Inderdaad, outsourcen naar China.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.
Doet me denken aan:quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Auti het volgende:
WOOHOO!!!! Zwaailampautistje@ volle toeren.. uitslaand brandje in de regio.. GRIP 1
Lekker lekker!
[ afbeelding ]
Mwah, die was ff wat groter.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.
Mannen met witte pakken zonder konijnoren.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Durf te wedden dat het om een keukenbrand gaat, dus lekker zal het niet meer zijn inderdaad.quote:
Misschien had de aansteker hem geduwd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Auti het volgende:
WOOHOO!!!! Zwaailampautistje@ volle toeren.. uitslaand brandje in de regio.. GRIP 1
Lekker lekker!
[ afbeelding ]
Broodjes en warme chocomelk!! Ik zei toch lekker lekkerquote:PRIO 1 KRUISBERGLAAN 99 IJMUIDEN BRAND GEBOUW (MIDDELBRAND) (GRIP 1) (HOOGBOUW) (LOGISTIEK KLEIN,VERZORGING KLEIN) [ 782 ]
Tibitaanse zelfontbranding.... shit happens.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien had de aansteker hem geduwd.
15 minutes of flame.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Drugshond het volgende:
Geen Bohemian BBQ... is minder.... 15 minutes of fame.
En ik maar denken dat Drugshond het over een radioactieve stof had, gezien het feit dat er nogal wat consternatie omtrent de lading van de El Al Boeing 747 was.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een smet op het blazoen van de Kriegsmarine.
Hij is geen bukker, dat staat vast.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Dus je houdt het internet in de gaten of er ergens brand is, dan ga je met gevoelstemperatuur -15 een beetje kijken naar andermans ellende, en van de hulpdiensten een broodje worst graaien?
Ach, iedereen z'n hobby.
Liever een potato potato graaien dan een broodje worst.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Dus je houdt het internet in de gaten of er ergens brand is, dan ga je met gevoelstemperatuur -15 een beetje kijken naar andermans ellende, en van de hulpdiensten een broodje worst graaien?
Ach, iedereen z'n hobby.
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ach iedereen is van binnen een beetje een ramptoerist natuurlijk en vuur is best indrukwekkend.
Maar als je dan oog in oog met het leed staat zie je ook meteen de keerzijde.
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan jij weten, als Rotterdammer.
A) Als je bent opgegroeid met de brandweer is het misschien al een ander verhaalquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, iedereen z'n hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |