SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwprijs
Prijs: ¤150
Het geheel is te bezichtigen Naaldwijk
[ Bericht 6% gewijzigd door Housekeeper op 10-02-2013 23:07:44 ]
Hopelijk zijn er ook genoeg mensen hier met deze interessante hobbyquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:35 schreef bosatlas het volgende:
Wat een interessante dingen soms op fok!
Succes met verkoop
Mijn fout. Het is de Supreme versie. Er staat namelijk een sneeuwvlokje op de tweede trap! Dit is ook te zien in de tweede foto in de openingspost. Hij is geschikt voor wateren kouder dan 10 graden Celsiusquote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef FreeHuang het volgende:
De ademautomaat, tot hoe koud kan deze gaan? De supreme is namelijk wel koudwater bestendig en wat voor octo merk zit erop?
130 en dan verstuur ik hem aangetekend naar je op.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:28 schreef FreeHuang het volgende:
Dan doe ik een bod van 120 euro inc
Hij heeft pas 29 duiken gemaakt, op basis daarvan zeg ik inderdaad dat een onderhoudsbeurt niet benodigd is. Hij werkt prima. Voor 125 euro ga ik akkoord, PM me even met je gegevens.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:42 schreef FreeHuang het volgende:
125 als je kan zeggen dat de ademautomaat nog perfect werkt en niet een onderhoud beurt nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |