Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je staat te kijken, en "it never hurts to help" .. zoals gezegd ben ik momenteel niet TP ( Ter Plaatse) maar ik volg het nu wel even intensief omdat het al een tijdje rustig is geweest hier qua grote branden. Daarnaast zijn al mijn hulpacties effectief en gewenst geweest. Ik ben opgegroeid met de hulpdiensten, ken ze ook vrijwel allemaal, dan ligt het net iets anders en wordt het zelfs gewaardeerd als je helpt.
Vooral de strippers in brandweeruniform doen 't goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.
Met een rode ster.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat vuur best mooi is om te zien, althans dat vind ik.
Bomber Harrisquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
En het luchtoffensief van de RAF en USAAF van 1942 tot en met 1945 heeft geleid tot vernieuwing van bijna elke grote stad in Duitsland.
Hey die draag ik ook dagelijks momenteelquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.
Wederom is Titus zijn gelijk bewezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey die draag ik ook dagelijks momenteel
Homo's hebben geen smaak.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooral de strippers in brandweeruniform doen 't goed.
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je al eens eerder iets over geschreven. Het lijkt me best bijzonder om een band te hebben met de hulpdiensten.
Wansmaak is ook een smaak.quote:
Ik zag het, en dat terwijl ik wel de gewoonte heb om me in de vrieskou te verkneukelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
TP gaat helemaal niet over jou Titus.
Het is beter dan de conciërge helpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.
Het is een ushanka, oftewel oorflapmuts, geen communistenmuts. Muts.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wederom is Titus zijn gelijk bewezen.
Semantics.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een ushanka, oftewel oorflapmuts, geen communistenmuts. Muts.
Ik ken mijn plaats en zij kennen mij, als ik in de weg sta dan wordt ik ook weggestuurd. Maar ik mag gewoon voorbij het lint en een beetje kwijlen op de brandweerautoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zag het, en dat terwijl ik wel de gewoonte heb om me in de vrieskou te verkneukelen.
Ik ben te druk met m'n huis beveiligen tegen Badr Hari.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je moet The Life of Pi kijken of liever lezen, of eigenlijk beide maar dat heeft hier verder niks mee te maken.
Welke wiskunde......quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Ushanka.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb wel een communistenmuts, gekocht in China.
Gerrit Zalm kent het gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
Toch maar eens mijn loonstrook van januari bekeken na al die berichten in het nieuws.
En ik kon een glimlach niet onderdrukken
Er staat een rode ster op.quote:
Mooi relatiegeschenk voor PvdA leden.quote:
Pi.quote:
Helaas, ik waag me niet in Rottermoslimdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Het heeft vrij weinig met wiskunde te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Show me the money!quote:
Achter de schermen noemen we hem dan ook wel Bin Guido.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Auti met brandweerhelmquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.
Ik ken wat leute van Satudarah . Die gasten hebben ook gave mutsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Nee, je bent berucht.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik deed helemaal niet zuur, ik zei juist dat NWS mods niet worden uitgekotst in de SC.
Wat jij wil.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |