Voor zover ik weet wel, zal hem anders morgen even open maken om te dubbelchecken...quote:Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef About2Break1 het volgende:
Is er nog plaats voor extra interne hardeschijven?
Met een trial versie, dus geen volledig werkende legale nee.. (Tenminste, zou het voor de 100% zekerheid moeten nakijken maar dacht dat ik er gewoon een trial versie op had gezet).quote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef vlutje het volgende:
Wordt hij met of zonder (legaal) besturingssysteem geleverd?
?quote:Op zondag 30 december 2012 14:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
o god... weer zo een.. Verschrikkelijk!
ik zou met een HTPC en tvcard waar de ziggo module in kan toch blijer zijnquote:Op zondag 30 december 2012 16:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee, een tv kaart was 5 jaar geleden leuk, tegenwoordig hebben de meeste die van dit soort dingen houden een Horizon of iig een dvr, dus nee een tv kaar zou ik niet eens willen hebben
Een htpc moet blurays en andere full hd 3d content af kunnen spelen, ook is het leuk om ermee te kunnen gamen. En dat kan best met dit leuke systeempje !
Dus imo een prima Htpc
Ehm, kan je wel vertellen dat het niet echt spellen zal kunnen spelen helaas (wel als ik de videokaart uit het andere topic, een HD6870, er in zet...maar dan zou het setje miminmaal 300 euro worden en haal ik de huidige kaart er weer uit. Zou ook moeten kijken of dat past).quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Anti-feminist het volgende:
Ik heb wel enig sinds interesse aangezien mijn laptop stuk is en ik met een computer zit die niet eens fatsoenlijk mw2 kan draaien.Kun je er wat meer over vertellen?
Oh in dat geval zoek ik verder veel succes met het verkopen van je pcquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ehm, kan je wel vertellen dat het niet echt spellen zal kunnen spelen helaas (wel als ik de videokaart uit het andere topic, een HD6870, er in zet...maar dan zou het setje miminmaal 300 euro worden en haal ik de huidige kaart er weer uit. Zou ook moeten kijken of dat past).
Verder is het een prima setje, alleen grafisch dus niet sterk door de eenvoudige videokaart (maar was bedoeld als media center dus was ook niet bedoeld voor spellen).
Hehe, helemaal goed... Jij succes met het zoeken verderquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Oh in dat geval zoek ik verder veel succes met het verkopen van je pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |