Het bombardement van 1940 heeft anders wel de grondslag geschapen voor een grootscheepse stadsvernieuwing.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.
Schrale troost.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als troost One Direction voor jou:
Dit bepleit nog niet een gevoel van meningsbijstelling mijnerzijds, helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaal
B) Ik ben niet TP
C) Ik hou het internet niet in de gaten, ik heb een pager
D) Zwaailampautist.. alles wat betreft hulpdiensten en hun acties vind ik interessant en gaaf.
E) De catering is in eerste instantie nog voor de officieren en daarnaast pas voor de échte hulpverleners... omstanders mogen oprotten en krijgen dus ook niets te eten, Mister Shi is 50 meter verder
5 Britse homo's die een liedje zingen over zoenen, toch een soort van troost, denk ik.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit bepleit nog niet een gevoel van meningsbijstelling mijnerzijds, helaas.
Op welk deel van de sneer heeft dit betrekking?quote:
Nofi maar kan je je iets voorstellen bij dat mensen het raar vinden dat jij daar gaat kijken en soms ook soort van 'helpen'?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Auti het volgende:
[..]
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaal
B) Ik ben niet TP
C) Ik hou het internet niet in de gaten, ik heb een pager
D) Zwaailampautist.. alles wat betreft hulpdiensten en hun acties vind ik interessant en gaaf.
E) De catering is in eerste instantie nog voor de officieren en daarnaast pas voor de échte hulpverleners... omstanders mogen oprotten en krijgen dus ook niets te eten, Mister Shi is 50 meter verder
Dat hoop je dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
5 Britse homo's die een liedje zingen over zoenen, toch een soort van troost, denk ik.
De keerzijde van een ramp. Je bedoelt de happy fun time en balonnen die politie uitdeelt?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ach iedereen is van binnen een beetje een ramptoerist natuurlijk en vuur is best indrukwekkend.
Maar als je dan oog in oog met het leed staat zie je ook meteen de keerzijde.
Dubbel....maar het gaat nier over Das Boot.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een smet op het blazoen van de Kriegsmarine.
Ja, je oogt zo verwaaid,quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
Zo vind ik extreem weer heel interessant.
Nee ik bedoel dat vuur best mooi is om te zien, althans dat vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De keerzijde van een ramp. Je bedoelt de happy fun time en balonnen die politie uitdeelt?
Deze zin is op zoveel foute manier te interpreteren, hulde.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
Zo vind ik extreem weer heel interessant.
Effe dimmen jij.quote:
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.quote:
Laat mij nou even, stinkboer.quote:
Ligt er aan hoe je staat te kijken, en "it never hurts to help" .. zoals gezegd ben ik momenteel niet TP ( Ter Plaatse) maar ik volg het nu wel even intensief omdat het al een tijdje rustig is geweest hier qua grote branden. Daarnaast zijn al mijn hulpacties effectief en gewenst geweest. Ik ben opgegroeid met de hulpdiensten, ken ze ook vrijwel allemaal, dan ligt het net iets anders en wordt het zelfs gewaardeerd als je helpt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nofi maar kan je je iets voorstellen bij dat mensen het raar vinden dat jij daar gaat kijken en soms ook soort van 'helpen'?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, het is beter dan een communistenmuts dragen in de winter.
Ik lees "fuck my life" in zijn ogen.quote:
En het luchtoffensief van de RAF en USAAF van 1942 tot en met 1945 heeft geleid tot vernieuwing van bijna elke grote stad in Duitsland.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het bombardement van 1940 heeft anders wel de grondslag geschapen voor een grootscheepse stadsvernieuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |