abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117132621
Beste fokker :) ,

hierbij bied ik een nieuwe ongebruikte Twinny Traditional CK fietsendrager aan. Bij mijn nieuwe auto heb ik een accessoire cheque gekregen en daarvoor ao deze fietsendrager gekocht.

Bijgesloten foto van de website van de fabrikant. Eventueel kan ik een foto van de doos toesturen :D

De fietsendrager is op te halen te Leeuwarden. Voor mijn werk rij ik ook wekelijks Leeuwarden - Zaltbommel, op deze route afspreken is ook mogelijk.

De Traditional CK is kantelbaar, zodat de kofferbak van je auto open kan, ook als de fietsen al op de drager staan. De Traditional CK is standaard beveiligd tegen diefstal (van drager én fietsen)

De goedkoopste prijs op internet is 200,-. Ik vraag 150,-

Ik beantwoord graag eventuele vragen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 22-09-2012 23:26:54 ]
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_117135026
Sinds ik een auto met trekhaak heb is bij mij het idee gekomen dat ik ook een fietsendrager moet hebben.
Deze ziet er erg goed uit.

quote:
tegen diefstal (van drager én fietsen)
op deze foto zie ik 't zo gauw niet, maar er is dus ook iets van een slot aan de trekhaak? is dat zoiets als vastdraaien en op slot klikken? (zoals de 2 fietshouders?)
M'n trekhaak is (vrij eenvoudig) afneembaar, dus dat is wel handig om te weten.

Heb je een idee van 't gewicht? Ik woon in Maassluis, niet echt op de route van Leeuwarden-Zaltbommel (100km langer volgens google maps :) )
Als t qua verzenden tegenvalt kan ik misschien vissen bij de schoonouders van m'n broer, die wonen in Oudehaske, dat is wel te overzien lijkt me.
pi_117140765
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Waterweg het volgende:
Sinds ik een auto met trekhaak heb is bij mij het idee gekomen dat ik ook een fietsendrager moet hebben.
Deze ziet er erg goed uit.

[..]

op deze foto zie ik 't zo gauw niet, maar er is dus ook iets van een slot aan de trekhaak? is dat zoiets als vastdraaien en op slot klikken? (zoals de 2 fietshouders?)
M'n trekhaak is (vrij eenvoudig) afneembaar, dus dat is wel handig om te weten.

Heb je een idee van 't gewicht? Ik woon in Maassluis, niet echt op de route van Leeuwarden-Zaltbommel (100km langer volgens google maps :) )
Als t qua verzenden tegenvalt kan ik misschien vissen bij de schoonouders van m'n broer, die wonen in Oudehaske, dat is wel te overzien lijkt me.
Hoi hoi,

ja, je kunt de fietsendrager op slot zetten op de trekhaak. Je verbindt het stuk op de trekhaak met de fietsendrager met een slot. Vind het persoonlijk wel handig want dan hoef je nooit om de drager zelf te denken als je eens een weekend weg bent of hem in een periode vaker nodig hebt. Lekker laten zitten.

Maassluis is inderdaad niet echt op de route :) , vind zaltbommel al ver om een paar keer in de week te rijden :D. Misschien is het inderdaad slim om de optie Oudehaske eens te onderzoeken. Daar rij ik zonder problemen eens heen :Y
  zondag 23 september 2012 @ 12:02:11 #4
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_117143109
hoe maak je hem vast op de trekhaak dan? zit er een aparte beugel bij? (wat de oudere twinnyloads hebben?)
pi_117143227
Heb zelf vorige week exact dezelfde fietsendrager een weekje geleend, is een ideaal en eenvoudig systeem.

Je moet een twinny load beugel op je trekhaak gemonteerd hebben. De fietsendrager laat je gewoon over je trekhaak zakken, twee buizen/staven vallen dan in de buizen van de twinny load beugel die aan je trekhaak vast zit. Je zet hem vast door een bout aan te draaien die net onder de bal van je trekhaak zit. Daarnaast zit er nog een opening in waar je een hangslotje door kan hangen, als extra beveiliging tegen los schieten of diefstal.

Ik zou hem héél graag van je over kopen, maar heb helaas door een dure verhuizing op dit moment echt geen cent te besteden. Succes met de verkoop.
pi_117144350
Ik ga even de optie Oudehaske uitzoeken. Dat is voor mij nog even de enige beperking...dat ding hier krijgen :)
Zou je een foto van de doos kunnen maken? Dan kan ik ze dat laten zien..weten ze wat ze kunnen verwachten!

ik ga ze even een bericht sturen, zodra ik wat weet hoor je 't.
  zondag 23 september 2012 @ 14:54:24 #7
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_117150058
Hmm, met beugel is minder, heb nu een oude twinnyload, die paste prima op de golfjes, maar op de afneembare trekhaak van de touran niet zo optimaal
pi_117150959
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef ava85 het volgende:
Heb zelf vorige week exact dezelfde fietsendrager een weekje geleend, is een ideaal en eenvoudig systeem.

Je moet een twinny load beugel op je trekhaak gemonteerd hebben. De fietsendrager laat je gewoon over je trekhaak zakken, twee buizen/staven vallen dan in de buizen van de twinny load beugel die aan je trekhaak vast zit. Je zet hem vast door een bout aan te draaien die net onder de bal van je trekhaak zit. Daarnaast zit er nog een opening in waar je een hangslotje door kan hangen, als extra beveiliging tegen los schieten of diefstal.

Ik zou hem héél graag van je over kopen, maar heb helaas door een dure verhuizing op dit moment echt geen cent te besteden. Succes met de verkoop.
Thanks voor de uitleg en je positieve bijdrage :) klopt helemaal ^O^

quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef Waterweg het volgende:
Ik ga even de optie Oudehaske uitzoeken. Dat is voor mij nog even de enige beperking...dat ding hier krijgen :)
Zou je een foto van de doos kunnen maken? Dan kan ik ze dat laten zien..weten ze wat ze kunnen verwachten!

ik ga ze even een bericht sturen, zodra ik wat weet hoor je 't.
Prima, ik meet de doos ook wel even op. Zal even kijken of ik foto's via PM kan versturen. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef gateway het volgende:
Hmm, met beugel is minder, heb nu een oude twinnyload, die paste prima op de golfjes, maar op de afneembare trekhaak van de touran niet zo optimaal
Ze hebben dit systeem bij deze nieuwe serie ook aangepast. Je hebt maar 2 cm minimaal nodig tussen trekhaak en bevestiging. Het systeem past dus zo goed als alle systemen. :) (mocht iemand niet eens 2 cm hebben, dan kan er ook bijv bijna niet eens een aanhangwagen ofzo achter en komt zo goed als niet voor)
pi_117177838
morgen ga ik even m'n trekhaak van dichtbij bekijken, maar ik ga er vanuit dat dat geen probleem geeft.

op zich kan de doos in Oudehaske afgegeven worden, maar er is dan wel 1 uitdaging.
ze kunnen 'm pas in november ontvangen..

versturen vind ik zonde van 't geld met dit gewicht, dus het is even aan jou of je hett ziet zitten om 'm nog even te bewaren.
(geld kan ik natuurlijk nu al overmaken, dat is geen probleem)
pi_117746688
Verkocht aan Waterweg. Top communicatie waarvoor bedankt, serieuze koper! ^O^

Ik heb nog één te koop. Mijn ouders nemen toch eentje niet over ivm ziekte.

Groet SDM
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:40:10 #11
380918 blasphemmer
Giggity Giggity Giggity
pi_117931102
Kan de prijs nog omlaag, of hoef ik dat niet te verwachten..?
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:30:27 #12
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_118246879
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

Ze hebben dit systeem bij deze nieuwe serie ook aangepast. Je hebt maar 2 cm minimaal nodig tussen trekhaak en bevestiging. Het systeem past dus zo goed als alle systemen. :) (mocht iemand niet eens 2 cm hebben, dan kan er ook bijv bijna niet eens een aanhangwagen ofzo achter en komt zo goed als niet voor)
die 2 cm is het probleem niet, meer het feit dat de buisjes van de beugel dan te kort zijn door de kromming van de trekhaak :)

Was wel op te lossen zei de man van halfords: een verstelbare beugel kopen á 75 euro :) Ja daaaaag, de hele drager kostte 50 :P

Tevens gratis kickje :)
pi_118248791
^^ Thx, klopt dat gaf waterweg ook aan via pm :) . Voor hem was het uiteindelijk geen probleem en in het algemeen ook. Jij hebt gewoon een vreemde trekhaak :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:58:51 #14
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_118252046
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
^^ Thx, klopt dat gaf waterweg ook aan via pm :) . Voor hem was het uiteindelijk geen probleem en in het algemeen ook. Jij hebt gewoon een vreemde trekhaak :P
afneembaar :) rare kromming erin :) Mooi dat het past :)
pi_118367347
Vraagprijs is nog steeds 150 euro?
pi_118370883
Hm, hij is niet geschikt voor het vervoeren van ATB's, dat is nu net waar ik hem voor wil gebruiken... :{
pi_118371480
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef GX3 het volgende:
Hm, hij is niet geschikt voor het vervoeren van ATB's, dat is nu net waar ik hem voor wil gebruiken... :{
Zoals ook aangegeven in PM vervoert mijn broer er ook ATB's op :) dat kan prima. :Y

De houder van de banden loopt tap en zet de band vast. Daarover trek je de strip om de fiets vast te zetten.

Zie ook handleiding afbeelding 25 t/m 35 :)

Letterlijke tekst van fabrikant:

Dé oplossing voor mountainbike of racefiets

Heeft u ook een mountainbike of racefiets, met een duur carbon frame? U heeft de juiste oplossing nodig voor het transport van uw fiets. Neem een fietsendrager met een gepatenteerde crankbevestiging. U bevestigt de fiets niet aan het frame, maar aan de trapperarm van uw fiets.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sharpdressedman op 24-10-2012 13:31:49 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:20:10 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118451272
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bij mijn nieuwe auto heb ik een accessoire cheque gekregen en daarvoor ao deze fietsendrager gekocht.
Als dit een zakelijke leaseauto is, ben je nu dan niet onderdelen aan het verkopen die niet van jou zijn? En die je dus samen met de auto t.z.t. weer moet inleveren?
Als het een priveauto is: had je niet beter een lagere prijs kunnen onderhandelen i.p.v. die cheque?
censuur :O
pi_118459059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Als dit een zakelijke leaseauto is, ben je nu dan niet onderdelen aan het verkopen die niet van jou zijn? En die je dus samen met de auto t.z.t. weer moet inleveren?
Als het een priveauto is: had je niet beter een lagere prijs kunnen onderhandelen i.p.v. die cheque?
Goede vraag, maar nee. Het bedrijf heeft de keuze gemaakt dat eventuele extraatjes (bijv bloemen, wijn of in dit geval een cheque) voor de gebruiker zijn.

Ik heb dit ook dubbel gecontroleerd aangezien ik met mijn functie in het bedrijf geen problemen mee wil hebben. :s)
pi_119318960
Ik heb eigenlijk nog steeds geen geld, maar ik ben toevallig maandag de 26ste in Leeuwarden en zit er al zo lang dit topic actief is over te denken. Meer dan 100 kan ik helaas niet bieden, en onder voorbehoud dat ik met mijn eigen auto naar Leeuwarden ga (rij misschien met een collega mee).
pi_119322264
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef ava85 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen geld, maar ik ben toevallig maandag de 26ste in Leeuwarden en zit er al zo lang dit topic actief is over te denken. Meer dan 100 kan ik helaas niet bieden, en onder voorbehoud dat ik met mijn eigen auto naar Leeuwarden ga (rij misschien met een collega mee).
Hoi hoi,

bedankt voor je reactie, maar voor dat bedrag gaat hij echt niet weg. :)
pi_119327605
Dacht ik al, kon het altijd proberen he ;) Succes met de verkoop, kan iedereen deze fietsendrager aanraden, kantel functie is heel handig.
pi_119337608
Haha natuurlijk, ik gun hem je ook van harte maar dat bedrag is echt te weinig.

Bedankt voor je positieve reactie :)
  woensdag 28 november 2012 @ 15:48:02 #24
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_119713099
100 geboden. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_119719027
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
100 geboden. :)
Hoi hoi,

bedankt voor je bod ^O^ maar daarvoor gaat de drager niet weg, sorry :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')