Deal. Inclusief verzenden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:13 schreef WheeleE het volgende:
(...)
• Alle seizoenen bij elkaar voor 60 euro
(...)
Voor 70 euro inclusief verzenden hebben we een deal. Dan plak ik persoonlijk een custum made pakket voor je in elkaar en krijg je ook een track & tracecode.quote:
Mocht Treinhomo afhaken, kom ik ze voor 60 euro ophalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor 70 euro inclusief verzenden hebben we een deal. Dan plak ik persoonlijk een custum made pakket voor je in elkaar en krijg je ook een track & tracecode.
Bij deze aan jou de eer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef SnookieMJ het volgende:
Mocht Treinhomo afhaken, kom ik ze voor 60 euro ophalen.
De tien euro verschil komt voor rekening van het aangetekend verzenden (8,05 euro) en verpakking. Het onderhandelen ging dus over de verzendkosten, niet over de ongewijzigde vraagprijs voor de DVD's.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij deze aan jou de eer.
Ik doe geen zaken met mensen die tijdens het onderhandelen hun vraagprijs verhogen.
Ja; 70 incl. verzenden is meer dan 60 ex. verzenden.
*zucht* je doet je naam wel eer aan. tenminste, het 2e deel ervan...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij deze aan jou de eer.
Ik doe geen zaken met mensen die tijdens het onderhandelen hun vraagprijs verhogen.
Ja; 70 incl. verzenden is meer dan 60 ex. verzenden.
En waar bemoei jij je mee, pisnichtquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:27 schreef PetervdK het volgende:
*zucht* je doet je naam wel eer aan. tenminste, het 2e deel ervan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |