SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:10 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb ook nog een prachtig zgan toetsenbordje te koopkanker op met je getrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg ik nou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Is jouw aangeboden toetsenbord geen getroll dan?
Ja, mijn leven hangt er van af.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:17 schreef Convict het volgende:
serieus gozer dit kan je toch niet gaan verkopenof heb je geld nood
Doe jij eens niet zo stoer. Je fotoboek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Is gewoon pauze op de grote mensen werkplaats hoor.
Mij hoor je niet stoer doen als ik wat probeer te verkopen hoor. Vakantiefotosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef 75020 het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo stoer. Je fotoboek.
Ik doe ook niet stoer maar als het niets vindt reageer dan gewoon niet en kom niet trollen. Jullie lijken wel een stel kleuters.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mij hoor je niet stoer doen als ik wat probeer te verkopen hoor. Vakantiefotos
Kerel ik zeg alleen maar dat je met zo een instellings niks verkoopt -.- DM gewoon housekeeper of hij je topic weer even leeg wil maken en dan kan je opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet stoer maar als het niets vindt reageer dan gewoon niet en kom niet trollen. Jullie lijken wel een stel kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |