
Zelden.....probleem is alleen dat ik een reg heb op 30 sites of zo. fd, visa, chello, nas, tweakers, fok, booking, groupon (misselijke site), vakantieveilingen, en nog veel meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef remlof het volgende:
Ik gebruik op geen twee sites hetzelfde password.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef remlof het volgende:
Ik gebruik op geen twee sites hetzelfde password.
Ja ok, als je niets doet en de eigenaar van het account of de apparatuur meteen op de hoogte stelt zal de rechter het nog wel door de vingers zien, als het al zover komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds niet, en ze zijn ook nog bezig om de wet aan te passen mbt whitehat hackers.
Voor zover ik weet mag je een router bijvoorbeeld gewoon kraken.. een useraccount weer niet geloof ik. Het is mistig, maar het ligt er ook maar net aan wat je doet en wat je wilt. Ik heb geen kwade bedoelingen, als ik iets doe dan is dat uit interesse en om meer te leren. Als ik een groot gevaarlijk lek vind dan bel ik Brenno
Ik heb hem in handige hapklare brokken gekniptquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog kan je beter een loop gebruiken met 06XXYYYYYY van alle nummerranges die in gebruik zijn lijkt mij.
Dan nog kan je scriptje beter een loop gebruiken volgens mij, dan heb je helemaal geen list nodig.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb hem in handige hapklare brokken geknipt
Onze zionistische vriend.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Barack Hussein Obama voor de tweede keer geïnaugureerd als president van de USA.
Dat is 1,6 Terabyte/sec volcontinue, lijkt me sterk dat hij die bandbreedte heeft, of dat Nieuw Zeeland zo snel aan het internet hangt dat hij dat kan krijgen. Als hij dat heeft lijkt mij dat de rest van NZ flink lagt met internet.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:KimDotcom twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 14:55:24720 Terabyte per rack. One rack per day. EMM EEH GEE AYY reageer retweet
Het is een beetje MEGAlomaan figuur.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is 1,6 Terabyte/sec volcontinue, lijkt me sterk dat hij die bandbreedte heeft, of dat Nieuw Zeeland zo snel aan het internet hangt dat hij dat kan krijgen. Als hij dat heeft lijkt mij dat de rest van NZ flink lagt met internet.
Ik gebruik o.a. een aangepaste versie van Pyrit, maar ik zal er eens op gaan breien.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog kan je scriptje beter een loop gebruiken volgens mij, dan heb je helemaal geen list nodig.
Jij snapt het, en er gaat in de toekomst nog veel vraag komen naar pentesters/whitehats.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef Drugshond het volgende:
Met hacken is niks mis. Mensen moeten maar eens na gaan denken digitaal a way of second life is. Volledig digitaal kunnen uitlezen is zowat je boekhouding op straat gooien.
Heb nog leuke software hierover. Wat na 9-11 direct in de ban ging (de bedrijven bestaan niet meer). Heb ik zelfs nog een topic over gehad. Over versleutelen van data....A-cooking book achter een gifje gezet. Deep encrypted.
Tja, ik blijf me verbazen over de ignorantie.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef Drugshond het volgende:
Met hacken is niks mis. Mensen moeten maar eens na gaan denken digitaal a way of second life is.
Daar is een speciale site voor, met alle bizarre computer screens uit films.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ik blijf me verbazen over de ignorantie.
Zat gisteren de film safe house te kijken, en nog steeds denkt Hollywood dat als tekst op een beeldscherm verschijnt daar turiliturieturilieturelituuurelietuuur geluidjes bij horen en de letters 1 voor 1 achter elkaar moeten verschijnen.
Zijn er nog steeds mensen die er zo over denken?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is een speciale site voor, met alle bizarre computer screens uit films.
Wat? Abby heeft helemaal een special custom OS en dit dat alles, je weet toch.quote:
Social engineering inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
Mitnick was natuurlijk meer een vlotte babbelaar dan IT-expert.
Social engineering is dan ook de meest gebruikt vorm van hacken.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
Dat is niet wat de CSO mij verteldquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
CHANGE!quote:
Diversityquote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CHANGE!
America!
Together!
Strong!
Americans!
black children
white children
Asian children
Hispanic children
Native American children
whites and blacks and Hispanics
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
Obama heeft trouwens best veel gedaan:
Teruggetrokken uit Irak-oorlog
Verplichte zorgverzekering
Don't ask don't tell weg
Openlijke steun homohuwelijk
Belastingverhoging voor de rijken
Inderdaad, outsourcen naar China.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.
Doet me denken aan:quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Auti het volgende:
WOOHOO!!!! Zwaailampautistje@ volle toeren.. uitslaand brandje in de regio.. GRIP 1
Lekker lekker!
[ afbeelding ]
Mwah, die was ff wat groter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.
Mannen met witte pakken zonder konijnoren.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Durf te wedden dat het om een keukenbrand gaat, dus lekker zal het niet meer zijn inderdaad.quote:
Misschien had de aansteker hem geduwd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Auti het volgende:
WOOHOO!!!! Zwaailampautistje@ volle toeren.. uitslaand brandje in de regio.. GRIP 1
Lekker lekker!
[ afbeelding ]
Broodjes en warme chocomelk!! Ik zei toch lekker lekkerquote:PRIO 1 KRUISBERGLAAN 99 IJMUIDEN BRAND GEBOUW (MIDDELBRAND) (GRIP 1) (HOOGBOUW) (LOGISTIEK KLEIN,VERZORGING KLEIN) [ 782 ]
Tibitaanse zelfontbranding.... shit happens.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien had de aansteker hem geduwd.
15 minutes of flame.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Drugshond het volgende:
Geen Bohemian BBQ... is minder.... 15 minutes of fame.
En ik maar denken dat Drugshond het over een radioactieve stof had, gezien het feit dat er nogal wat consternatie omtrent de lading van de El Al Boeing 747 was.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een smet op het blazoen van de Kriegsmarine.
Hij is geen bukker, dat staat vast.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Dus je houdt het internet in de gaten of er ergens brand is, dan ga je met gevoelstemperatuur -15 een beetje kijken naar andermans ellende, en van de hulpdiensten een broodje worst graaien?
Ach, iedereen z'n hobby.
Liever een potato potato graaien dan een broodje worst.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Dus je houdt het internet in de gaten of er ergens brand is, dan ga je met gevoelstemperatuur -15 een beetje kijken naar andermans ellende, en van de hulpdiensten een broodje worst graaien?
Ach, iedereen z'n hobby.
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ach iedereen is van binnen een beetje een ramptoerist natuurlijk en vuur is best indrukwekkend.
Maar als je dan oog in oog met het leed staat zie je ook meteen de keerzijde.
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaalquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, iedereen z'n hobby.
Als troost One Direction voor jou:quote:
Het bombardement van 1940 heeft anders wel de grondslag geschapen voor een grootscheepse stadsvernieuwing.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.
Schrale troost.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als troost One Direction voor jou:
Dit bepleit nog niet een gevoel van meningsbijstelling mijnerzijds, helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaal
B) Ik ben niet TP
C) Ik hou het internet niet in de gaten, ik heb een pager
D) Zwaailampautist.. alles wat betreft hulpdiensten en hun acties vind ik interessant en gaaf.
E) De catering is in eerste instantie nog voor de officieren en daarnaast pas voor de échte hulpverleners... omstanders mogen oprotten en krijgen dus ook niets te eten, Mister Shi is 50 meter verder
5 Britse homo's die een liedje zingen over zoenen, toch een soort van troost, denk ik.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit bepleit nog niet een gevoel van meningsbijstelling mijnerzijds, helaas.
Op welk deel van de sneer heeft dit betrekking?quote:
Nofi maar kan je je iets voorstellen bij dat mensen het raar vinden dat jij daar gaat kijken en soms ook soort van 'helpen'?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaal
B) Ik ben niet TP
C) Ik hou het internet niet in de gaten, ik heb een pager
D) Zwaailampautist.. alles wat betreft hulpdiensten en hun acties vind ik interessant en gaaf.
E) De catering is in eerste instantie nog voor de officieren en daarnaast pas voor de échte hulpverleners... omstanders mogen oprotten en krijgen dus ook niets te eten, Mister Shi is 50 meter verder
Dat hoop je dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
5 Britse homo's die een liedje zingen over zoenen, toch een soort van troost, denk ik.
De keerzijde van een ramp. Je bedoelt de happy fun time en balonnen die politie uitdeelt?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ach iedereen is van binnen een beetje een ramptoerist natuurlijk en vuur is best indrukwekkend.
Maar als je dan oog in oog met het leed staat zie je ook meteen de keerzijde.
Dubbel....maar het gaat nier over Das Boot.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een smet op het blazoen van de Kriegsmarine.
Ja, je oogt zo verwaaid,quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
Zo vind ik extreem weer heel interessant.
Nee ik bedoel dat vuur best mooi is om te zien, althans dat vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De keerzijde van een ramp. Je bedoelt de happy fun time en balonnen die politie uitdeelt?
Deze zin is op zoveel foute manier te interpreteren, hulde.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
Zo vind ik extreem weer heel interessant.
Effe dimmen jij.quote:
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.quote:
Laat mij nou even, stinkboer.quote:
Ligt er aan hoe je staat te kijken, en "it never hurts to help" .. zoals gezegd ben ik momenteel niet TP ( Ter Plaatse) maar ik volg het nu wel even intensief omdat het al een tijdje rustig is geweest hier qua grote branden. Daarnaast zijn al mijn hulpacties effectief en gewenst geweest. Ik ben opgegroeid met de hulpdiensten, ken ze ook vrijwel allemaal, dan ligt het net iets anders en wordt het zelfs gewaardeerd als je helpt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar kan je je iets voorstellen bij dat mensen het raar vinden dat jij daar gaat kijken en soms ook soort van 'helpen'?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.
Ik lees "fuck my life" in zijn ogen.quote:
En het luchtoffensief van de RAF en USAAF van 1942 tot en met 1945 heeft geleid tot vernieuwing van bijna elke grote stad in Duitsland.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het bombardement van 1940 heeft anders wel de grondslag geschapen voor een grootscheepse stadsvernieuwing.
Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je staat te kijken, en "it never hurts to help" .. zoals gezegd ben ik momenteel niet TP ( Ter Plaatse) maar ik volg het nu wel even intensief omdat het al een tijdje rustig is geweest hier qua grote branden. Daarnaast zijn al mijn hulpacties effectief en gewenst geweest. Ik ben opgegroeid met de hulpdiensten, ken ze ook vrijwel allemaal, dan ligt het net iets anders en wordt het zelfs gewaardeerd als je helpt.
Vooral de strippers in brandweeruniform doen 't goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.
Met een rode ster.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat vuur best mooi is om te zien, althans dat vind ik.
Bomber Harrisquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
En het luchtoffensief van de RAF en USAAF van 1942 tot en met 1945 heeft geleid tot vernieuwing van bijna elke grote stad in Duitsland.
Hey die draag ik ook dagelijks momenteelquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.
Wederom is Titus zijn gelijk bewezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die draag ik ook dagelijks momenteel
Homo's hebben geen smaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral de strippers in brandweeruniform doen 't goed.
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.
Wansmaak is ook een smaak.quote:
Ik zag het, en dat terwijl ik wel de gewoonte heb om me in de vrieskou te verkneukelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
TP gaat helemaal niet over jou Titus.
Het is beter dan de conciërge helpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.
Het is een ushanka, oftewel oorflapmuts, geen communistenmuts. Muts.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom is Titus zijn gelijk bewezen.
Semantics.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een ushanka, oftewel oorflapmuts, geen communistenmuts. Muts.
Ik ken mijn plaats en zij kennen mij, als ik in de weg sta dan wordt ik ook weggestuurd. Maar ik mag gewoon voorbij het lint en een beetje kwijlen op de brandweerautoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zag het, en dat terwijl ik wel de gewoonte heb om me in de vrieskou te verkneukelen.
Ik ben te druk met m'n huis beveiligen tegen Badr Hari.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.
Welke wiskunde......quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Ushanka.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb wel een communistenmuts, gekocht in China.
Gerrit Zalm kent het gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
Toch maar eens mijn loonstrook van januari bekeken na al die berichten in het nieuws.
En ik kon een glimlach niet onderdrukken
Er staat een rode ster op.quote:
Mooi relatiegeschenk voor PvdA leden.quote:
Pi.quote:
Helaas, ik waag me niet in Rottermoslimdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Het heeft vrij weinig met wiskunde te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Show me the money!quote:
Achter de schermen noemen we hem dan ook wel Bin Guido.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Auti met brandweerhelmquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.
Ik ken wat leute van Satudarah . Die gasten hebben ook gave mutsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Nee, je bent berucht.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik deed helemaal niet zuur, ik zei juist dat NWS mods niet worden uitgekotst in de SC.
Wat jij wil.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?quote:
Klopt.quote:
Wie was de eerdere opvolger van Mutant?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent berucht.
De nieuwe verzuurde opvolger van Mutant.
Vooral VS ja, steeds maar iedereen opjutten.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?
En was die ook verzuurd?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie was de eerdere opvolger van Mutant?
Meki.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De_Nuance, en daarvoor IHVK.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
slechter mikken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?
U bent misbruikt door kardinaal Simonis?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanwege de TT moet ik hier even posten?
Wat gezeik over een moderator? Er verandert hier nooit echt wat..
Naar verluidt schrijft hij met z'n eigen uitwerpselen nu op z'n stoffen muur in de cel.quote:
Chips en bier.....quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga nou eens weg, ultramontaanse bemoeial.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch mooi dat 5 jaar na dato die naam nog steeds mensen doet facepalmen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
nare users waren dat.
Maar Wishkey_Tango was gewoon pure afval natuurlijk.
Nee, je moet als kardinalen niet in elkaars viswateren vissen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U bent misbruikt door kardinaal Simonis?
quote:
Neehoor, niks moet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alleen Ultramontaans toen Alexander VI het voor het zeggen had!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga nou eens weg, ultramontaanse bemoeial.
Hij was ook geen echte Turk.quote:
Lekker knabbelen op een frikadel met slagroom.quote:
Typisch gevolg van een POLSC overdosis.quote:
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker knabbelen op een frikadel met slagroom.
Mooie zin weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig ben je paniekerige geen vrouw, anders zou je nu een zwangerschapstest kopen.
Als die gaan klagen hebben ze morgen een miljoen kijkers meerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/01/daar-ligt-brunei/
Lucky TV daagt de RIVD weer uit vandaag.
Was al gefixt, maar gelukkig ben jij scherp genoeg om overduidelijke taalfouten te ontdekken, terwijl de nuances van de Nederlandse taal je vaak ontgaan.quote:
Fokkin' Yoda dissen.quote:
Daar hopen ze op gok ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als die gaan klagen hebben ze morgen een miljoen kijkers meer
De lamme leidt de blinde.quote:
Ik hekel het gebruik van 'doch'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.
meki was geweldig om het simpele volk op de kast te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar verluidt schrijft hij met z'n eigen uitwerpselen nu op z'n stoffen muur in de cel.
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht, ik ben gewoon de enige hier die te lui is voor ninja-edits.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was al gefixt, maar gelukkig ben jij scherp genoeg om overduidelijke taalfouten te ontdekken, terwijl de nuances van de Nederlandse taal je vaak ontgaan.
Wie ben jij en wat is je probleem?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mwoah, jouw taalfouten zijn gewoon anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht, ik ben gewoon de enige hier die te lui is voor ninja-edits.
Pure afval, dat ben je, hoor je dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch mooi dat 5 jaar na dato die naam nog steeds mensen doet facepalmen.
Nou doe je jezelf tekort hoor, dat je zegt dat je een fout maakt die zelfs een kleuter niet maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah, jouw taalfouten zijn gewoon anders.
Ik had twee woorden omgedraaid, een kleuter had ook wel gezien dat die zin fout was.
Nee, Whiskey_Tango.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pure afval, dat ben je, hoor je dat?
Wat is jouw probleem eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou doe je jezelf tekort hoor, dat je zegt dat je een fout maakt die zelfs een kleuter niet maakt.
Remlof zei dat Voorschrift weer in het Whiskey_Tango gedrag is vervallen.quote:
Zo ook in deze weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof zei dat Voorschrift weer in het Whiskey_Tango gedrag is vervallen.
Toegegeven, remlof heeft zelden gelijk.
W_T was tenminste geen homo.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht
Niks mis met een beetje pleiten voor kolonies.quote:
Ik ben De_Kardinaal. Verder heb ik geen probleem maar jij wel met anderen zeg. Reageer je altijd zo agressief als er vreemden bij zijn? Dat doorbreekt het wereldje waarin je leeft teveel?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat is je probleem?
Je mag De_Guidance wel meenemen als je wilt, we missen hem hier toch niet.
quote:
Ze hebben je meteen al door v_P.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe dan ook nog een aanwijzing dat je psychisch niet helemaal in balans bent.
Ja, steun de Inquisitie maar, De_Judas.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben je meteen al door v_P.
Inderdaad, mensen zoals jij zijn meteen verdacht.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben De_Kardinaal. Verder heb ik geen probleem maar jij wel met anderen zeg. Reageer je altijd zo agressief als er vreemden bij zijn? Dat doorbreekt het wereld waarin je leeft teveel?
Inderdaad, men noemt mij ook majesteit.quote:Aha, iemand die de pluralis modestiae/majestatis gebruikt? Denk je dat je de koningin bent of verschuil je je achter anderen?
Inderdaad, zie de pareltjes in mijn FoBo.quote:Hoe dan ook nog een aanwijzing dat je psychisch niet helemaal in balans bent.
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, steun de Inquisitie maar, De_Judas.
Het was niet de bedoeling dat je ook echt de vragen ging beantwoorden, joh! Jouw mening interesseert mij net zoveel als de Privé pagina's van de Telegraaf.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen zoals jij zijn meteen verdacht.
[..]
Inderdaad, men noemt mij ook majesteit.
[..]
Inderdaad, zie de pareltjes in mijn FoBo.
Inquisitie heeft dan ook niets met het pure geloof te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.
quote:
Nee, dat was Under my thumb.quote:
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Judas zou de Inquisitie niet steunen denk ik. Hij is immers tegen het Christendom.
Het schijnt je zoveel te interesseren dat je erop blijft antwoorden.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat je ook echt de vragen ging beantwoorden, joh! Jouw mening interesseert mij net zoveel als de Privé pagina's van de Telegraaf.
Nee toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben je meteen al door v_P.
Inderdaad, Jim Rogers had ook wat interessants te vertellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Bankenhaters bij Tegenlicht. Altijd goed.
Je kunt ook gewoon normaal doen, normale klootzak.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.
Dat heb ik nou elke keer dat je zegt dat je mij niet zal missen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke opmerking waarbij men twijfelt aan mijn geestesgesteldheid voelt voor mij als een compliment.
Dan verwacht ik ook een blije usericon.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat heb ik nou elke keer dat je zegt dat je mij niet zal missen.
Nee, dat kan niet volgens mijn psychiater.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon normaal doen, normale klootzak.
Jim presenteerde een donkere toekomst.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, Jim Rogers had ook wat interessants te vertellen.
Ben het met de teneur eens dat onze economie de komende jaren structureel zal veranderen.
Ik verwacht ook dingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook een blije usericon.
Als je consequent game theory toepast dan kom je, helaas, ook in die richting. Hoe het er exact uit zal zien dat is natuurlijk lastig de zeggen, maar je kan de trend wel analyseren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jim presenteerde een donkere toekomst.
Hebben ze niet nodig, mensen de niet meejubelen zijn gek, en racist, en zonder de EU hadden we oorlog, en enquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jaja, en de EUSSR heeft natuurlijk geen Gestapo.
Dat "doch" vind ik me toch een partij oubollig.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.
Interessantdoenerij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat "doch" vind ik me toch een partij oubollig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
Je moest ook weer zonodig een plaatje van tieten posten terwijl er hier een homo post he.
Nu gaat alles weer naar de tyfus.
Het is dan ook een imitatie van de aartsvijand van Ilja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je door blijft modderen, dan kan je een heel eind komen met je voorspelling.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je consequent game theory toepast dan kom je, helaas, ook in die richting. Hoe het er exact uit zal zien dat is natuurlijk lastig de zeggen, maar je kan de trend wel analyseren.
Ga heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Het probleem is dat er geen daadkrachtige aanpak bestaat om de eurozone te stabiliseren, behalve een politiek onwenselijke situatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je door blijft modderen, dan kan je een heel eind komen met je voorspelling.
Je bedoelt de man die zegt dat je ook zonder grote bedrijven kan en dat slechts 10 tot 15% daadwerkelijk iets produceren?quote:Zaak is om buiten de gebaande paden te treden. Die Amerikaan van net had een boeiend verhaal in dat licht.
Doch, ik tracht u al te imiteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is dan ook een imitatie van de aartsvijand van Ilja.
Sterf nu en vloek tevergeefs.quote:
U bent tot iets beters geroepen.quote:
Dat is nogal een ongerijmde uitspraak, dunkt mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Een ongerijmde uitspraak van een ongelikte beer.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is nogal een ongerijmde uitspraak, dunkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |