abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123829513
Ivm aanschaf nieuw bankstel bied ik mijn huidige bank aan.
Het gaat om een strakvormgegeven witte kunstleren hoekbank afgewerkt met een chromen poot.
Afmeting (hxbxd) 81x273x195 cm

voor de compleetheid hier voorbeeld model (maar dan dus hoek andersom, en geen stof maar wit kunstleer)

de bank is nog geen 2,5 jaar oud, maar heeft wel gebruikssporen (nagels) van mijn katje o|O
ik heb er daarom nu een dekentje en wat kussen op liggen, voor een starter of iemand met huisdieren ideaal! :D Bieden staat vrij, vraagprijs 250,-
bank is af te halen in Erp.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:20:29 #2
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_123829774
Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen. :) Alleen heb je foto's van de gebruiksspoortjes van je kat wellicht? ;)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_123835072
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:20 schreef xatlad het volgende:
Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen. :) Alleen heb je foto's van de gebruiksspoortjes van je kat wellicht? ;)
ja die kan ik zeker maken. mn camera ligt aan de oplader, zal zsm doen!
pi_123849382
Leuk bankje, maar nog een aardig prijsje als je er dingen op moet leggen omdat je poes 'm heeft gesloopt :{

Lijkt me inderdaad raadzaam daar even fotos van te maken ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123850857
Hij is niet gesloopt hij heeft gebruikssporen. En het is een vraagprijs, wees vrij om een bod uit te brengen, mocht je geïnteresseerd zijn.
pi_123850974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef azrielle het volgende:
Hij is niet gesloopt hij heeft gebruikssporen.
Daarom ben ik benieuwd naar fotos ;)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123868516
Hier de ergeste gebruikssporen. Ze zitten voornamelijk op de hoek van de chaise longue en op het middelste stuk van het zitgedeelte. rugleuningen en armeleuning zijn nagenoeg krasvrij. Nee het is geen nieuwe bank, en ja wellicht heeft er iemand toch interesse in een verder mooie bank die ontzettend leuk staat in een modern interieur, waar je met kussentjes (wat volgens mij iedereen op zn bank heeft liggen) echt nog wel iets moois aan hebt. Voor een leuke prijs mag hij echt wel weg!

Moderator donderdag 14 maart 2013 @ 12:44:37 #8
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_124045471
verkocht :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')