op deze foto zie ik 't zo gauw niet, maar er is dus ook iets van een slot aan de trekhaak? is dat zoiets als vastdraaien en op slot klikken? (zoals de 2 fietshouders?)quote:tegen diefstal (van drager én fietsen)
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Waterweg het volgende:
Sinds ik een auto met trekhaak heb is bij mij het idee gekomen dat ik ook een fietsendrager moet hebben.
Deze ziet er erg goed uit.
[..]
op deze foto zie ik 't zo gauw niet, maar er is dus ook iets van een slot aan de trekhaak? is dat zoiets als vastdraaien en op slot klikken? (zoals de 2 fietshouders?)
M'n trekhaak is (vrij eenvoudig) afneembaar, dus dat is wel handig om te weten.
Heb je een idee van 't gewicht? Ik woon in Maassluis, niet echt op de route van Leeuwarden-Zaltbommel (100km langer volgens google maps)
Als t qua verzenden tegenvalt kan ik misschien vissen bij de schoonouders van m'n broer, die wonen in Oudehaske, dat is wel te overzien lijkt me.
Thanks voor de uitleg en je positieve bijdragequote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef ava85 het volgende:
Heb zelf vorige week exact dezelfde fietsendrager een weekje geleend, is een ideaal en eenvoudig systeem.
Je moet een twinny load beugel op je trekhaak gemonteerd hebben. De fietsendrager laat je gewoon over je trekhaak zakken, twee buizen/staven vallen dan in de buizen van de twinny load beugel die aan je trekhaak vast zit. Je zet hem vast door een bout aan te draaien die net onder de bal van je trekhaak zit. Daarnaast zit er nog een opening in waar je een hangslotje door kan hangen, als extra beveiliging tegen los schieten of diefstal.
Ik zou hem héél graag van je over kopen, maar heb helaas door een dure verhuizing op dit moment echt geen cent te besteden. Succes met de verkoop.
Prima, ik meet de doos ook wel even op. Zal even kijken of ik foto's via PM kan versturen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef Waterweg het volgende:
Ik ga even de optie Oudehaske uitzoeken. Dat is voor mij nog even de enige beperking...dat ding hier krijgen
Zou je een foto van de doos kunnen maken? Dan kan ik ze dat laten zien..weten ze wat ze kunnen verwachten!
ik ga ze even een bericht sturen, zodra ik wat weet hoor je 't.
Ze hebben dit systeem bij deze nieuwe serie ook aangepast. Je hebt maar 2 cm minimaal nodig tussen trekhaak en bevestiging. Het systeem past dus zo goed als alle systemen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef gateway het volgende:
Hmm, met beugel is minder, heb nu een oude twinnyload, die paste prima op de golfjes, maar op de afneembare trekhaak van de touran niet zo optimaal
die 2 cm is het probleem niet, meer het feit dat de buisjes van de beugel dan te kort zijn door de kromming van de trekhaakquote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ze hebben dit systeem bij deze nieuwe serie ook aangepast. Je hebt maar 2 cm minimaal nodig tussen trekhaak en bevestiging. Het systeem past dus zo goed als alle systemen.(mocht iemand niet eens 2 cm hebben, dan kan er ook bijv bijna niet eens een aanhangwagen ofzo achter en komt zo goed als niet voor)
afneembaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
^^ Thx, klopt dat gaf waterweg ook aan via pm. Voor hem was het uiteindelijk geen probleem en in het algemeen ook. Jij hebt gewoon een vreemde trekhaak
Zoals ook aangegeven in PM vervoert mijn broer er ook ATB's opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef GX3 het volgende:
Hm, hij is niet geschikt voor het vervoeren van ATB's, dat is nu net waar ik hem voor wil gebruiken...
Als dit een zakelijke leaseauto is, ben je nu dan niet onderdelen aan het verkopen die niet van jou zijn? En die je dus samen met de auto t.z.t. weer moet inleveren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bij mijn nieuwe auto heb ik een accessoire cheque gekregen en daarvoor ao deze fietsendrager gekocht.
Goede vraag, maar nee. Het bedrijf heeft de keuze gemaakt dat eventuele extraatjes (bijv bloemen, wijn of in dit geval een cheque) voor de gebruiker zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als dit een zakelijke leaseauto is, ben je nu dan niet onderdelen aan het verkopen die niet van jou zijn? En die je dus samen met de auto t.z.t. weer moet inleveren?
Als het een priveauto is: had je niet beter een lagere prijs kunnen onderhandelen i.p.v. die cheque?
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef ava85 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen geld, maar ik ben toevallig maandag de 26ste in Leeuwarden en zit er al zo lang dit topic actief is over te denken. Meer dan 100 kan ik helaas niet bieden, en onder voorbehoud dat ik met mijn eigen auto naar Leeuwarden ga (rij misschien met een collega mee).
Hoi hoi,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |