De DatDitKanInNederland!!!burgerprimaatbot?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel meer, tegenwoordig.
Dan moet je niet het topic sluiten, die bot opent gewoon een nieuwe om aan z'n quota te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De DatDitKanInNederland!!!burgerprimaatbot?
Dat is bij de buren. Hier sparen we Dijsselbloemtopics, die kunnen weinig kwaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet je niet het topic sluiten, die bot opent gewoon een nieuwe om aan z'n quota te komen.
Zag het al op mijn Timeline, ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Drugshond het volgende:
Gaat lekker in EHV,
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven
Ik zie blanken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Laat me raden: het zijn allochtoni's die de klappen uitdelen?
Terecht, Dijsselbloem is gewoon lekker bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is bij de buren. Hier sparen we Dijsselbloemtopics, die kunnen weinig kwaad
Dat gaat ook niet om Dijsselbloem maar om 'de EU' en het moeten veroordelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp die discussie rond Dijsselbloem niet goed. Krijgt hij zo'n positie niet, dan is dat volgens bepaalde lieden weer bewijs dat Nederland zich onder laat schijten door de andere lidstaten. Maar wordt hij wel benoemd, dan is het ook weer niet goed, want dat laat hij het land in de steek.
Dat weet ik niet maar het is mooi om te zien hoe een Selang zichzelf de SP/PVV-hoek inlultquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:10 schreef waht het volgende:
[..]
Terecht, Dijsselbloem is gewoon lekker bezig.
Ik zie als enige oplossing dat Dijsselbloem opstapt en een echte baan gaat zoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp die discussie rond Dijsselbloem niet goed. Krijgt hij zo'n positie niet, dan is dat volgens bepaalde lieden weer bewijs dat Nederland zich onder laat schijten door de andere lidstaten. Maar wordt hij wel benoemd, dan is het ook weer niet goed, want dat laat hij het land in de steek.
Beetje vroeg om die beste man te beoordelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk wel heerlijk om al je frustraties te botvieren op de EU, als eenvoudige Nederlander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet om Dijsselbloem maar om 'de EU' en het moeten veroordelen.
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik als enige oplossing dat Dijsselbloem opstapt en een echte baan gaat zoeken.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heerlijk om al je frustraties te botvieren op de EU, als eenvoudige Nederlander.
Mijn opmerking had overigens geen betrekking op u.quote:
Ik ben dan ook pragmatisch pro-EU, met nadruk op pragmatisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn opmerking had overigens geen betrekking op u.
Omdat "Overheid slecht, Markt goed UGH!" het mantra van de gemiddelde lolbertariër is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?
Een opmerkelijk mantra. En wanneer de particuliere sector dan toch corrupt blijkt, dan is op de een of andere manier toch de schuld van de overheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat "Overheid slecht, Markt goed UGH!" het mantra van de gemiddelde lolbertariër is.
Aandelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat Dijsselbloem nu, zijn EU ambities verneuken duidelijkheid op de aandelenmarkt, waar ik niet van profiteer mbt SNS. Laat hem maar snel hier komen en een knoop doorhakken want m'n geld verdampt nu.
Omdat fundamentalisten enkel vanuit extremen kunnen redeneren. Ben je het niet eens met hun verhaaltje dan vind je alles wat de overheid doet helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet alles altijd zwart/wit zijn in de discussie over overheid versus markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |