Inclusief wat?quote:
Dus op een bureau of muismat niet? Jammer, ik had interesse.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:41 schreef APK het volgende:
Deze muis schijnt volgens google trouwens wel op een Apple Mac te werken
Oh, excusez mijn terminologiequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus op een bureau of muismat niet? Jammer, ik had interesse.
Twee weken zonder slaap, twee bluetoothdongels en een complete reformat vind ik eigenlijk wel zatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Geweldig! Maarre Doe gewoon een beetje moeite en krijg da ding aan de praat.
Ik heb nu zo'n plastic ding van Logitech gekocht, is toch een beetje het verschil tussen een iPhone 5 en een Samsung S2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lach me dood hier
Helaas ben ik al voorzien van dit prachtige stukje Apple ™ technologie.
Whehehe, Brabant of Arnhemquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef Chinless het volgende:
40 incl verzendkosten.
Of langsbrengen in Brabant of Arnhem
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken zonder slaap, twee bluetoothdongels en een complete reformat vind ik eigenlijk wel zat
Verzenden zal 6 euro zijn, maar je boft. Vrijdag a.s. ben ik in Amsterdam. Wellicht kan je wat tijd maken in je drukke agenda om hem te overhandigen aan me?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, Brabant of Arnhem
Ben jij zo'n serieuze V&A-er die op alle slakken zout gaat miepen ofzo?
'Amsterdam' en 'Opgebaard' zijn vooralsnog de keywords
Dat verzenden heb ik al eens met goed gevolg gedaan hiero, maar ik ben vergeten hoe dat moet.
Wat kost dat?
Als er geen beter bod komt gaan we dat proberenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Chinless het volgende:
Verzenden zal 6 euro zijn, maar je boft. Vrijdag a.s. ben ik in Amsterdam. Wellicht kan je wat tijd maken in je drukke agenda om hem te overhandigen aan me?
Ja ik was in Amsterdam en ja ik had tijd in mijn drukke agenda.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:50 schreef Chinless het volgende:
Verzenden zal 6 euro zijn, maar je boft. Vrijdag a.s. ben ik in Amsterdam. Wellicht kan je wat tijd maken in je drukke agenda om hem te overhandigen aan me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |