Typisch gevolg van een POLSC overdosis.quote:
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker knabbelen op een frikadel met slagroom.
Mooie zin weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig ben je paniekerige geen vrouw, anders zou je nu een zwangerschapstest kopen.
Als die gaan klagen hebben ze morgen een miljoen kijkers meerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/01/daar-ligt-brunei/
Lucky TV daagt de RIVD weer uit vandaag.
Was al gefixt, maar gelukkig ben jij scherp genoeg om overduidelijke taalfouten te ontdekken, terwijl de nuances van de Nederlandse taal je vaak ontgaan.quote:
Fokkin' Yoda dissen.quote:
Daar hopen ze op gok ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als die gaan klagen hebben ze morgen een miljoen kijkers meer
De lamme leidt de blinde.quote:
Ik hekel het gebruik van 'doch'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Doch, ik heb uw redactievergaderingen niet bijgewoond.
meki was geweldig om het simpele volk op de kast te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar verluidt schrijft hij met z'n eigen uitwerpselen nu op z'n stoffen muur in de cel.
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht, ik ben gewoon de enige hier die te lui is voor ninja-edits.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was al gefixt, maar gelukkig ben jij scherp genoeg om overduidelijke taalfouten te ontdekken, terwijl de nuances van de Nederlandse taal je vaak ontgaan.
Wie ben jij en wat is je probleem?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanwege de TT moet ik hier even posten?
Wat gezeik over een moderator? Er verandert hier nooit echt wat..
Mwoah, jouw taalfouten zijn gewoon anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel jouw hypocrisie aan het licht, ik ben gewoon de enige hier die te lui is voor ninja-edits.
Pure afval, dat ben je, hoor je dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch mooi dat 5 jaar na dato die naam nog steeds mensen doet facepalmen.
Nou doe je jezelf tekort hoor, dat je zegt dat je een fout maakt die zelfs een kleuter niet maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah, jouw taalfouten zijn gewoon anders.
Ik had twee woorden omgedraaid, een kleuter had ook wel gezien dat die zin fout was.
Nee, Whiskey_Tango.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pure afval, dat ben je, hoor je dat?
Wat is jouw probleem eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou doe je jezelf tekort hoor, dat je zegt dat je een fout maakt die zelfs een kleuter niet maakt.
Remlof zei dat Voorschrift weer in het Whiskey_Tango gedrag is vervallen.quote:
Zo ook in deze weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof zei dat Voorschrift weer in het Whiskey_Tango gedrag is vervallen.
Toegegeven, remlof heeft zelden gelijk.
W_T was tenminste geen homo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |