Omdat ik misschien de auto van mijn ouders ga overnemen gaat mijn peugeot 306 de verkoop in. Ik heb hem in Juli 2012 gekocht waarbij hij ook een nieuwe APK heeft gekregen.
De auto heeft een volledig lederen interieur. Het leer is onbeschadigd. De lak is nog mooi rood, maar heeft helaas aan de voorkant lichte beschadiging(zie foto's).
Verdere minpunten zijn dat de pook knop volledig is afgebrokkeld.. Hier heb ik een vervangende voor besteld. De gasveren bij de achterbak werken niet waardoor de klep niet open blijft staan. De vervangende veren heb ik al geregeld en haal ik deze week nog op. Verder moeten de banden aan de voorkant worden uitgelijnd(als ik dat goed zeg..). Als je het stuur loslaat heeft hij een afwijking naar links en je kan het horen als je op de snelweg rijd. In bochten is het bij hoge snelheid ook te merken.
Verder rijd hij heel goed al zeg ik het zelf. Lekker sportief, trekt best snel op en kan snel door de bochten. Start altijd.
Historie helaas onbekend, bij een handelaar gekocht.
Okee foto's

Deze zijn gemaakt bij aankoop, maar hij is nog precies hetzelfde. Bij serieuze interesse wil ik nog wel wat nieuwe foto's maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bouwjaar: 1995
Km-stand: ongeveer 170.000
Vraagprijs ¤500. De auto woont in Alphen aan den Rijn
[ Bericht 5% gewijzigd door Dragonberry op 30-01-2013 19:25:49 ]