abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 20:26:31 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121608636
Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl

Hoe open ik een V&A topic?
• Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
• Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
• Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
• V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
• Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
• Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
• Heb je meerdere items van één type (bijv. spellen/dvd's), maak hier dan één topic voor aan.
• Wil je gebruik maken afbeeldingen, zorg dan dat deze een maximale breedte hebben van 610 pixels. Heb je hier geen software voor dan kan je de afbeelding verkleinen op bijvoorbeeld http://www.shrinkpictures.com/.

Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
• Handel vanuit iBood en andere websites zijn vanaf heden ook niet toegestaan. De zogenaamde 'iBood boxes' accepteren wij dan ook niet.

Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
• Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
• Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
• Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report (mod.gif)
• Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
• Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
• Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic, deze kun je vinden bij de centrale topics onderin.
• Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan kan FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren. Het is aan de crewleden in kwestie om hieraan al dan niet gehoor te geven.

Contactgegevens:
Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt.
PM-en kan ook!
Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
PM de V&A-modjes.

Disclaimer:
Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


Vorige topic: V&A / [V&A Feedback & Policy]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_121642492
V&A / [TK] Compleet gereviseerde Peugeot Speedake (geel kenteken)

Kunnen de reacties vanaf 'Kick, bieden mag. Daarnaast in onderhandeling met iemand voor inruil.' worden verwijderd? Alvast bedankt.
pi_121643434
V&A / [TK] HTPC: Silverstone LC03v case,Intel i3-530, HD6450, 4GB RAM+1TB HD
Kan dicht, is verkocht :)

Van de volgende:

V&A / [TK] Videokaarten (HD6870 + HD6570), 620W Voeding (modulair), 8GB RAM

is alleen nog de HD6870 videokaart over, kunnen titel en/of content eventueel aangepast worden? (Of handiger om te sluiten en even een nieuw topic te openen?) Cheers!
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 20:14:41 #5
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121693367
quote:
Gedaan :)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:34 schreef m0ridin het volgende:
V&A / [TK] HTPC: Silverstone LC03v case,Intel i3-530, HD6450, 4GB RAM+1TB HD
Kan dicht, is verkocht :)

Van de volgende:

V&A / [TK] Videokaarten (HD6870 + HD6570), 620W Voeding (modulair), 8GB RAM

is alleen nog de HD6870 videokaart over, kunnen titel en/of content eventueel aangepast worden? (Of handiger om te sluiten en even een nieuw topic te openen?) Cheers!
Allebei gesloten. Maak voor die ene videokaart maar een vers topic ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 20:17:05 #6
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121693521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef speedfast het volgende:
V&A / [TK] Compleet gereviseerde Peugeot Speedake (geel kenteken)

Kunnen de reacties vanaf 'Kick, bieden mag. Daarnaast in onderhandeling met iemand voor inruil.' worden verwijderd? Alvast bedankt.
Ik heb er onvoldoende verstand van om dit inhoudelijk te beoordelen, maar de discussie lijkt me niet zinloos. Alles blijft staan zoals het is ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 21:10:49 #8
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121696688
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:35:36 #9
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121734104
V&A / [tk] Tomos AT50

V&A / [tk] Tomos AT50 #2

kan die even gereekst worden ?

handig voor de googleviews en mn bookmark
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 20:23:39 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121736629
Hallo die leeell,

Dat wil ik best doen voor je!

Groetjes :*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:24:02 #11
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121736664
eeuwige dank
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121792027
Waarom gaat in godesnaam het topic " spypen" op slot??

handel??? ik heb die pennen voor 22 euro p/s gekocht, ze mogen weg voor 15 euro, lekker handelen dan. dit is gewoon opruimen en een ander er een plezier mee doen.

kopen jullie nooit wat in een opwelling?
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 11:58:15 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121792045
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef Kanjer het volgende:
Waarom gaat in godesnaam het topic " spypen" op slot??

handel??? ik heb die pennen voor 22 euro p/s gekocht, ze mogen weg voor 15 euro, lekker handelen dan. dit is gewoon opruimen en een ander er een plezier mee doen.

kopen jullie nooit wat in een opwelling?
Jawel, maar niet in zo'n aantal.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121792729
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jawel, maar niet in zo'n aantal.
Onzin.

Als er nu honderden had gehad uit China had je een punt, nu niet.
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 12:56:05 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121794066
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Onzin.

Als er nu honderden had gehad uit China had je een punt, nu niet.
De pen heeft een punt.

Haha.

In ieder geval: zaken in meerdere aantallen van hetzelfde product, daarnaast uit China, geeft aan dat je het met een reden in meervoud hebt ingekocht, tenzij je je huis ermee hebt willen beveiligen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_121796990
Ben het eigenlijk wel met kanjer eens. Als hij jullie de factuur van 220e oftewel 22e per stuk kan laten zien moet hij hier toch wel 8 van die dingen voor 15e incl (dus met verlies) kunnen verkopen? Het feit dat hij die dingen al een tijd in huis heeft en dat hij ze met verlies verkoopt maakt het voor mij iets heel anders dan de handel die in mijn optiek bedoeld wordt in de policy.
pi_121797108
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef ava85 het volgende:
Ben het eigenlijk wel met kanjer eens. Als hij jullie de factuur van 220e oftewel 22e per stuk kan laten zien moet hij hier toch wel 8 van die dingen voor 15e incl (dus met verlies) kunnen verkopen? Het feit dat hij die dingen al een tijd in huis heeft en dat hij ze met verlies verkoopt maakt het voor mij iets heel anders dan de handel die in mijn optiek bedoeld wordt in de policy.
Dat is niet het punt van handel waar het ons om gaat. Er is natuurlijk ook iets als winst maken wat niet is toegestaan wat daardoor als handel gezien kan worden. Dit wordt als handel gezien omdat er meerdere van verkocht worden. Dan zouden we ook moeten goedkeuren als iemand 10 keer een ps3 spel koopt en deze weer wilt verkopen, vaak worden zulke zaken gekocht door bedrijven en dergelijke en dat is niet bedoeld voor FOK!

Het factuur doet er verder niet toe, 10 van zulke pennen is in onze ogen niet particulier dus niet toegestaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121804082
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef ava85 het volgende:
Ben het eigenlijk wel met kanjer eens. Als hij jullie de factuur van 220e oftewel 22e per stuk kan laten zien moet hij hier toch wel 8 van die dingen voor 15e incl (dus met verlies) kunnen verkopen? Het feit dat hij die dingen al een tijd in huis heeft en dat hij ze met verlies verkoopt maakt het voor mij iets heel anders dan de handel die in mijn optiek bedoeld wordt in de policy.
En zo is het.
pi_121804193
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is niet het punt van handel waar het ons om gaat. Er is natuurlijk ook iets als winst maken wat niet is toegestaan wat daardoor als handel gezien kan worden. Dit wordt als handel gezien omdat er meerdere van verkocht worden. Dan zouden we ook moeten goedkeuren als iemand 10 keer een ps3 spel koopt en deze weer wilt verkopen, vaak worden zulke zaken gekocht door bedrijven en dergelijke en dat is niet bedoeld voor FOK!

Het factuur doet er verder niet toe, 10 van zulke pennen is in onze ogen niet particulier dus niet toegestaan.
Kortzichtig en dom.

Dus als ik mijn inrichting wil veranderen en 8 schemerlampen te koop zet, ben ik ineens een handelaar?
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 16:13:21 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121804797
Ligt er aan. Het is aannemlijker dat je bijvoorbeeld 8 paar schoenen hebt dan 8 dezelfde zga. nooit gebruikte Chinese spycams.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 20 januari 2013 @ 16:14:14 #21
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_121804856
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is niet het punt van handel waar het ons om gaat. Er is natuurlijk ook iets als winst maken wat niet is toegestaan wat daardoor als handel gezien kan worden. Dit wordt als handel gezien omdat er meerdere van verkocht worden. Dan zouden we ook moeten goedkeuren als iemand 10 keer een ps3 spel koopt en deze weer wilt verkopen, vaak worden zulke zaken gekocht door bedrijven en dergelijke en dat is niet bedoeld voor FOK!

Het factuur doet er verder niet toe, 10 van zulke pennen is in onze ogen niet particulier dus niet toegestaan.
Dan moet je de policy aanpassen met "het verkopen van meerdere identieke goederen/spullen is niet toegestaan'of anders niet zeuren; zoals het nu in de policy staat is dit gewoon toegestaan.
  zondag 20 januari 2013 @ 16:19:25 #22
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_121805195
ik verkoop hier trouwens 3 identieke disks; V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI
Geen mod gezien.
pi_121805622
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Dan moet je de policy aanpassen met "het verkopen van meerdere identieke goederen/spullen is niet toegestaan'of anders niet zeuren; zoals het nu in de policy staat is dit gewoon toegestaan.
Juist, ik heb de reden en verklaring er zelfs bij gegeven.
pi_121805661
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Het_Biertje het volgende:
ik verkoop hier trouwens 3 identieke disks; V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI
Geen mod gezien.
Foei, ouwe handelaar.... :-)
pi_121809538
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Het_Biertje het volgende:
ik verkoop hier trouwens 3 identieke disks; V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI
Geen mod gezien.
Biertje, jij ziet ook wel in dat 3 HD's prima is en er genoeg mensen zijn met 3 HD's in hun NAS/pc of iets dergelijks.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121810985
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is niet het punt van handel waar het ons om gaat. Er is natuurlijk ook iets als winst maken wat niet is toegestaan wat daardoor als handel gezien kan worden. Dit wordt als handel gezien omdat er meerdere van verkocht worden. Dan zouden we ook moeten goedkeuren als iemand 10 keer een ps3 spel koopt en deze weer wilt verkopen, vaak worden zulke zaken gekocht door bedrijven en dergelijke en dat is niet bedoeld voor FOK!

Het factuur doet er verder niet toe, 10 van zulke pennen is in onze ogen niet particulier dus niet toegestaan.
Doodzwijgen is altijd makkelijker dan je ongelijk toegeven he?

Zwakkeling.

Het zijn er geen 10 maar 8, leer lezen.

Ik ben er gewoon eerlijk over geweest, had ook kunnen zeggen dat ik er maar 1 had, en dan 8 weken achter elkaar, dan had het wel goed geweest.

Alles bij elkaar ben ik niet degene die hier fout zit maar ligt het aan,

A: de regelgeving klopt niet of staat verkeerd omschreven.
B: Jij bent niet geschikt voor deze functie, het ontbreekt je aan een behoorlijke dosis inschattings vermogen en logica. Je meet met 2 maten knakker.
pi_121811136
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Doodzwijgen is altijd makkelijker dan je ongelijk toegeven he?

Zwakkeling.

Het zijn er geen 10 maar 8, leer lezen.

Ik ben er gewoon eerlijk over geweest, had ook kunnen zeggen dat ik er maar 1 had, en dan 8 weken achter elkaar, dan had het wel goed geweest.

Alles bij elkaar ben ik niet degene die hier fout zit maar ligt het aan,

A: de regelgeving klopt niet of staat verkeerd omschreven.
B: Jij bent niet geschikt voor deze functie, het ontbreekt je aan een behoorlijke dosis inschattings vermogen en logica. Je meet met 2 maten knakker.
Prima dat je niet wilt accepteren hoe de regels zijn en jammer dat je niet als een volwassen iemand kan reageren.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121811290
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Prima dat je niet wilt accepteren hoe de regels zijn en jammer dat je niet als een volwassen iemand kan reageren.
V&A / [TK] WiFi USB dongle 802.11b/g

Verkoopt nieuwe producten, ook dicht dus? Wie weet heeft ie er wel 20...

Of mag ik 1 spypen er wel opzetten?
pi_121811503
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Kanjer het volgende:

[..]

V&A / [TK] WiFi USB dongle 802.11b/g

Verkoopt nieuwe producten, ook dicht dus? Wie weet heeft ie er wel 20...

Of mag ik 1 spypen er wel opzetten?
Wat wil je nu eigenlijk? We proberen hier op FOK! handel tegen te gaan en daardoor hebben we ergens een grens getrokken. Omdat we nu jouw reactie hebben gezien waarin je aangeeft er meer te hebben dan van een particulier gebruikelijk is gaat je topic dicht onder de noemer van handel. Een nieuw topic openen met nog maar één is dus ook niet toegestaan omdat we nu deze voorkennis hebben en je er zoals het lijkt in je topic al een aantal verkocht hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121811526
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Prima dat je niet wilt accepteren hoe de regels zijn en jammer dat je niet als een volwassen iemand kan reageren.
V&A / [TK] WiFi USB dongle 802.11b/g V&A / [TK] Diverse Blu Rays voor spotprijzen - vele nieuw in de verpakking!


Nieuwe blurays, niet dicht? Geen handel?

Ik ben hier niet degene die onvolwassen reageert, je meet met 2 maten man.
pi_121811585
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk? We proberen hier op FOK! handel tegen te gaan en daardoor hebben we ergens een grens getrokken. Omdat we nu jouw reactie hebben gezien waarin je aangeeft er meer te hebben dan van een particulier gebruikelijk is gaat je topic dicht onder de noemer van handel. Een nieuw topic openen met nog maar één is dus ook niet toegestaan omdat we nu deze voorkennis hebben en je er zoals het lijkt in je topic al een aantal verkocht hebt.
Ik heb er nog geen een verkocht. Eerlijkheid word dus afgestraft, fijn om te weten, goeie instelling ook.
pi_121811726
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

V&A / [TK] WiFi USB dongle 802.11b/g V&A / [TK] Diverse Blu Rays voor spotprijzen - vele nieuw in de verpakking!

Nieuwe blurays, niet dicht? Geen handel?

Ik ben hier niet degene die onvolwassen reageert, je meet met 2 maten man.
Als je twijfels hebt met de moderatie hier kan je naar een admin gaan, forum@fok.nl en daar kan je je beklag doen over hoe wij hier de regels hanteren. Er zit een verschil tussen allemaal andere dvd's waarvan een paar in seal of 8/10 dezelfde pennen in verpakking.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121813575
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je twijfels hebt met de moderatie hier kan je naar een admin gaan, forum@fok.nl en daar kan je je beklag doen over hoe wij hier de regels hanteren. Er zit een verschil tussen allemaal andere dvd's waarvan een paar in seal of 8/10 dezelfde pennen in verpakking.
Allemaal andere dvd's? Hoe weet jij dat? Wie weet heeft ie er 30 van ieder.... Het is trouwens maar een voorbeeld, v/a staat er vol mee.

Moderatie hierover gemaild trouwens.
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 19:35:35 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121814243
Ok :) We horen het wel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 19:36:22 #35
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121814275
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Allemaal andere dvd's? Hoe weet jij dat? Wie weet heeft ie er 30 van ieder.... Het is trouwens maar een voorbeeld, v/a staat er vol mee.

Moderatie hierover gemaild trouwens.
Wij zien niet alles, als je iets tegenkomt waaraan je twijfelt rapporteer je het topic even met een topicreport, boven en onder elk topic staat een warnbig.png. Je reageert nu echt behoorlijk Calimero en je loopt iedereen openbaar er bij te slepen, ik vind dat niet netjes. Als wij iets fout doen kun je hier reageren of een PM sturen naar de hele V&A crew (PM naar vacrew) maar ga niet anderen "er bij lappen" op deze manier. Nogmaals: gebruik een TR als je iets ziet, dan zien wij het ook en gaan we het beoordelen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 20 januari 2013 @ 19:58:53 #36
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_121815364
@ Kanjer

Je bent erg flauw bezig vind ik. Ik snap dat je het er niet mee eens bent, maar je zit nu andere users zonder enig bewijs er proberen bij te lapen om je eigen topic weer proberen open te krijgen.
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_121816563
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Wij zien niet alles, als je iets tegenkomt waaraan je twijfelt rapporteer je het topic even met een topicreport, boven en onder elk topic staat een [ afbeelding ]. Je reageert nu echt behoorlijk Calimero en je loopt iedereen openbaar er bij te slepen, ik vind dat niet netjes. Als wij iets fout doen kun je hier reageren of een PM sturen naar de hele V&A crew (PM naar vacrew) maar ga niet anderen "er bij lappen" op deze manier. Nogmaals: gebruik een TR als je iets ziet, dan zien wij het ook en gaan we het beoordelen.
Dus rene90 creeert een situatie, en als ik daarop doorvraag ben ik een calimero?? Oke....

Ik heb niet de intentie om wie dan ook erbij te lappen, als dat zo overgekomen is, excuses daarvoor.

Nogmaals, de dubbele meetlat van rene90 is de oorzaak van dit probleem, niet ik.

En waarom verwijst rene90 naar email forum@fok.nl en krijg ik van een andere mod deze mogelijkheid?
pi_121816652
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dus rene90 creeert een situatie, en als ik daarop doorvraag ben ik een calimero?? Oke....

Ik heb niet de intentie om wie dan ook erbij te lappen, als dat zo overgekomen is, excuses daarvoor.

Nogmaals, de dubbele meetlat van rene90 is de oorzaak van dit probleem, niet ik.

En waarom verwijst rene90 naar email forum@fok.nl en krijg ik van een andere mod deze mogelijkheid?
Wij (lees, het V&A team) geven aan dat je topic op slot blijft vanwege de policy. Dat jij het niet kan accepteren is niet ons probleem. Omdat wij er niet uit gaan komen en bij ons standpunt blijven kan je het hogerop zoeken en naar forum@fok.nl mailen. Normaal kan het gewoon in dit topic en wordt hier alles afgehandeld maar jij blijft erbij dat onze moderatie onjuist is dus zodoende kan je naar de (forum) admins toe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:25:49 #39
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121816685
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dus rene90 creeert een situatie, en als ik daarop doorvraag ben ik een calimero?? Oke....

Ik heb niet de intentie om wie dan ook erbij te lappen, als dat zo overgekomen is, excuses daarvoor.

Nogmaals, de dubbele meetlat van rene90 is de oorzaak van dit probleem, niet ik.

En waarom verwijst rene90 naar email forum@fok.nl en krijg ik van een andere mod deze mogelijkheid?
Je kunt naar forum@fok.nl mailen als je niet tevreden bent over een mod in het bijzonder, dat is namelijk het mailadres van de admins.
Je kunt het hele V&A team een PM sturen als je denkt dat een mod een verkeerde beslissing heeft genomen, dan kan het hele team er nog eens naar kijken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121816689
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef xatlad het volgende:
@ Kanjer

Je bent erg flauw bezig vind ik. Ik snap dat je het er niet mee eens bent, maar je zit nu andere users zonder enig bewijs er proberen bij te lapen om je eigen topic weer proberen open te krijgen.
Duidelijk zoals ik het terug lees, nomaals excuses daarvoor.
Mijn topic mag dicht blijven hoor, ik heb fok niet nodig om een paar pennen kwijt te raken, zeker niet op deze manier.

Gaat om het principe en de, in mijn ogen, zeer foute instelling en beoefening van moderatie door rene90.
pi_121816756
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je kunt naar forum@fok.nl mailen als je niet tevreden bent over een mod in het bijzonder, dat is namelijk het mailadres van de admins.
Je kunt het hele V&A team een PM sturen als je denkt dat een mod een verkeerde beslissing heeft genomen, dan kan het hele team er nog eens naar kijken.
En waarom kwam rene90 niet direct met deze oplossing?
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:30:04 #42
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121816889
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En waarom kwam rene90 niet direct met deze oplossing?
Het is geen oplossing want ik weet zeker dat het hele team het eens is met de beslissing die rene90 gemaakt heeft, maar je kunt het altijd proberen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:30:18 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121816901
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En waarom kwam rene90 niet direct met deze oplossing?
Omdat dat behoorlijk gezien wordt als een laatste redmiddel wanneer er van beide kanten niet op een goede manier tot een oplossing gekomen wordt. Een mod kan feitelijk uitsluitend door een Forum Admin/Admin worden overrruled.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_121816964
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En waarom kwam rene90 niet direct met deze oplossing?
Dat is geen oplossing want we hebben het topic al besproken en deze beslissing is dus door het V&A team gemaakt. Dat ik het jou vertel en ik daardoor de boeman ben kan ik verder weinig aan doen en je spreekt over mijn beoefening van het mod-beleid dus daarom kan je terecht bij forum@fok.nl

Tevens staat die optie om het V&A team in één keer een bericht te sturen gewoon in de OP van dit topic dus dat had je ook zelf kunnen terugvinden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 20 januari 2013 @ 20:32:41 #45
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_121817054

iets met de kwaliteit van die film vertoont overeenkomsten met V&A.

[ Bericht 32% gewijzigd door Het_Biertje op 20-01-2013 20:50:15 ]
pi_121817085
quote:
Ik moet me weer even scheren ja, thanks voor de reminder _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:37:21 #47
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_121817290
Ik ben van origine een ginger ja :@ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:38:30 #48
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121817358
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben van origine een ginger ja :@ !
JIJ HEBT GEEN SOUL!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 20:40:13 #49
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121817463
Hey, we zijn met z'n 4-en :(
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 00:02:15 #50
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121829198
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
iets met de kwaliteit van die film vertoont overeenkomsten met V&A.
Ha geweldig: het zijn er nu gewoon 4 geworden _O-

^O^

Wie is de blonde :+
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:40:26 #51
344250 75020
ik weet niet beter
pi_121883828
Uiteraard.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_121902623
V&A / [TK] Samsung Galaxy S & Difrnce dit 7000 tablet samsung i9000 is verkauft. Wil een mod dit topic cleanen en de tt aanpassen? Dankjeblieft!
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:42:18 #54
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121909368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef JOPPI3 het volgende:
V&A / [TK] Samsung Galaxy S & Difrnce dit 7000 tablet samsung i9000 is verkauft. Wil een mod dit topic cleanen en de tt aanpassen? Dankjeblieft!
Hij is dicht. Topics legen en TT's aanpassen doen we alleen als daar specifiek aanleiding voor is. Die zie ik niet ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_121914829
Via pm

[ Bericht 27% gewijzigd door G15 op 22-01-2013 23:02:52 ]
pi_121923769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Hij is dicht. Topics legen en TT's aanpassen doen we alleen als daar specifiek aanleiding voor is. Die zie ik niet ;)
Nou enkel de i9000 is verkocht. De tablet niet
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 08:35:07 #57
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121924607
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 05:26 schreef JOPPI3 het volgende:

[..]

Nou enkel de i9000 is verkocht. De tablet niet
Ach ik zit te snurken. Gecorrigeerd ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_121937550
Graag TT aanpassen. Eentje is verkocht, dus ´2x´ mag weg.

V&A / [TK] 2x Nespresso capsulehouder (wand) - CitiZ Wall
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 18:18:35 #59
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_121947221
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Graag TT aanpassen. Eentje is verkocht, dus ´2x´ mag weg.

V&A / [TK]Nespresso capsulehouder (wand) - CitiZ Wall
:Y
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_121976179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

:Y
^O^
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:10:03 #62
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_122000269
Hallo ik heb een nieuwe iphone 4 gekocht van Blue_note zeer betrouwbare verkopen zending ging zeer snel.
Toestel vandaag ontvangen, bleek het toestel niet goed te werken.
Hier kan Blue_note niks aan doen hij heeft hem ook nieuw gekregen van proassist.
Heb contact gehad met Blue_note bood gelijk aan om het geld terug te storten maar ik ga eerst zelf even contact opnemen met proassist er zit tenslotte 3 maanden garantie op.
1000 x ^O^ up voor Blue_note zou gelijk weer wat van hem kopen.
pi_122000940
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef G15 het volgende:
Hallo ik heb een nieuwe iphone 4 gekocht van Blue_note zeer betrouwbare verkopen zending ging zeer snel.
Toestel vandaag ontvangen, bleek het toestel niet goed te werken.
Hier kan Blue_note niks aan doen hij heeft hem ook nieuw gekregen van proassist.
Heb contact gehad met Blue_note bood gelijk aan om het geld terug te storten maar ik ga eerst zelf even contact opnemen met proassist er zit tenslotte 3 maanden garantie op.
1000 x ^O^ up voor Blue_note zou gelijk weer wat van hem kopen.
Insgelijks!! Geld vrijwel onmiddelijk binnen, en correcte correspondentie! Top!
Dit gaat hoe dan ook opgelost worden :)!
pi_122001230
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Insgelijks!! Geld vrijwel onmiddelijk binnen, en correcte correspondentie! Top!
Dit gaat hoe dan ook opgelost worden :)!
Daar maak ik me ook geen zorgen om. :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:55:44 #67
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122082985
V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI is gesloten omdat er betaald is, maar misschien fijn om open te houden totdat er geleverd is?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 10:28:04 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122103757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Mark het volgende:
V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI is gesloten omdat er betaald is, maar misschien fijn om open te houden totdat er geleverd is?
prima. Maar plaats evt een TR wanneer er niet geleverd is. Is makkelijker!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 27 januari 2013 @ 18:45:13 #69
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_122124806
V&A / [TK] Philips Wake Up Light mag dicht. Verkocht!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zondag 27 januari 2013 @ 18:48:24 #70
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_122124992
Shit. V&A / [TK] vergeten een titel mee te geven.
Moet iets zijn van:

[TK] originele PS3 keypad

Kan een mod deze aanpassen? Dank!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 18:49:53 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122125082
Yes
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 18:50:47 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122125140
quote:
Op zondag 27 januari 2013 @ 18:49 door Housekeeper:
Topictitel: "[TK]" -> "[TK] riginele PS3 keypad"
Op zondag 27 januari 2013 @ 18:50 door Renesite:
Topictitel: "[TK] riginele PS3 keypad" -> "[TK] Originele PS3 keypad"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 18:51:24 #73
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122125177
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

:D _O-
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:08:30 #74
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_122126081
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Mark het volgende:
V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI is gesloten omdat er betaald is, maar misschien fijn om open te houden totdat er geleverd is?
niet zenuwachtig worden ;)
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 20:21:17 #75
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122130255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Mark het volgende:
V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI is gesloten omdat er betaald is, maar misschien fijn om open te houden totdat er geleverd is?
Alles is verkocht, dus geen reden meer om topic open te houden. Mocht er iets mis gaan: plaats een TR, PM of kom naar het feedbacktopic. Bovendien heb je ook nog een mod (ik dus) die er ook nog iets gekocht heeft daar, dus even vertrouwen op de goede afloop ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_122130918
Ik heb een mindere ervaring met Remco-TXL naar aanleiding van dit topic: V&A / [TK] Samsung TV/Monitor + ophangbeugel + decoder

In de advertentie staat duidelijk dat verzenden op eigen risico is. Begrijpelijk bij het verzenden van een beeldscherm. Ik heb dan ook gevraagd om en betaald voor verzekerde verzending.
Maar wat deze verzekering niet dekt is niet handig inpakken. Op zich was het beeldscherm best goed verpakt met de nodige demping, alleen het plaatsen van de wandsteun als enige onderdeel aan de kant van het kwetsbare scherm heeft krassen in het scherm veroorzaakt. Deze plek zo groot als een vingertop is goed zichtbaar als de tv aan staat.
http://img.photobucket.co(...)5MW1_zps575db691.jpg
http://img.photobucket.co(...)5MW2_zps1b39f8af.jpg

Bijna erger is dat de tv in standby stand nogal hard piept/bromt. Tv hangt in de slaapkamer, daar valt niet naast te slapen. Had nog gevraagd of er mankementen waren; die waren er niet (en de tv hing bij hem ook in de slaapkamer),

Tot slot ontbreekt er een paneel van de verbinding tussen voet en scherm, maar die staat ook niet op de foto in de advertentie (constateer ik achteraf).

Eerste en laatste punt heb ik dinsdag 22 jan naar hem gePM'd (tweede wist ik toen nog niet). Volgens mij heeft hij z'n PM wel gelezen, maar reageert niet.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122227779
V&A / [TK] Flow Quattro (snowboard) Bindingen

Deze mag dicht

Zijn verkocht :)

Alvast bedankt!
  Moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 20:50:04 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122229646
ok
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:21:36 #79
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_122264299
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb een mindere ervaring met Remco-TXL naar aanleiding van dit topic: V&A / [TK] Samsung TV/Monitor + ophangbeugel + decoder

In de advertentie staat duidelijk dat verzenden op eigen risico is. Begrijpelijk bij het verzenden van een beeldscherm. Ik heb dan ook gevraagd om en betaald voor verzekerde verzending.
Maar wat deze verzekering niet dekt is niet handig inpakken. Op zich was het beeldscherm best goed verpakt met de nodige demping, alleen het plaatsen van de wandsteun als enige onderdeel aan de kant van het kwetsbare scherm heeft krassen in het scherm veroorzaakt. Deze plek zo groot als een vingertop is goed zichtbaar als de tv aan staat.
http://img.photobucket.co(...)5MW1_zps575db691.jpg
http://img.photobucket.co(...)5MW2_zps1b39f8af.jpg

Bijna erger is dat de tv in standby stand nogal hard piept/bromt. Tv hangt in de slaapkamer, daar valt niet naast te slapen. Had nog gevraagd of er mankementen waren; die waren er niet (en de tv hing bij hem ook in de slaapkamer),

Tot slot ontbreekt er een paneel van de verbinding tussen voet en scherm, maar die staat ook niet op de foto in de advertentie (constateer ik achteraf).

Eerste en laatste punt heb ik dinsdag 22 jan naar hem gePM'd (tweede wist ik toen nog niet). Volgens mij heeft hij z'n PM wel gelezen, maar reageert niet.
word hier nog iets mee gedaan?
pi_122277456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:21 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

word hier nog iets mee gedaan?
Vraag je dat aan mij?
Ik weet niet wat ik er verder mee kan. Denk kwestie van pech gehad.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122282011
V&A / [TK] Nike / Adidas Sneakers Nieuw
Kan dit topic opgeruimd worden?
  donderdag 31 januari 2013 @ 08:14:25 #82
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_122287077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Vraag je dat aan mij?
Ik weet niet wat ik er verder mee kan. Denk kwestie van pech gehad.
aan de mods eigenlijk.
pi_122297025
hallo
zouden jullie de foto's van het suit supply vest en de chasin shirt kunnen verwijderen?
die zijn al verkocht

gr
leon
pi_122297033
Hallo lieve kijkbuis kinders, deze mag dicht, ben inmiddels voorzien door grote broer tweakers.

V&A / [GEZ] Quad processor Socket 775 (intel)

Mijn dank is groot.
pi_122332769
Mijn HTPC verkocht via de buren (tweakers)

Dus deze graag sluiten.

V&A / [TK]HTPC Compleet

Alvast bedankt. :)
Carpe Diem
pi_122332942
quote:
12s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef masaje het volgende:
Hallo lieve kijkbuis kinders, deze mag dicht, ben inmiddels voorzien door grote broer tweakers.

V&A / [GEZ] Quad processor Socket 775 (intel)

Mijn dank is groot.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:27 schreef Wouzer het volgende:
Mijn HTPC verkocht via de buren (tweakers)

Dus deze graag sluiten.

V&A / [TK]HTPC Compleet

Alvast bedankt. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Nezhi het volgende:
V&A / [TK] Nike / Adidas Sneakers Nieuw
Kan dit topic opgeruimd worden?
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122332980
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef leonseat het volgende:
hallo
zouden jullie de foto's van het suit supply vest en de chasin shirt kunnen verwijderen?
die zijn al verkocht

gr
leon
Maak even een Topic report bij je topic, of plaats een linkje van je topic hier.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122333049
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:14 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

aan de mods eigenlijk.
Als de user wilt dat wij daar een poging in doen kan dat, maar veel kunnen we niet in die situatie. Het product is verzonden en aangekomen. Het enigste wat wij kunnen is contact proberen te leggen met de verkoper om de communicatie tussen "Sometimes" en de verkoper weer op de starten.

Dan kan je me even een PM sturen (Sometimes dus) en zal ik kijken hoe ver ik kom.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122355282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

ga ik doen
oké Bedankt!
pi_122358812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als de user wilt dat wij daar een poging in doen kan dat, maar veel kunnen we niet in die situatie. Het product is verzonden en aangekomen. Het enigste wat wij kunnen is contact proberen te leggen met de verkoper om de communicatie tussen "Sometimes" en de verkoper weer op de starten.

Dan kan je me even een PM sturen (Sometimes dus) en zal ik kijken hoe ver ik kom.
Ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet, baal er denk ik het meest van dat er gewoon niet gereageerd wordt.
Het zij zo, de decoder heb ik ondertussen ook al doorverkocht. De tv hangt achter een schakelaar (dus geen gebrom) en de vlek probeer ik te negeren.

Zal niet snel nog een keer een scherm op laten sturen en ook niet nog een keer wat kopen bij Remco-TXL.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_122378343
Zou de OP van mijn topic kunnen worden aangepast?

V&A / [TK]Emigratie uitverkoop deel 2 o.a. laptops, boeken, dvd's,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
  zondag 3 februari 2013 @ 11:12:42 #94
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_122410590
Deze mag dicht: V&A / [TK] groot rood bankstel
Verkocht en opgehaald!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zondag 3 februari 2013 @ 13:13:32 #95
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122414168
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_122440362
Allen check.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:33 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat ik er mee moet, baal er denk ik het meest van dat er gewoon niet gereageerd wordt.
Het zij zo, de decoder heb ik ondertussen ook al doorverkocht. De tv hangt achter een schakelaar (dus geen gebrom) en de vlek probeer ik te negeren.

Zal niet snel nog een keer een scherm op laten sturen en ook niet nog een keer wat kopen bij Remco-TXL.
Dat maakt het steeds lastiger er bewust iets mee te doen als je zelf al verder met de producten bent gegaan inderdaad. Het is denk ik een wijze les voor de volgende keer en een aantekening bij de user zodat als er in de toekomst weer iets gebeurd wij er wel wat mee kunnen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122441810
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:
Allen check.

[..]

Dat maakt het steeds lastiger er bewust iets mee te doen als je zelf al verder met de producten bent gegaan inderdaad. Het is denk ik een wijze les voor de volgende keer en een aantekening bij de user zodat als er in de toekomst weer iets gebeurd wij er wel wat mee kunnen.
Eens.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 21:36:57 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122528392
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_122528689
quote:
Jammer ;( Bedankt voor alles! _O_
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 21:53:11 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122529391
Graag gedaen!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_122557145
V&A / [TK] Aantal blu-rays

van TK naar TK/TR a.u.b.
pi_122557668
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef LETMEIN het volgende:
V&A / [TK/TR] Aantal blu-rays

van TK naar TK/TR a.u.b.
Aangepast
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122558665
V&A / [TK] iPad 1 32GB 3G+Wi-Fi <--krasvrij

Mag dicht. Verkocht via MP. Bij voorbaat dank!
De terreinknecht schilderde de palen van het doelwit..
pi_122589439
V&A / [TK/TR] Verschillende Xbox360 games, ruilen tegen PS3 games

Gaarne een slotje erop, is verkocht / geruild.

Dank!
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:12:13 #105
236125 33
the exploding psychology
pi_122592801
V&A / [TK] Org. Apple geheugen 2x8GB 1600MHz DDR3 (PC3-12800) - ongebruikt

In de titel staat 2x8GB, dit moet 2x4GB zijn, kan iemand dit aanpassen? Bedankt!
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:01:03 #106
236125 33
the exploding psychology
pi_122602033
Allen check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:19:01 #108
236125 33
the exploding psychology
pi_122602212
V&A / [TK] Org. Apple geheugen 2x4GB 1600MHz DDR3 (PC3-12800) - ongebruikt mag deze misschien ook een beetje opgeruimd? Staat veel onzin in.
pi_122603230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef Sinterclaes het volgende:
Goedenavond,

Onderstaande duikuitrusting is circa 30 duiken gebruikt. De duikapparatuur is altijd goed onderhouden en in zoet water gespoeld na het duiken. Trimvest is intern schoongemaakt met daarvoor bedoeld schoonmaakmiddel. Wegens het liggen verstoffen van deze hoge kwaliteit weinig gebruikte duikuitrusting, bied ik het volgende aan.

Trimvest: Aqualung Pro QD (Maat: M/L)

Circa 10 duiken gebruikt, geheel compleet (incl. niet op foto afgebeelde geïntegreerde loodpockets). Zo goed als nieuw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwprijs

Prijs: ¤200

Automatenset: Aqualung Titan LX
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwprijs

Prijs: ¤200

Het geheel is te zien en te passen in Naaldwijk

PS. Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten hoeven niet te reageren, de duikuitrusting hoeft niet per se weg.
Wil een mod bovenstaande aanpassingen maken AUB?
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 21:44:41 #110
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122615495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef 33 het volgende:
V&A / [TK] Org. Apple geheugen 2x4GB 1600MHz DDR3 (PC3-12800) - ongebruikt mag deze misschien ook een beetje opgeruimd? Staat veel onzin in.
Alles overboord gekieperd :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 21:49:08 #111
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122615783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:49 schreef Sinterclaes het volgende:

[..]

Wil een mod bovenstaande aanpassingen maken AUB?
^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:57:20 #112
236125 33
the exploding psychology
pi_122619841
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Alles overboord gekieperd :)
Thanks! :)
pi_122655152
Van mij mag alles wel weg tot de OP, als dat mag tenminste.

Anders wat kickjes opschonen?

Thx voor de hulp alvast ^O^

V&A / [TK] Nieuwe fietsendrager (ongebruikt in doos)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:05:57 #114
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122657403
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 21:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Van mij mag alles wel weg tot de OP, als dat mag tenminste.

Anders wat kickjes opschonen?

Thx voor de hulp alvast ^O^

V&A / [TK] Nieuwe fietsendrager (ongebruikt in doos)
We ruimen alleen posts als daar een dringende reden voor is. Die zie ik niet. Ik heb de kicks weggehaald :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_122660104
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

We ruimen alleen posts als daar een dringende reden voor is. Die zie ik niet. Ik heb de kicks weggehaald :)
Top thx, ging er ook om het weer wat overzichtelijk te maken :)

Bedankt en fijne avond ^O^
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 22:59:09 #116
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122660440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:51 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Top thx, ging er ook om het weer wat overzichtelijk te maken :)

Bedankt en fijne avond ^O^
^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_122675960
Wil een vriendelijke mod mijn TK aanpassen als volgt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:33 schreef Sinterclaes het volgende:
edti crew: Nieuwe OP geplakt 7 februari 2013

Goedenavond,

Onderstaande eerste en tweede trap is 29 duiken gebruikt. De duikapparatuur is altijd goed onderhouden en in zoet water gespoeld na het duiken. De ademautomaat wordt niet meer gebruikt, daarom wil ik deze verkopen.

Automatenset: Aqualung Titan LX met eerste, tweede trap en octo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwprijs

Prijs: ¤150

Het geheel is te bezichtigen Naaldwijk

en het topic op willen ruimen :)? En de topictitel wijzigen naar: Ademautomaat (duikuitrusting) Aqualung Titan LX?

vriendelijk bedankt

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinterclaes op 09-02-2013 14:54:34 ]
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 23:11:36 #119
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122736166
Allebei afgehandeld :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  maandag 11 februari 2013 @ 06:56:11 #120
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_122740750
V&A / [TK] Ziggo Humax Dongle, tratec-FRA & afstandsbediening

Is 't mogelijk dat titel wordt aangepast naar TK Humax WiFi-dongle, versterker & Univ. afstandsbediening?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Moderator maandag 11 februari 2013 @ 15:08:22 #121
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122751710
check :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_122782276
check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122825297
V&A / [TK] Tyco racebanen met slotcars = Verkocht en verzonden.
Als je laat remt, rij je langer hard.
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:21:29 #125
236125 33
the exploding psychology
pi_122868528
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_122872703
V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs

Zou iemand de OP willen vervangen door de post die ik zojuist gemaakt heb en enigszins de schopjes e.d. willen schonen?

Dank ^O^
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:51:12 #128
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_122876688
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_122890939
Check allen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122891382
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:29 schreef rene90 het volgende:
Check allen
pi_123003738
Jiayu G3 Iron Gray

Deze mag dicht.
pi_123013061
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef Diablo_GT het volgende:
Jiayu G3 Iron Gray

Deze mag dicht.
Done
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 februari 2013 @ 10:56:42 #134
159156 Dokay
Ago ergo sum
pi_123023431
Beste modjes,

V&A / [TK] Bank + fauteuil + salontafel set per ongeluk in Vraag subforum geplaats, graag naar Aanbod verplaatsen.

Dank!
pi_123027622
hey
ik hou dit t shirt toch liever zelf

V&A / [tk]AJ armani t-shirt nieuw
pi_123033599
Check check check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 februari 2013 @ 17:13:29 #137
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123036620
V&A / [GEZ] Wie wilt er vechten?

volgens mij niet de bedoeling
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_123037282
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:13 schreef Mark het volgende:
V&A / [GEZ] Wie wilt er vechten?

volgens mij niet de bedoeling
^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123054007
quote:
Prima, jij staat trouwens ook in de V&A tradelist, als je een ervaring achterlaat in het topic wordt dit hierop bijgewerkt ;)

V&A / Nieuw! [V&A Tradelist]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123056315
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Prima, jij staat trouwens ook in de V&A tradelist, als je een ervaring achterlaat in het topic wordt dit hierop bijgewerkt ;)

V&A / Nieuw! [V&A Tradelist]
Thanks :) En top, goed initiatief... zal even kijken hoe het precies werkt :P
pi_123056592
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Thanks :) En top, goed initiatief... zal even kijken hoe het precies werkt :P
Vrij simpel, als je iets koopt / verkoopt kan je je ervaring delen in het normale ervaringentopic. Deze reacties passen wij aan in het overzicht :)
Er verandert dus niks wat dat betreft maar er is wel één overzicht waarin alles gelijk terug te vinden is. Zo kan je checken als je iets koopt / verkoopt of de users al een bekende is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123057333
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vrij simpel, als je iets koopt / verkoopt kan je je ervaring delen in het normale ervaringentopic. Deze reacties passen wij aan in het overzicht :)
Er verandert dus niks wat dat betreft maar er is wel één overzicht waarin alles gelijk terug te vinden is. Zo kan je checken als je iets koopt / verkoopt of de users al een bekende is.
Cool, zal ik (vanaf nu) zeker doen :) Cheers!
pi_123088871
V&A / [TK/TR] PS3 Spellen

Graag de TK/TR/GEZ spellen van mijn eerst post aanpassen met de update in mijn laatste post.
  FOK!fotograaf donderdag 21 februari 2013 @ 17:56:49 #145
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_123169322
V&A / [TK] Cullmann 1747 Monopod eenbeensstatief

Nu zet ik hem nog in het verkeerde forumdeel... :+ 8)7 Graag naar het goede deel zetten?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 21 februari 2013 @ 20:47:11 #147
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_123175981
V&A / [TK] Humax WiFi-dongle, versterker & Univ. afstandsbediening

Humax dongle mag eruit, verkocht & overgekomen ^O^
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_123180787
Alles check!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123189356
V&A / [TR] PS3 games

Zou een mod de OP kunnen aanpassen met de tekst in mijn laatste post? En svp ook de titel aanpassen naar [TK/TR]?

Vriendelijk dank!

[ Bericht 21% gewijzigd door toimoi op 22-02-2013 12:55:05 ]
pi_123200295
Heb buiten mijn weten om de regels niet nageleefd door etickets aan te bieden op dit forum. excuses hiervoor
pi_123213748
hallo

kan iemand de titel van mijn topic veranderen in

''Nike id Schoenen mt 45 nieuwstaat''

V&A / [tk]Nike Dunk id mt 45

alvast bedankt
leon
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:28:05 #152
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_123214406
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_123217531
V&A / [TK] Gamecube games

Mag dicht, games zijn al verkocht :)
pi_123220507
Vraag,

Via de search kwam ik deze tegen: V&A / [GEZ] BitCoins .

Mag bitcoins kopen en verkopen niet? :o
జ్ఞ‌ా
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 21:00:45 #155
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_123220987
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef µ het volgende:
Vraag,

Via de search kwam ik deze tegen: V&A / [GEZ] BitCoins .

Mag bitcoins kopen en verkopen niet? :o
Nee, het is een "digital currency" en dat mag je hier niet verhandelen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_123221137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het is een "digital currency" en dat mag je hier niet verhandelen.
Dat vind ik niet terug in de OP of ben ik scheel? ;).
జ్ఞ‌ా
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 21:26:49 #157
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_123222456
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:03 schreef µ het volgende:

[..]

Dat vind ik niet terug in de OP of ben ik scheel? ;).
Staat er niet letterlijk in nee, maar vat het maar op onder het kopje waardebonnen (in welke vorm dan ook).

Overigens hoeft iets niet in de policy te staan om niet te mogen, het is altijd ter beoordeling van de moderators.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_123222669
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat er niet letterlijk in nee, maar vat het maar op onder het kopje waardebonnen (in welke vorm dan ook).

Overigens hoeft iets niet in de policy te staan om niet te mogen, het is altijd ter beoordeling van de moderators.
Meh... Het is niet echt een waardebon he :P.

Ik hoop alleen dat het een weloverwogen beslissing was. Als ik een bitcoin op papier zet, mag ik 'm dan wel verkopen?

Het lijkt me leuk als bitcoin-koop/verkooptopics zouden mogen. Kunnen jullie het er nog eens over hebben 'achter'? :s).
జ్ఞ‌ా
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 22:32:07 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_123225898
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef µ het volgende:

[..]

Meh... Het is niet echt een waardebon he :P.

Ik hoop alleen dat het een weloverwogen beslissing was. Als ik een bitcoin op papier zet, mag ik 'm dan wel verkopen?

Het lijkt me leuk als bitcoin-koop/verkooptopics zouden mogen. Kunnen jullie het er nog eens over hebben 'achter'? :s).
Ik zal het even bespreken, maar moet er wel bij zeggen dat dat op dit moment geen prioriteit heeft dus het even kan duren, we zijn namelijk net begonnen met de tradelist en nog wat kleinigheidjes om het leven op V&A leuker, beter, makkelijker te maken ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_123226091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik zal het even bespreken, maar moet er wel bij zeggen dat dat op dit moment geen prioriteit heeft dus het even kan duren, we zijn namelijk net begonnen met de tradelist en nog wat kleinigheidjes om het leven op V&A leuker, beter, makkelijker te maken ;)
Sure. Rustig aan.
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 23 februari 2013 @ 12:50:33 #161
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_123236846
V&A / [TK] Star Warst at-te

Kan iemand van de titel Star Wars maken ipv star warst? 8)7
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_123242966
V&A / [TK] iPhone 4 16GB

mag dicht, via een andere site verkocht.
pi_123266701
V&A / [TK] Divers geheugen te koop

mag dicht.
had nog kennis die geinteresseerd was :)
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_123269028
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123295708
V&A / [TK] PS3 Call of Duty (WAW, MW, MW2) kan dicht, geen interesse op fok!
V&A / [TK] Difrnce dit 7000 tablet kan dicht, geen interesse op fok!
V&A / [TK] Philips LCD TV 81 cm HD ready met Crystal Clear 3 kan dicht, staat inmiddels bij mij in de woonkamer
  maandag 25 februari 2013 @ 14:16:07 #166
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_123323768
V&A / [TK] vierkante IKEA tafel mag dicht. Via PM verrrrrrrrrrrrkocht!! :)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_123332103
De scooter is verkocht, gaarne een slotje.
V&A / [TK] Aprilia sr50 piaggio watergekoeld

Mvg,
Handboek
  maandag 25 februari 2013 @ 20:30:41 #168
159156 Dokay
Ago ergo sum
pi_123356809
Allemaal check :) Als jullie dingen via FOK! verkocht hebben kan je die ervaring delen in het V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers topic, dan wordt deze weer opgenomen in de tradelist V&A / Nieuw! [V&A Tradelist] ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123356978
Goedemorgen ;) Mag in V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs de OP nogmaals vervangen door mijn laatste post van vandaag, en kunnen er een heleboel schopjes en goedemorgens worden opgeruimd?
pi_123356993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ;) Mag in V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs de OP nogmaals vervangen door mijn laatste post van vandaag, en kunnen er een heleboel schopjes en goedemorgens worden opgeruimd?
Ik ga ermee aan de slag.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123357042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik ga ermee aan de slag.
Klaar terwijl u wacht ! Geweldig Rene _O_
pi_123357058
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Klaar terwijl u wacht ! Geweldig Rene _O_
Geen probleem, jammer dat er niks meer tussen zit voor de PS3 wat in mijn straatje ligt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123357075
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geen probleem, jammer dat er niks meer tussen zit voor de PS3 wat in mijn straatje ligt.
Had je iets specifieks in gedachten? Want ik heb hier nog wel meer in de kast staan.
pi_123357104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Had je iets specifieks in gedachten? Want ik heb hier nog wel meer in de kast staan.
Zal even via DM doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123374758
Beste Mods,

De volgende treads mogen dicht. Alles is verkocht.

[TK] Alienware M11X
[TK] Kymco MXU Quad 50cc
[TK] Opruiming
pi_123375654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:43 schreef Bram.Kingston het volgende:
Beste Mods,

De volgende treads mogen dicht. Alles is verkocht.

[TK] Alienware M11X
[TK] Kymco MXU Quad 50cc
[TK] Opruiming
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123386376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef toimoi het volgende:
V&A / [TR] PS3 games

Zou een mod de OP kunnen aanpassen met de tekst in mijn post met de geüpdate lijst? En svp ook de titel aanpassen naar [TK/TR]?

Vriendelijk dank!
:)
pi_123391721
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:16:47 #181
159156 Dokay
Ago ergo sum
pi_123443154
check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123444146
Hoi,

Zouden jullie mods de titel van mijn topic willen veranderen naar

Mordaunt Short Carnival 5.1

Heb een spelfoutje gemaakt

Dank

linkje V&A / [TK] Mardaunt Short Carnaval 5.1
pi_123473119
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zaterdag 2 maart 2013 @ 23:31:35 #187
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123555862
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123568807
Beste Rene&House,

Wil een van jullie mijn topic een beetje opruimen?

V&A / [TK] Leatherman wave incl tasje

Alvast bedankt. ^O^
pi_123569852
check
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Beste Rene&House,

Wil een van jullie mijn topic een beetje opruimen?

V&A / [TK] Leatherman wave incl tasje

Alvast bedankt. ^O^
Plaats volgende keer even eerder een TR want nu loopt het uit te klauwen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123642805
Ik heb nog een Elder scrolls V: Skyrim full game download code liggen voor de xbox, maar als ik het goed begrijp mag ik deze dus niet aanbieden volgens de onderstaande regel? Is me niet helemaal duidelijk dus ik vraag het even na.

• Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:12:52 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_123692898
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 12:03:07 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_123697210
quote:
quote:
quote:
quote:
Allemaal gedaan, maar toch vraag ik: gebruik zo veel mogelijk een TR hiervoor, dat is voor ons echt makkelijker. Dit doe je door het knopje warnbig.png te gebruiken dat boven en onder elk topic staat.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 12:03:30 #196
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_123697220
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Martijn93 het volgende:
Ik heb nog een Elder scrolls V: Skyrim full game download code liggen voor de xbox, maar als ik het goed begrijp mag ik deze dus niet aanbieden volgens de onderstaande regel? Is me niet helemaal duidelijk dus ik vraag het even na.

• Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Dat klopt, die kun je hier niet aanbieden.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_123698462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat klopt, die kun je hier niet aanbieden.
Ok prima, dan kijk ik of er op marktplaats interesse voor is.
Bedankt.
pi_123745164
Tomos Quadro E-start 2005

Is verkocht, kan dicht!

Thanks :)
pi_123754500
V&A / [TK] Leatherman wave incl tasje

Verkocht via MP.

Bedankt
pi_123760505
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator zaterdag 9 maart 2013 @ 22:30:10 #202
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123846389
Allemaal afgehandeld :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123856094
Goedendag ik had 1 vraag ik heb een apple tv 2 die ik wil gaan verkopen nu heeft deze een jailbreak mag ik die verkopen op fok.

Mvg Wim
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 10:43:37 #204
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123902233
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 08:16 schreef G15 het volgende:
Goedendag ik had 1 vraag ik heb een apple tv 2 die ik wil gaan verkopen nu heeft deze een jailbreak mag ik die verkopen op fok.

Mvg Wim
Nope da's niet toegestaan. Die dingen zijn wel erg gewild heb ik begrepen, dus elders ben je er zo van af denk ik ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123922305
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
  maandag 11 maart 2013 @ 18:52:13 #206
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_123922458
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Nope da's niet toegestaan. Die dingen zijn wel erg gewild heb ik begrepen, dus elders ben je er zo van af denk ik ;)
Maar wel als ie m met originele iOS aanbiedt toch? Dan is het daarna aan mensen wat ze ermee doen toch?
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 19:53:53 #207
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123925736
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:52 schreef chriztiaan het volgende:

[..]

Maar wel als ie m met originele iOS aanbiedt toch? Dan is het daarna aan mensen wat ze ermee doen toch?
Ja hoor geen probleem :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123934634
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Nope da's niet toegestaan. Die dingen zijn wel erg gewild heb ik begrepen, dus elders ben je er zo van af denk ik ;)
Dan verkoop ik hem wel elders, dank je ^O^
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:56:22 #210
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123934975
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123936692
Zou een modje weer wat willen opschonen? (kickjes weg) :)

Alvast wederom bedankt voor de hulp ^O^

Het mooie weer komt eraan, dus dan moet hij toch eens verkocht worden :P

V&A / [TK] Nieuwe fietsendrager (ongebruikt in doos)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123936896
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zou een modje weer wat willen opschonen? (kickjes weg) :)

Alvast wederom bedankt voor de hulp ^O^

Het mooie weer komt eraan, dus dan moet hij toch eens verkocht worden :P

V&A / [TK] Nieuwe fietsendrager (ongebruikt in doos)
Wanneer komt het mooie weer eraan dan? :{

Tevens opgeschoond :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123945808
V&A / [TK] Squier Tele Custom II P90 - Butterscotch Blonde

Kan dicht, is ondertussen de deur uit :) Thanks!
pi_123946285
Check :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123962374
Zou een mod even mijn topic een beetje op kunnen schonen en de behang rol verwijderen?

V&A / [tk] Opruiming!

Alvast bedankt!
pi_123964348
V&A / [TK] MacBook Pro 13 256GB SSD/500GB HDD en 8GB RAM (2009)

Verkocht. Via Marktplaats, dat dan weer wel.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 22:02:45 #217
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123981625
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:02 schreef robbiemelaet het volgende:
Zou een mod even mijn topic een beetje op kunnen schonen en de behang rol verwijderen?

V&A / [tk] Opruiming!

Alvast bedankt!
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Dennisweb het volgende:
V&A / [TK] MacBook Pro 13 256GB SSD/500GB HDD en 8GB RAM (2009)

Verkocht. Via Marktplaats, dat dan weer wel.
o|O
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_123987759
V&A / [TK] Heren Guess & Breil Milano horloge

Zou een modje even de titel kunnen aanpassen naar: [TK] Guess Steel heren horloge?

Alvast bedankt. :)
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 09:59:11 #219
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123995380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Lewouxk het volgende:
[TK] Guess Steel heren horloge
done :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124013872
V&A / [TK]195/65R14 98H Incl. stalen velgen. Zou 98H in de titel veranderd kunnen worden naar 89H ?
Oblahim
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 18:25:29 #221
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124014788
quote:
12s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:58 schreef Neo-- het volgende:
V&A / [TK]195/65R14 89H Incl. stalen velgen. Zou 98H in de titel veranderd kunnen worden naar 89H ?
^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124035029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

^O^
-nvm-
  donderdag 14 maart 2013 @ 00:49:02 #223
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_124036462
Kut, verkeerde topic...

[ Bericht 96% gewijzigd door PetervdK op 14-03-2013 22:28:57 ]
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_124041854
V&A / [TK] Witte kunstleren hoekbank
dit topic mag gesloten worden, het bankstel is verkocht!
bedankt :)
  Moderator donderdag 14 maart 2013 @ 12:44:58 #225
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124045486
gedaan :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124050714
Topic kan gesloten worden. Alle drie de horloges via Fok verkocht.

V&A / [TK] Guess Steel heren horloge
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 16:18:07 #228
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124096128
done done :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:18 #229
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_124111030
V&A / [TK/TR] Sym Mio snorscooter bruin/wit 2009

Mag een slotje op, is verkocht!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 22:17:41 #230
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124111729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Sjechov het volgende:
V&A / [TK/TR] Sym Mio snorscooter bruin/wit 2009

Mag een slotje op, is verkocht!
^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:16:23 #231
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124159826
V&A / [TK] LG Optimus L5 oeps in vraag in plaats van aanbod :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zondag 17 maart 2013 @ 15:31:17 #232
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 20:58:10 #233
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124179895
beide gedaan :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zondag 17 maart 2013 @ 21:16:54 #234
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124180951
Danke
  maandag 18 maart 2013 @ 16:01:39 #235
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_124209188
V&A / [Gez] Hulp geboden, hulp gevraagd

:')

Hit and run "Help mij met afstuderen", op de meest kansloze manier in tijden.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 17:22:04 #236
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124212865
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef destrovel het volgende:
V&A / Hulp geboden, hulp gevraagd

:')

Hit and run "Help mij met afstuderen", op de meest kansloze manier in tijden.
LH heeft 'm al opgepakt zie ik :P
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:11:01 #237
122997 zquing
Drama Junk
pi_124258525
mag ik een slotje op V&A / [TK] Nexus 7 16GB

proi heeft hem gisteren opgehaald, alvast bedankt
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:38:10 #238
122997 zquing
Drama Junk
pi_124269419
dank ^O^
"Those unforgettable days, for them I live"
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 21:40:48 #239
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124269576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef zquing het volgende:
dank ^O^
at your....mwoah laat maar B-)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124275519
Goeie ervaring met user Bremco:

V&A / [TK] PSP 3004 compleet

PostNL was een beetje lame qua bezorging, maar hijzelf had het heel snel verstuurd, en de psp ziet er echt super uit!
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:43:34 #241
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_124284597
quote:
En hier het melden mag ook natuurlijk (zie de laatste reactie in je topic, ik was al aan het slotten :P)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:49:48 #243
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_124284705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

En hier het melden mag ook natuurlijk (zie de laatste reactie in je topic, ik was al aan het slotten :P)
Haha bedankt :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:17:07 #244
159156 Dokay
Ago ergo sum
pi_124374099
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 15:47:04 #246
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124376688
done x2 :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:45:20 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_124398814
V&A / [TK] Apple Magic Mouse.

Deze is inmiddels aan een vriend verkocht, maar die lul die zei dat hij vandaag wel even in Amsterdam zou zijn heb ik niet meer van gehoord...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 21:46:08 #248
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124422092
check ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 22:05:24 #249
6941 APK
Factual, I think.
pi_124422751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef Housekeeper het volgende:
check ;)
Merci :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_124424228
V&A / [TK] Dames zilver/zwart Windrunner Jack M
Deze heb ik al een tijd geleden weggegeven dus deze kan op slot
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 22:54:55 #251
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124424756
ok :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124451439
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Housekeeper het volgende:
Wat is niet toegestaan

• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites

Daarom dicht ;)
V&A / [TK] Bioshock Infitine - STEAM

:{w

Ik biedt mijn gameaccount niet aan, ik bied een game aan VOOR steam :')
Daarom graag weer open ;)
People assume too much.
pi_124456639
Graag zou ik de discussie tussen Housekeeper en mij aangaande dit topic hier verder voeren, aangezien ik denk dat hier wellicht meer mensen vraagtekens bij hebben, en ik zelf ook niet duidelijk uitgelegd krijg waarom mijn topic nou precies gesloten werd.

De reden die daar gegeven wordt voor sluiting is niet aan de orde. Via DM heb ik vernomen dat het gesloten is want fraudegevoelig. Nou vraag ik mij af waarom dit meer fraudegevoelig zou zijn dan wanneer ik een dvd te koop aan zou bieden. Dan kan ik er ook gewoon voor kiezen om een lege dvd toe te sturen, toch? Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ook werd de discussie niet op prijs gesteld, vandaar dat ik hier verder ga, want voor mij is het verre van duidelijk.

In de policy staat niks over download codes. Wel iets wat met een beetje goede wil misschien zou kunnen worden gebruikt, en dat is deze regel:
quote:
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Echter gaat het hier niet om een waardebon, maar gewoon om een downloadcode.
Dus strikt genomen staat de policy mij niet in de weg om deze te koop aan te bieden.
En omdat het tegenwoordig steeds meer de trend is om games enkel digitaal te downloaden, vind ik het toch raar dat je deze dan niet te koop aan mag bieden hier op fok. Vooral gezien het aantal te koop aangeboden games. Ik denk dat een hoop mensen ook gewoon zouden willen bieden op downloadable games.

Dus graag zou ik hier de aandacht op gevestigd krijgen, en ook een verhelderend antwoord op krijgen.

Bvd
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:29:33 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124456784
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:27 schreef very het volgende:

[..]

V&A / [TK] Bioshock Infitine - STEAM

:{w

Ik biedt mijn gameaccount niet aan, ik bied een game aan VOOR steam :')
Daarom graag weer open ;)
Niet alles hoeft letterlijk in de policy te staan om niet te mogen. De reden dat we geen e-tickets, e-bonnen, cadeaubonnen, e-currency of digitale downloads toelaten is omdat er veel te makkelijk mee te sjoemelen is. Het topic blijft dus gesloten wat mij betreft.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_124456827
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Niet alles hoeft letterlijk in de policy te staan om niet te mogen. De reden dat we geen e-tickets, e-bonnen, cadeaubonnen, e-currency of digitale downloads toelaten is omdat er veel te makkelijk mee te sjoemelen is. Het topic blijft dus gesloten wat mij betreft.
Ja...maar ga even in op deze vraag dan:
quote:
Nou vraag ik mij af waarom dit meer fraudegevoelig zou zijn dan wanneer ik een dvd te koop aan zou bieden. Dan kan ik er ook gewoon voor kiezen om een lege dvd toe te sturen, toch?
En zou het bijvoorbeeld wel weer mogen als ik de code op een dvd zou branden en die te koop aan zou bieden?
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:31:01 #256
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124456888
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef very het volgende:

[..]

Ja...maar ga even in op deze vraag dan:

[..]

Je kunt die code 20x verkopen aan 20 verschillende mensen, een dvd maar één keer.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:31:07 #257
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124456901
Ik had die discussie de je met mij wilt voeren best willen doen maar lees nog even goed de toon die je voert in je DM's terug :P
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124456979
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je kunt die code 20x verkopen aan 20 verschillende mensen, een dvd maar één keer.
Nee...dat is niet waar. Ik kan ook 20 mensen een lege dvd-hoes verkopen. Of 20 mensen beloven een dvd te versturen en dit dan niet doen.
People assume too much.
pi_124457058
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Housekeeper het volgende:
Ik had die discussie de je met mij wilt voeren best willen doen maar lees nog even goed de toon die je voert in je DM's terug :P
Overdrijven is ook een vak zeg. Je leest hoe je het wilt lezen.
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:34:29 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124457150
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef very het volgende:

[..]

Nee...dat is niet waar. Ik kan ook 20 mensen een lege dvd-hoes verkopen. Of beloven een dvd te versturen en dit dan niet doen.
Ik begrijp je argumenten wel, maar het is toch echt heel iets anders. Een downloadcode is veel gevoeliger voor fraude dan een fysiek product. Het is helaas zoals altijd zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar daar is helaas niets aan te doen. Downloadcodes staan we niet toe.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:34:31 #261
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124457155
Het zit m in de interpretatie van de policy: niet alles is letterlijk te beschrijven. Anders krijg je van die Amerikaanse toestanden dat een fabrikant van magnetrons wordt aangeklaagd omdat de eindgebruiker er een kat in stopt terwijl dat niet in de disclaimer stond ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:35:18 #262
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124457207
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:33 schreef very het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak zeg. Je leest hoe je het wilt lezen.
Ik denk dat het goed is als je iets meer stil bij staat hoe sommige dingen over komen :Y
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124457388
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik begrijp je argumenten wel, maar het is toch echt heel iets anders. Een downloadcode is veel gevoeliger voor fraude dan een fysiek product. Het is helaas zoals altijd zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar daar is helaas niets aan te doen. Downloadcodes staan we niet toe.
Sorry dat ik hier zo over door ga, maar leg me eens uit dan hoe dit precies gevoeliger is? Want ik zie gewoon echt het verschil niet. Of ik nou iemand beloof een werkende code op te sturen of een werkende dvd.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef Housekeeper het volgende:
Het zit m in de interpretatie van de policy: niet alles is letterlijk te beschrijven. Anders krijg je van die Amerikaanse toestanden dat een fabrikant van magnetrons wordt aangeklaagd omdat de eindgebruiker er een kat in stopt terwijl dat niet in de disclaimer stond ;)
Dat weet ik. Vandaar deze discussie :Y

quote:
3s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:35 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is als je iets meer stil bij staat hoe sommige dingen over komen :Y
Ja hallo...ik ben geen vrouw :{w

:P
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 20:39:15 #264
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124457467
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:38 schreef very het volgende:


Ja hallo...ik ben geen vrouw :{w

:P
:*
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124457543
Maar even nog deze (serieuze) vraag:
Zou het bijvoorbeeld wel weer mogen als ik de code op een dvd zou branden en die te koop aan zou bieden?
People assume too much.
pi_124457791
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:40 schreef very het volgende:
Maar even nog deze (serieuze) vraag:
Zou het bijvoorbeeld wel weer mogen als ik de code op een dvd zou branden en die te koop aan zou bieden?
Nee.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_124458588
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee.
Ok. Duidelijk. Maar, gezien de huidige trend dat games steeds vaker gewoon puur downloads zijn ipv hardcopies...is het misschien raadzaam om deze kwestie nog eens goed te heroverwegen? Want zoals nu wel duidelijk is, ik kan net zo makkelijk een originele dvd te koop aanbieden en iets anders leveren, dan dat ik een foute downloadcode opstuur.
People assume too much.
pi_124458707
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef very het volgende:

[..]

Ok. Duidelijk. Maar, gezien de huidige trend dat games steeds vaker gewoon puur downloads zijn ipv hardcopies...is het misschien raadzaam om deze kwestie nog eens goed te heroverwegen? Want zoals nu wel duidelijk is, ik kan net zo makkelijk een originele dvd te koop aanbieden en iets anders leveren, dan dat ik een foute downloadcode opstuur.
Het is iets wat we met de ontwikkelingen op dat gebied ook zullen bespreken achter de schermen. We hebben de laatste paar jaar nogal wat slechte ervaringen gehad in V&A met betrekking tot codes en dergelijke. Van een hard copy kan je een foto maken in je topic en dat geeft al meer vertrouwen dan een 'code'. Het maakt het ook minder aantrekkelijk als 'oplichters' geen codes mogen aanbieden want dat is de makkelijke manier om mensen op te lichten.

Dat willen we dus voorkomen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:00:48 #269
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124458958
Eigenlijk is heel V&A op onderling vertrouwen gebaseerd. Anders kunnen we het hele forum wel sluiten. Bij problemen tussen users met dergelijke zaken is, is dat het veel lastiger is om te achterhalen of en wie mogelijk de ander voor de gek houdt ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124458981
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is iets wat we met de ontwikkelingen op dat gebied ook zullen bespreken achter de schermen. We hebben de laatste paar jaar nogal wat slechte ervaringen gehad in V&A met betrekking tot codes en dergelijke. Van een hard copy kan je een foto maken in je topic en dat geeft al meer vertrouwen dan een 'code'. Het maakt het ook minder aantrekkelijk als 'oplichters' geen codes mogen aanbieden want dat is de makkelijke manier om mensen op te lichten.

Dat willen we dus voorkomen.
Begrijpelijk. Ik kan ook best een screenshot van mijn mail maken en daar de code blurren...Maargoed, gezien de aandacht die het nu krijgt raak ik hem vast alsnog wel kwijt. Maar ik vond dit gewoon wel een punt van discussie, en mijn topicsluiter wou de discussie niet aan. Vandaar dus :D
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:02:00 #271
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124459051
Zoals je ziet ben ik best wel bereid om nog even inhoudelijk te reageren, omdat het constructief en inhoudelijk gaat nu ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:03:00 #272
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124459114
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:01 schreef very het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Ik kan ook best een screenshot van mijn mail maken en daar de code blurren...Maargoed, gezien de aandacht die het nu krijgt raak ik hem vast alsnog wel kwijt. Maar ik vond dit gewoon wel een punt van discussie, en mijn topicsluiter wou de discussie niet aan. Vandaar dus :D
Maar doordat we die code niet kunnen lezen is het gewoon tè makkelijk om de boel te flessen. Er is echt een heel verschil tussen fysieke spellen en downloadcodes.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_124459124
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef Housekeeper het volgende:
Eigenlijk is heel V&A op onderling vertrouwen gebaseerd. Anders kunnen we het hele forum wel sluiten. Bij problemen tussen users met dergelijke zaken is, is dat het veel lastiger is om te achterhalen of en wie mogelijk de ander voor de gek houdt ;)
Ja, sorry. Maar dit vind ik nog steeds niet echt een goed argument. Ik kan 1000 manieren bedenken hoe ik net zo makkelijk onzin kan verkopen aan FOKkers. Wat je zegt: het is gebaseerd op vertrouwen. Als iemand genaaid wordt (koper of verkoper), dan is het toch geen zaak van fok meer, maar van eventueel de politie, en anders alleen betrokkenen zelf.
People assume too much.
pi_124459218
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef very het volgende:

[..]

Ja, sorry. Maar dit vind ik nog steeds niet echt een goed argument. Ik kan 1000 manieren bedenken hoe ik net zo makkelijk onzin kan verkopen aan FOKkers. Wat je zegt: het is gebaseerd op vertrouwen. Als iemand genaaid wordt (koper of verkoper), dan is het toch geen zaak van fok meer, maar van eventueel de politie, en anders alleen betrokkenen zelf.
Het is geen zaak van FOK! dat klopt, maar we willen het wel zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Naar aanleiding van onze ervaring met oplichtingszaken zijn er bepaalde regels. Deze zijn dus niet zomaar gekomen maar hebben een aanleiding.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:05:02 #275
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124459231
We kennen onze pappenheimers in het algemeen goed, hier is veel sociale controle onderling. Dat is nu juist de meerwaarde van V&A :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:05:46 #276
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124459271
En nou ga ik nog even een film afkijken :P
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_124459362
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Maar doordat we die code niet kunnen lezen is het gewoon tè makkelijk om de boel te flessen. Er is echt een heel verschil tussen fysieke spellen en downloadcodes.
Nouja, ik zie het verschil echt niet.
Stel: ik zet nu op V&A een advertentie:

*Bioshock Infinite te koop voor PC - origineel in hoes*
Ik plaats er een foto van internet bij. Ik vermeld dat ik alleen aan verzenden doe en wacht op een koper. Vervolgens na betaling geef ik opeens niet meer thuis. Hoe is dat een verschil met een code opsturen die niet werkt? Je hebt dezelfde gegevens van mij, namelijk mijn email en rekeningnummer....en dat is alles. En dat is in beide gevallen precies hetzelfde.
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:09:01 #278
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124459484
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef very het volgende:

[..]

Nouja, ik zie het verschil echt niet.

Je kunt die code niet in je hand houden en een screenshot is te makkelijk te faken, we hebben gewoon ergens een grens moeten stellen omdat het al een paar keer flink is misgegaan op deze manier. Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat voor ons vooral dat van belang is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_124459556
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Je kunt die code niet in je hand houden en een screenshot is te makkelijk te faken, we hebben gewoon ergens een grens moeten stellen omdat het al een paar keer flink is misgegaan op deze manier. Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat voor ons vooral dat van belang is.
Tuurlijk heb ik dat wel. Maar daarom wel deze discussie, want het is gewoon een feit dat games steeds vaker als downloads te koop worden aangeboden voor scherpere prijzen. Het is misschien een kwestie van tijd voordat games alleen nog maar via download te koop worden aangeboden.
People assume too much.
  Moderator zondag 24 maart 2013 @ 21:12:00 #280
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_124459671
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:10 schreef very het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik dat wel. Maar daarom wel deze discussie, want het is gewoon een feit dat games steeds vaker als downloads te koop worden aangeboden voor scherpere prijzen. Het is misschien een kwestie van tijd voordat games alleen nog maar via download te koop worden aangeboden.
Die zullen dan vooralsnog niet hier verhandeld mogen worden om eerder gestelde redenen. Mocht dat op den duur wijzigen dan zullen we het uiteraard laten weten. We willen van V&A graag een leuk, maar ook veilig onderkomen maken, daarom moeten we helaas bepaalde zaken afketsen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_124459746
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die zullen dan vooralsnog niet hier verhandeld mogen worden om eerder gestelde redenen. Mocht dat op den duur wijzigen dan zullen we het uiteraard laten weten. We willen van V&A graag een leuk, maar ook veilig onderkomen maken, daarom moeten we helaas bepaalde zaken afketsen.
Helaas inderdaad.
People assume too much.
pi_124476469
Goedemorgen :)

Mag V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs dicht? De loop is er wel een beetje uit.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:59:14 #283
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_124476470
vraagje; mag ik wel nog vragen of iemand een concertkaart verkoopt tegen de kostprijs (incl de servicekosten) en niet zijnde een PDF ticket?

[ Bericht 19% gewijzigd door HuubTuub op 25-03-2013 12:43:45 (toevoeging 'kostprijs') ]
could you just [i]not[/i] breathe?
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 16:41:44 #284
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124488871
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen :)

Mag V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs dicht? De loop is er wel een beetje uit.
^O^

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:59 schreef HuubTuub het volgende:
vraagje; mag ik wel nog vragen of iemand een concertkaart verkoopt tegen de kostprijs (incl de servicekosten) en niet zijnde een PDF ticket?
Ja dat mag :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:14:17 #285
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124519536
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124542336
Trolls zijn uit ONZ gekomen.. V&A / [TK] Gele bank
pi_124542968
Check check check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_124543624
Kan deze user een waarschuwing of een note of iets dergelijks krijgen? Nu gaat hij in ONZ door over de bank : ONZ / Gele bank
pi_124544284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef rene90 het volgende:
Check check check
Het is weer terug: V&A / [TK] Gele bank
pi_124550158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef handboek het volgende:

[..]

Het is weer terug: V&A / [TK] Gele bank
^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:50:54 #291
119606 habanero
577000 Scoville
pi_124592392
TKMotor Yamaha XS650

is verkocht mag dicht, bedankt maar weer :)
pi_124592447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:50 schreef habanero het volgende:
TKMotor Yamaha XS650

is verkocht mag dicht, bedankt maar weer :)
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 28 maart 2013 @ 14:36:10 #293
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124607410
V&A / [TK] Dagkaart onbeperkt trein door heel Nederland mag dicht van TS

V&A / [TK] 4x Seagate Barracuda ES 750 GB Harde schijf. ook

[ Bericht 33% gewijzigd door Mark op 28-03-2013 15:59:31 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:16:55 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124611220
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_124612499
Thanks Mark :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_124665732
volgende topic mogen dicht

[TK] Sony xperia z nieuw in doos
[TK] samsung note 2

thanks
pi_124665852
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:10 schreef Bram.Kingston het volgende:
volgende topic mogen dicht

[TK] Sony xperia z nieuw in doos
[TK] samsung note 2

thanks
Wil je in het vervolg even de linkjes naar de topics hier plaatsen, is wat makkelijker. Of een topic report warnbig.png plaatsen dan zien we het ook gelijk bij het desbetreffende topic.

Tevens lees ik in beide topics dat users ontevreden zijn over de manier van handelen, vragen die niet beantwoord zijn et cetera. Misschien handig hier op te letten in de toekomst, wel zo prettig voor beide partijen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:29:42 #298
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124698268
V&A / [TK] (merk) zomerheren kleding sale: Carhartt Her, Edwin, Ralph L. Etc

Deze kan dicht, ben een tweede topic met allerlei nieuwe spulletjes aan het maken en deze is nogal vol.
pi_124699011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
V&A / [TK] (merk) zomerheren kleding sale: Carhartt Her, Edwin, Ralph L. Etc

Deze kan dicht, ben een tweede topic met allerlei nieuwe spulletjes aan het maken en deze is nogal vol.
Ik laat hem nog even open, als je het tweede topic klaar hebt kan je die link even in je laatste post van bovenstaande topic zetten en dan met een topic report / berichtje hier en dan gooi ik hem dicht. Dan kunnen users wel je nieuwe topic weer makkelijk vinden namelijk :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 30 maart 2013 @ 22:19:56 #300
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_124700902
Hij kan dicht :) done and done.
pi_124701124
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hij kan dicht :) done and done.
Prima
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')