In dit topic bied ik een aantal dingen aan waar ik vanaf wil!
• Polar FT60G1 Hartslagmeter/sportcomputer Ik bied mijn hartslagmeter/sportcomputer aan, het is de Polar FT60G1. Hij is pas 2 keer gebruikt en vanwege gezondheidsproblemen mag ik niet meer hardlopen. In dit set zit: - Een polsunit (soort digitaal horloge): daar kunt u uw hartslag en andere gegevens registeren en weergeven tijdens uw training. - WearLink (klein en ovaal): Zendt hartslagsignaal naar de polsunit. De WearLink bestaat uit een zender en een borstband. - EXTRA: Polar G1 GPS sensor: Levert gegevens over snelheid en afstand bij alle buitensporten m.b.v. GPS-technologie.
In de doos zit ook nog: - Gebruiksaanwijzing - Polar servicekaart Vraagprijs: 250 euro
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Rechtsdraaiende zeer solide opdekdeur 201.5cm bij 93cm, met glazen raam. Meer valt er niet over te zeggen Vraagprijs: 25 euro
Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Verschillende leuke spellen en dvd's Dvd's: - Jumpen doe je zo € 5.00 - Jumpen doe je zo vol. 2 € 5.00 - Jacob Dubbel 4 De Bagels € 5.00 Spellen: - Hotel Giant (PC) € 5.00 - Anno 1404 (PC) € 5.00 - The antbully (PC) (De mierenmepper) € 5.00 - Junior Detectives Het mysterie van de verloren stad (PC) € 5.00 - Huggly's Schildpadden speurtocht (PC) € 5.00 - Colin Mcrae rally 2.0 (PC) € 5.00 Vraagprijs voor alles 30 euro
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Server Dell Poweredge 2850, 4GB, 2x 3.2GHz Xeon, 2x 73GB, Monitor Uitstekend werkende Dell Poweredge 2850. Service Tag: 93G732J Inclusief 15 inch Hp Monitor (DVI en VGA ingang)
Specificaties: •2x Poweredge 2850 - Xeon 3.2GHZ/2MB, 800FSB •1x PCI-X RISER CARD - 3 PCI-X SLOTS (64-BIT) •1x 4Gb Single Rank DDR2 Memory (4x1GB) •1x 3.5 INCH 1.44MB Floppy Drive •2x 73GB SCSI ULTRA320 15K HD 1IN 80 PIN •1x PERC 4DI RAID Controller •1x 8X DVD-ROM DRIVE IDE •1x DRAC 4 REMOTE MANAGEMENT DAUGHTER CARD •1x Fibre Channel Card •2x Dell 700w Poweredge 2850 Power Supply Vraagprijs: 150 euro
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Triker s3 (driewieler/ligfiets) In goede staat! Hoge kwaliteit afwerking Speciaal design Makkelijk in gebruik Uniek stuur mechanisme Licht gewicht stalen frame Comfortabele kuipstoel Dikke lucht gevulde achterbanden Anti slip pendalen Vraagprijs: 100 euro
Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*]Een nog ingesealde rol fresco strak glasvlies behang (voorgeschilderd)Vraagprijs: 25 euro
Bieden mag altijd! Op te halen in Den Bosch!
[ Bericht 1% gewijzigd door Housekeeper op 12-03-2013 22:00:06 ]
Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef FrankV34 het volgende: Triker s3 lijkt me wel gaaf voor de kinderen. Hoe oud is die? Heb jij iets van afmetingen?
Anders 50 geboden
Hij is ong. 3 jaar oud, de maten zijn: 140x70x74cm. 50 euro vind ik iets te weinig, mijn tegen bod is 80 euro.
Als je mijn bod van 50 euro accepteert voor de 3 wieler kom ik hem vandaag nog ophalen (als je tenminste voor 16.30 thuis bent, kom toevallig vandaag langs Den Bosch). Als het vandaag niet lukt gaat het over. Ga geen 200+km rijden.
Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef FrankV34 het volgende: Als je mijn bod van 50 euro accepteert voor de 3 wieler kom ik hem vandaag nog ophalen (als je tenminste voor 16.30 thuis bent, kom toevallig vandaag langs Den Bosch). Als het vandaag niet lukt gaat het over. Ga geen 200+km rijden.