SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Rechtsdraaiende zeer solide opdekdeur 201.5cm bij 93cm, met glazen raam.
Meer valt er niet over te zeggen
Vraagprijs: 25 euro
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Verschillende leuke spellen en dvd's
Dvd's:
- Jumpen doe je zo ¤ 5.00
- Jumpen doe je zo vol. 2 ¤ 5.00
- Jacob Dubbel 4 De Bagels ¤ 5.00
Spellen:
- Hotel Giant (PC) ¤ 5.00
- Anno 1404 (PC) ¤ 5.00
- The antbully (PC) (De mierenmepper) ¤ 5.00
- Junior Detectives Het mysterie van de verloren stad (PC) ¤ 5.00
- Huggly's Schildpadden speurtocht (PC) ¤ 5.00
- Colin Mcrae rally 2.0 (PC) ¤ 5.00
Vraagprijs voor alles 30 euro
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Server Dell Poweredge 2850, 4GB, 2x 3.2GHz Xeon, 2x 73GB, Monitor
Uitstekend werkende Dell Poweredge 2850. Service Tag: 93G732J
Inclusief 15 inch Hp Monitor (DVI en VGA ingang)
Specificaties:
•2x Poweredge 2850 - Xeon 3.2GHZ/2MB, 800FSB
•1x PCI-X RISER CARD - 3 PCI-X SLOTS (64-BIT)
•1x 4Gb Single Rank DDR2 Memory (4x1GB)
•1x 3.5 INCH 1.44MB Floppy Drive
•2x 73GB SCSI ULTRA320 15K HD 1IN 80 PIN
•1x PERC 4DI RAID Controller
•1x 8X DVD-ROM DRIVE IDE
•1x DRAC 4 REMOTE MANAGEMENT DAUGHTER CARD
•1x Fibre Channel Card
•2x Dell 700w Poweredge 2850 Power Supply
Vraagprijs: 150 euro
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Triker s3 (driewieler/ligfiets)
In goede staat!
Hoge kwaliteit afwerking
Speciaal design
Makkelijk in gebruik
Uniek stuur mechanisme
Licht gewicht stalen frame
Comfortabele kuipstoel
Dikke lucht gevulde achterbanden
Anti slip pendalen
Vraagprijs: 100 euro
Foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*]Een nog ingesealde rol fresco strak glasvlies behang (voorgeschilderd)Vraagprijs: 25 euro
Bieden mag altijd!
Op te halen in Den Bosch!
[ Bericht 1% gewijzigd door Housekeeper op 12-03-2013 22:00:06 ]![]()
Oh sorry!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:36 schreef StormS.A het volgende:
waar op te hallen bij interesse van users?
Toegevoegd!![]()
de vraagprijs voor die hartslagmeter, klopt die wel?
edit: ja dus, nieuw rond de 270,-
nooit geweten dat die dingen zo duur zijn
lolwut![]()
Triker s3 lijkt me wel gaaf voor de kinderen. Hoe oud is die? Heb jij iets van afmetingen?
Anders 50 geboden¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ![]()
Hij is ong. 3 jaar oud, de maten zijn: 140x70x74cm.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:16 schreef FrankV34 het volgende:
Triker s3 lijkt me wel gaaf voor de kinderen. Hoe oud is die? Heb jij iets van afmetingen?
Anders 50 geboden
50 euro vind ik iets te weinig, mijn tegen bod is 80 euro.![]()
Hmm twijfel of onze zoon er nog op kan. Die is eerst 10 maar wel al langer dan 1.70quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Hij is ong. 3 jaar oud, de maten zijn: 140x70x74cm.
50 euro vind ik iets te weinig, mijn tegen bod is 80 euro.¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ![]()
Oh das wel heel grootquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:49 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Hmm twijfel of onze zoon er nog op kan. Die is eerst 10 maar wel al langer dan 1.70![]()
Dan gaat het helaas denk ik niet passen![]()
![]()
Oke helaas, maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Diemux het volgende:
Opdekdeur gaat het helaas niet worden, onze deurposten zijn 83cm breed
Gr robbie![]()
Niemand?
Bieden mag hé het zijn vraagprijzen
[ Bericht 2% gewijzigd door robbiemelaet op 06-02-2013 16:24:59 ]![]()
Als je mijn bod van 50 euro accepteert voor de 3 wieler kom ik hem vandaag nog ophalen (als je tenminste voor 16.30 thuis bent, kom toevallig vandaag langs Den Bosch).
Als het vandaag niet lukt gaat het over. Ga geen 200+km rijden.¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ![]()
Nee sorry, echt iets te weinig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef FrankV34 het volgende:
Als je mijn bod van 50 euro accepteert voor de 3 wieler kom ik hem vandaag nog ophalen (als je tenminste voor 16.30 thuis bent, kom toevallig vandaag langs Den Bosch).
Als het vandaag niet lukt gaat het over. Ga geen 200+km rijden.![]()
Dan gaat het over.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Nee sorry, echt iets te weinig.¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ![]()
Nou dan wens ik je veel succes met de verkoop. Ik ga nu rijden.¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ![]()
Bedankt! ;Dquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef FrankV34 het volgende:
Nou dan wens ik je veel succes met de verkoop. Ik ga nu rijden.![]()
Behang uit OP gestreept en kickjes geruimd
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Heb je ook eigen foto's van die 3 wieler ?Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.![]()
Die zou ik kunnen maken maar dat wordt dan morgen ivm met daglichtquote:Op maandag 18 maart 2013 17:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Heb je ook eigen foto's van die 3 wieler ?![]()
Dat is prima, ik wil graag zien in welke staat hij isquote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Die zou ik kunnen maken maar dat wordt dan morgen ivm met daglicht
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Sorry maar ik heb vandaag nog geen tijd gehad voor een foto!
De triker ziet er als nieuw uit, alleen de gordel moet gemaakt worden.
Up!![]()
Ik heb de foto geplaatst!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dat is prima, ik wil graag zien in welke staat hij is
Upa,![]()
Ziet er mooi uit, de zitting, kun je die naar voren en naar achteren schuiven, en hoe groot moet iemandongeveer zijn voordat je ermee kunt fietsen ?Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Ja je kunt de zitting verzetten, en de triker is bij normale lengte geschikt bij 7 jaar (ong. 1.35m)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef zuigmarmot het volgende:
Ziet er mooi uit, de zitting, kun je die naar voren en naar achteren schuiven, en hoe groot moet iemandongeveer zijn voordat je ermee kunt fietsen ?
Gr![]()
Nee voor kinderen van ongeveer 7 tot 12 jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef borbit het volgende:
die fiets is dus echt voor kleine kinderen?
Gr![]()
oké jammer ik ben een groot kind.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Nee voor kinderen van ongeveer 7 tot 12 jaar.
Gr![]()
Prijsverlaging! voor alle dvds/spellen 15 euro exc. 20 euro inc.
Ik wil er van af en wellicht maak ik iemand blij!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: