Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En in de krant van vandaag stond ook dat Merkel bepaalde eisen van de Fransen resoluut heeft afgewezen. Het is een spel dat alle kanten op gaat.
Past niet in jouw straatje, dat weet ik ook wel.
Dat is wellicht geen briljant idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wellicht geen briljant idee.
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
Zo plukken wij nog elke dag de vruchten van Schimmelpenninck.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, SPD'er Schröder heeft destijds de Duitse economie hervormd, daar plukt Merkel nu nog de vruchten van. Zelf heeft ze weinig vernieuwends gedaan.
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook binnen Europa is een gezonde balans tussen de verschillende stromingen niet gek.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand wilde vroeger met je op de wip-wap zeker? De hele tijd maar in het midden willen zweven omdat iets naar boven of naar beneden wel heel eng was.
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De verschillen tussen de economische mentaliteit van noord en zuid zijn vele malen groter dan die tussen links en rechts, dus ik zie het probleem niet zo als er weer eens een flinke linkse wind gaat waaien door Europa.
Och, extreem midden is ook een extreme.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..], ik geloof niet zo in extremen, sorry
Remblok! Nog steeds de verbitterde communist?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezonde zuinigheid op dit moment kan ook geen kwaad.
In theorie kan alles.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
En daar acht jij calvinistische sociaaldemocraten niet toe in staat?
En omdat een voorganger 10 jaar geleden iets gedaan heeft zal de op-opvolger precies hetzelfde doen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.quote:
In praktijk brengen linkse regeringen meer benodigde economische hervormingen tot stand dan rechtse. Misschien omdat zij makkelijker de vakbonden meekrijgen.quote:
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie de SPD de parlementsverkiezingen ook nog wel winnen in september.
Dan krijgen we Bundeskanzler Steinbrück
Mooi, groeten aan je leuke Lays.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds dus dat is goed.
De KVP was rechts!
Niet per see hem, maar wel de SPD. Nog 8 maanden tot de verkiezingenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Duitse media krijgt Steinbrück constant de wind van voren omdat hij fout op fout stapelt. Knap dat jij hem desondanks in staat ziet om de verkiezingen te winnen.
Groeten terug Remmiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, groeten aan je leuke Lays.
En dat laatste weet iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |