Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En in de krant van vandaag stond ook dat Merkel bepaalde eisen van de Fransen resoluut heeft afgewezen. Het is een spel dat alle kanten op gaat.
Past niet in jouw straatje, dat weet ik ook wel.
Dat is wellicht geen briljant idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wellicht geen briljant idee.
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
Zo plukken wij nog elke dag de vruchten van Schimmelpenninck.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.
Och, extreem midden is ook een extreme.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..], ik geloof niet zo in extremen, sorry
Remblok! Nog steeds de verbitterde communist?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.
In theorie kan alles.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?
En omdat een voorganger 10 jaar geleden iets gedaan heeft zal de op-opvolger precies hetzelfde doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.quote:
In praktijk brengen linkse regeringen meer benodigde economische hervormingen tot stand dan rechtse. Misschien omdat zij makkelijker de vakbonden meekrijgen.quote:
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mooi, groeten aan je leuke Lays.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.
De KVP was rechts!
Niet per see hem, maar wel de SPD. Nog 8 maanden tot de verkiezingenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.
Groeten terug Remmiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, groeten aan je leuke Lays.
En dat laatste weet iedereen
Gelukkig hebben die kansloze vakbonden niet veel meer te zeggen. Wat een kansloze bende is dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
In praktijk brengen linkse regeringen meer benodigde economische hervormingen tot stand dan rechtse. Misschien omdat zij makkelijker de vakbonden meekrijgen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.htmlquote:Zo is bij de aanleg van de hogesnelheidslijn niet overlegd met de Belgen om de lijnen op elkaar af te stemmen. Bij de verplichte Europese aanbesteding is bovendien alleen naar de prijs gekeken, stelt de vakbondsbestuurder.
Onzin, de EU bepaalt niet hoeveel je uit mag geven. Lijkt me sterk dat de EU de aanschaf van TGV's ipv van die V250 had tegengehouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Hee remlof, gister zei je nog dat het onzin was dat de problemen met de Fyra hun oorsprong vonden in Europese regelgeving omtrent aanbestedingen.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.html
Aanbestedingen heh.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de EU bepaalt niet hoeveel je uit mag geven. Lijkt me sterk dat de EU de aanschaf van TGV's ipv van die V250 had tegengehouden.
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.quote:
Dat is waar, maar als je eenmaal voor een toko hebt gekozen kan je niet makkelijk terug, door die regels.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.
Dat bedoel ik, dit op de EU afschuiven is absurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je binnen de EU regels alle kanten nee op. Puur op laagste prijs gunnen was een eigen keuze.
Daar zegt die uitspraak dus niets over. Zoals al genoemd kan je op veel meer gronden besluiten over een gunning.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
Hee remlof, gister zei je nog dat het onzin was dat de problemen met de Fyra hun oorsprong vonden in Europese regelgeving omtrent aanbestedingen.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)olitieke-keuzes.html
Als je een contract sluit heeft dat enige waarde. Is dat zo vreemd?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je eenmaal voor een toko hebt gekozen kan je niet makkelijk terug, door die regels.
Nogal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit op de EU afschuiven is absurd.
Kost je wel een lieve duitquote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
aanbestedingen kan je zelfs afkappen tot enige tijd na de gunning, die ruimte is er dus wel binnen de regels.
Als ze zo doorgaan liggen ze straks in het verre oosten!quote:
EUSSR.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En Europa steeds linkser, gelukkig.
Allebei niet echt positief.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En Europa steeds linkser, gelukkig.
Afhankelijk van de aanbesteding. Maar dat kan wel in de papieren lopen. Hoewel met een goed verhaal je binnen de alcatelperiode overal nog van af kan in theoriequote:
Bij overheidsaanbestedingen ben je met alle bureaucratie natuurlijk zo over zo'n periode heen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aanbesteding. Maar dat kan wel in de papieren lopen. Hoewel met een goed verhaal je binnen de alcatelperiode overal nog van af kan in theorie.
Egypte, Syrië en Iran maken het ook wel aantrekkelijk om de conservatieve bevolking nog verder op te laten schuiven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de Palestijnen aan de linkerkant het water induwen.
Gezien je eerdere uitspraken over de EU verbaast deze idiote kreet van je me niets.quote:
Valt mee hoor. Er zit redelijk wat ruimte in.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij overheidsaanbestedingen ben je met alle bureaucratie natuurlijk zo over zo'n periode heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |