Wat krijg je dan als je een latino met een katholiek combineert?quote:
Vraag het je Dominicaanse hotties, dat zijn hoogstwaarschijnlijk katholieken, zoals iedereen op dat continent.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat krijg je dan als je een latino met een katholiek combineert?
Katholieken wisten wel raad met die malle joden.quote:
WASP doesn't agree.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag het je Dominicaanse hotties, dat zijn hoogstwaarschijnlijk katholieken, zoals iedereen op dat continent.
WASP can go kiss my ass.quote:
Ik heb liever geen rednecks aan mijn reet, maar ieder zijn voorkeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
WASP can go kiss my ass.
And so can the hot latino's.
Rednecks als toplaag zien van de VS.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb liever geen rednecks aan mijn reet, maar ieder zijn voorkeur.
Wel van de WASP.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rednecks als toplaag zien van de VS.
Weet je wel wat 't is?quote:
quote:
Nu zijn de rollen echter omgedraaid. We laten ze wegkwijnen onder een ondraaglijke schuldenlast.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Katholieken wisten wel raad met die malle joden.
Je boekt een trip speciaal om bij een restaurant in Valencia te gaan eten?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Drugshond het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik on it, bijna klaar met mijn reisplanner.
http://www.theregister.co.uk/2013/01/20/mega_launch_fail/quote:
Ik ben daar gek genoeg voor. Maar nee, er staan meer dingen op mijn lijstje. Ik ga wel zover dat ik de restaurants ook al vooraf digitaal uitzoek.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je boekt een trip speciaal om bij een restaurant in Valencia te gaan eten?
Whehe, bij mij houden dat soort plannen nooit stand. Ik zoek ter plekke op m'n iPad wel uit waar ik ga eten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben daar gek genoeg voor. Maar nee, ik staan meer dingen op mijn lijstje. Ik ga wel zover dat ik de restaurants ook al vooraf digitaal uitzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |