Welke wiskunde......quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Ushanka.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb wel een communistenmuts, gekocht in China.
Gerrit Zalm kent het gevoel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef remlof het volgende:
Toch maar eens mijn loonstrook van januari bekeken na al die berichten in het nieuws.
En ik kon een glimlach niet onderdrukken
Er staat een rode ster op.quote:
Mooi relatiegeschenk voor PvdA leden.quote:
Pi.quote:
Helaas, ik waag me niet in Rottermoslimdam.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Het heeft vrij weinig met wiskunde te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat geen alfageneuzel over hogere wiskunde?
Show me the money!quote:
Achter de schermen noemen we hem dan ook wel Bin Guido.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Guido is weer eens een POL-NWS oorlog gestart.
Auti met brandweerhelmquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar op zich komt het wel geloofwaardig over. Maar het blijft 'vreemd'.
Ik ken wat leute van Satudarah . Die gasten hebben ook gave mutsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe hoop ik dat iemand mij een geweldige opdoffer zal verkopen vanwege die muts.
Nee, je bent berucht.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het tegenovergestelde gedaan maar goed.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, een vuile provocateur, dat ben je!
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik deed helemaal niet zuur, ik zei juist dat NWS mods niet worden uitgekotst in de SC.
Wat jij wil.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij in hun eigen FB.
Kan ik het helpen dat bepaalde users zo lichtgeraakt zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |