Laat me eventjes weten als je nog interesse hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:38 schreef Nooxx het volgende:
60 incl voor guess geboden, of zoek je toevallig nog een zgan Diesel jeans mt 34-32 dan wil ik ruilen.
De PM heeft als het goed is je postvakje bereikt, van jou hoor ik het ook wel wanner we het kunnen afhandelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef borbit het volgende:
[..]
Deal!Stuur maar een pm met je gegevens.
Voor 125 incl. Hebben we een deal. Laat me maar weten of dit oké is.quote:
Prima,quote:
Als het goed is krijg ik vandaag een PM van Borbit, zo niet, dan stuur ik je wel een PM.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef Afwazig het volgende:
Mocht de deal met Borbit niet doorgaan houd ik mij aanbevolen.
Je hebt een PMquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik vandaag een PM van Borbit, zo niet, dan stuur ik je wel een PM.
You too.quote:
Borbit, je moet me even je via de PM je gegevens doormailen, dit ben je vergeten. Anders kan ik het pakketje niet versturen.quote:
Best wel dom maar je hebt PMquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:05 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Borbit, je moet me even je via de PM je gegevens doormailen, dit ben je vergeten. Anders kan ik het pakketje niet versturen.
Ik kan pas mijn pakketje verzenden zodra het geld erop staat. Aangezien het pas sinds vanmorgen erop staat ga ik zometeen het pakketje van jouw + Borbit versturen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef noSKIT het volgende:
LewoukX was jij nog van plan te reageren om mijn PM ? Aangezien je hier wel post en niet reageert of je mijn Guess horloge en vest al verstuurd hebt ?
Bvd,
Luister eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:29 schreef noSKIT het volgende:
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat je het voor 12 uur vanmiddag al op de post zou doen. Dat gaf je zelf aan, maar ok hoop dat ik m morgen binnenkrijg. Aju
Super! Heb je een idee wanneer ik het pakje kan verwachten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Ik kan pas mijn pakketje verzenden zodra het geld erop staat. Aangezien het pas sinds vanmorgen erop staat ga ik zometeen het pakketje van jouw + Borbit versturen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef borbit het volgende:
[..]
Super! Heb je een idee wanneer ik het pakje kan verwachten?
Ik verwacht denkelijk óf morgen nog of anders maandag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef borbit het volgende:
[..]
Super! Heb je een idee wanneer ik het pakje kan verwachten?
Horloge zojuist ontvangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Lewouxk het volgende:
Breil Milano horloge verkocht aan Sometimes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |