Nee, het is een "digital currency" en dat mag je hier niet verhandelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef µ het volgende:
Vraag,
Via de search kwam ik deze tegen: V&A / [GEZ] BitCoins .
Mag bitcoins kopen en verkopen niet?
Dat vind ik niet terug in de OP of ben ik scheel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het is een "digital currency" en dat mag je hier niet verhandelen.
Staat er niet letterlijk in nee, maar vat het maar op onder het kopje waardebonnen (in welke vorm dan ook).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:03 schreef µ het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terug in de OP of ben ik scheel?.
Meh... Het is niet echt een waardebon hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat er niet letterlijk in nee, maar vat het maar op onder het kopje waardebonnen (in welke vorm dan ook).
Overigens hoeft iets niet in de policy te staan om niet te mogen, het is altijd ter beoordeling van de moderators.
Ik zal het even bespreken, maar moet er wel bij zeggen dat dat op dit moment geen prioriteit heeft dus het even kan duren, we zijn namelijk net begonnen met de tradelist en nog wat kleinigheidjes om het leven op V&A leuker, beter, makkelijker te makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef µ het volgende:
[..]
Meh... Het is niet echt een waardebon he.
Ik hoop alleen dat het een weloverwogen beslissing was. Als ik een bitcoin op papier zet, mag ik 'm dan wel verkopen?
Het lijkt me leuk als bitcoin-koop/verkooptopics zouden mogen. Kunnen jullie het er nog eens over hebben 'achter'?.
Sure. Rustig aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal het even bespreken, maar moet er wel bij zeggen dat dat op dit moment geen prioriteit heeft dus het even kan duren, we zijn namelijk net begonnen met de tradelist en nog wat kleinigheidjes om het leven op V&A leuker, beter, makkelijker te maken
Ik ga ermee aan de slag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
GoedemorgenMag in V&A / [TK] PS3 games, Blu-Rays, DVDs de OP nogmaals vervangen door mijn laatste post van vandaag, en kunnen er een heleboel schopjes en goedemorgens worden opgeruimd?
Geen probleem, jammer dat er niks meer tussen zit voor de PS3 wat in mijn straatje ligt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klaar terwijl u wacht ! Geweldig Rene
Had je iets specifieks in gedachten? Want ik heb hier nog wel meer in de kast staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen probleem, jammer dat er niks meer tussen zit voor de PS3 wat in mijn straatje ligt.
Zal even via DM doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Had je iets specifieks in gedachten? Want ik heb hier nog wel meer in de kast staan.
Checkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:43 schreef Bram.Kingston het volgende:
Beste Mods,
De volgende treads mogen dicht. Alles is verkocht.
[TK] Alienware M11X
[TK] Kymco MXU Quad 50cc
[TK] Opruiming
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef toimoi het volgende:
V&A / [TR] PS3 games
Zou een mod de OP kunnen aanpassen met de tekst in mijn post met de geüpdate lijst? En svp ook de titel aanpassen naar [TK/TR]?
Vriendelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |