Jij snapt het, en er gaat in de toekomst nog veel vraag komen naar pentesters/whitehats.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef Drugshond het volgende:
Met hacken is niks mis. Mensen moeten maar eens na gaan denken digitaal a way of second life is. Volledig digitaal kunnen uitlezen is zowat je boekhouding op straat gooien.
Heb nog leuke software hierover. Wat na 9-11 direct in de ban ging (de bedrijven bestaan niet meer). Heb ik zelfs nog een topic over gehad. Over versleutelen van data....A-cooking book achter een gifje gezet. Deep encrypted.
Tja, ik blijf me verbazen over de ignorantie.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef Drugshond het volgende:
Met hacken is niks mis. Mensen moeten maar eens na gaan denken digitaal a way of second life is.
Daar is een speciale site voor, met alle bizarre computer screens uit films.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ik blijf me verbazen over de ignorantie.
Zat gisteren de film safe house te kijken, en nog steeds denkt Hollywood dat als tekst op een beeldscherm verschijnt daar turiliturieturilieturelituuurelietuuur geluidjes bij horen en de letters 1 voor 1 achter elkaar moeten verschijnen.
Zijn er nog steeds mensen die er zo over denken?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is een speciale site voor, met alle bizarre computer screens uit films.
Wat? Abby heeft helemaal een special custom OS en dit dat alles, je weet toch.quote:
Social engineering inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
Mitnick was natuurlijk meer een vlotte babbelaar dan IT-expert.
Social engineering is dan ook de meest gebruikt vorm van hacken.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
Dat is niet wat de CSO mij verteldquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef waht het volgende:
CHANGE!quote:
Diversityquote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
CHANGE!
America!
Together!
Strong!
Americans!
black children
white children
Asian children
Hispanic children
Native American children
whites and blacks and Hispanics
Hij zou ook nog iets aan het gevangeniswezen moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
Obama heeft trouwens best veel gedaan:
Teruggetrokken uit Irak-oorlog
Verplichte zorgverzekering
Don't ask don't tell weg
Openlijke steun homohuwelijk
Belastingverhoging voor de rijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |