Klopt.quote:
Wie was de eerdere opvolger van Mutant?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent berucht.
De nieuwe verzuurde opvolger van Mutant.
Vooral VS ja, steeds maar iedereen opjutten.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?
En was die ook verzuurd?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie was de eerdere opvolger van Mutant?
Meki.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De_Nuance, en daarvoor IHVK.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
slechter mikken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?
U bent misbruikt door kardinaal Simonis?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanwege de TT moet ik hier even posten?
Wat gezeik over een moderator? Er verandert hier nooit echt wat..
Naar verluidt schrijft hij met z'n eigen uitwerpselen nu op z'n stoffen muur in de cel.quote:
Chips en bier.....quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga nou eens weg, ultramontaanse bemoeial.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toch mooi dat 5 jaar na dato die naam nog steeds mensen doet facepalmen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
nare users waren dat.
Maar Wishkey_Tango was gewoon pure afval natuurlijk.
Nee, je moet als kardinalen niet in elkaars viswateren vissen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
U bent misbruikt door kardinaal Simonis?
quote:
Neehoor, niks moet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alleen Ultramontaans toen Alexander VI het voor het zeggen had!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga nou eens weg, ultramontaanse bemoeial.
Hij was ook geen echte Turk.quote:
Lekker knabbelen op een frikadel met slagroom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |