Heb voorheen een 4 gehad deze bevalt mij op een of andere manier beter dan de IPhone 5, klinkt raar, maar het is zo.quote:
Bedankt, had ik inderdaad over het hoofd gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Subforum gezet. Het is trouwens geen mail dus elke post groetjes doen is echt niet nodig
bizar, iPhone 5 is veel sneller, betere camera, meer intern geheugen. Ow ja, en groter schermpje..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Heb voorheen een 4 gehad deze bevalt mij op een of andere manier beter dan de IPhone 5, klinkt raar, maar het is zo.
Groetjes,
Jordy.
Het liefst natuurlijk voor ¤500. Maar als iemand een Iphone 4 sealed heeft doe ik dat ook wel voor een Fok!er.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
bizar, iPhone 5 is veel sneller, betere camera, meer intern geheugen. Ow ja, en groter schermpje..
Ik heb een 4s wit 16gb voor je.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Het liefst natuurlijk voor ¤500. Maar als iemand een Iphone 4 sealed heeft doe ik dat ook wel voor een Fok!er.
Ok is prima ik woon ook in Limboland dus kan zo om de hoek zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Lewouxk het volgende:
Heb de telefoon gekocht met een abonnement via Gsmwijzer, half jaar oud en de bon is nog aanwezig. Ik wacht nog eventjes af of iemand nog los zo ¤500 ervoor over heeft.
Vanavond of morgen zal ik de foto's posten inderdaad!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
Fotos lijken me in deze wel handig om teleurstelling te voorkomen
Betreft de 16 GB zwarte uitvoering. Is de telefoon nog nooit gebruikt of wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef joey_k het volgende:
Uhm, lees ik er nu overheen? welke versie 5 is dit? 16, 32, 64 Gb wit of zwart?
Vragen, vragen....
Oh btw hier een Iphone 4 32Gb zwart als nieuw in de doos incl alle originele toebehoren (Ja, dus ook de ongebruikte oordopjes en Apple stickers)...
Of als je dat liever hebt een gesealde 8Gb zwart of witte iphone...
Iphone is wel gebruiktquote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Betreft de 16 GB zwarte uitvoering. Is de telefoon nog nooit gebruikt of wel?
Ik wacht nog even af, op MP op dit moment een bod van ¤450. Bij ¤500 doe ik hem weg, als dit niet in een korte tijd mocht lukken, ga ik eens kijken naar het ruilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |