Doe 14 dagen! Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
Ik hoop het ook voor je eliis
Hier nog 15 dagen![]()
quote:
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
En ineens extreem last van nesteldrang![]()
Maar jij weet toch al welke het wordt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:00 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ik vind 31-01-2013 of 01-02-2013 zulke toffe datums
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwen
Ik las het. Superlief iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef draculettetje het volgende:
Even zonder bijlezen , ik ben nu officieel langer zwanger als bij mini...
Heb een ontstoken kies dus morgen even overleggen of daar wat mee kan
verder hier alles rustig, morgen is de een na jongste van mijn zus jarig wie weet 5jr na dato toch datum tweeling?
En dat is dus gelukt!!!
![]()
Gister is Draculettetje bevallen van een zoon!!![]()
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij weet toch al welke het wordt?
Ieh, dat hele verhaal heb ik gemist denk ik, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen hoor logi dat het dubbel voelt en dat je het ook spannend vind. Fijn dat het niet erger word.
Hier nog steeds geen last van nesteldrang. Maar ook nog steeds het gevoel dat ik nog lang niet ga/hoef te bevallen.
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Logician het volgende:
Spirit nee baarmoedermond lengte.klinkt knus
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?
Plaatjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Kan wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
En als dat niet werkt kan het dus gewoon alsnog wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?
Met een hele grote knipquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dan heb je gewoon een trial and errordoos
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wat, knippen ze dan je cervix aan gort of what?
Wat lief!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow gisteren partnerles zwangerschapsyoga gehad, man wat was dat fijn! Yoga zelf is denk ik niets voor mij (was meteen een proefles), maar het was zo ongelofelijk fijn om dit met vriend te doen en hij was zo lief en het was zo leerzaamIk ben geloof ik weer helemaal verliefd
Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
wie je denktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?
Draak gefeliciteerd met je zoon!
5 septemberquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
Musique wilde erbij in de OP! In september, exacte datum weet ik niet meer.
Als zij het eerder brengen dan jullie is dat toch geen probleem? Dan hebben zij hun verrassingsmoment ook gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
Of tot je het gaat zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien moeten we t voor ons houden tot de bevalling P
Dat lijkt me ook! Dat heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
ah, tot de bevalling dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger wasquote:
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger was
Het zou wel een goede stunt zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnen
Waarom zijn dat bijzondere mijlpalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
En L0t een mijlpaal zeg!! Ik leef een beetje toe naar die mijlpaalEn naar de 26 weken natuurlijk. Dus eigenlijk heb ik een feestmaand
Ja, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Ik heb niet gelezen wat je mijlpaal is, maar:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Het is lastig om bij te houden hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Mwoa, dan moet de jouwe wel een week langer blijven zitten en de mijne anderhalve week eerder komen. Wanneer is het volle maan in februari?quote:
Hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Musique het volgende:
Ik heb trouwens ineens geen preview-knop meer en ook mijn smilies ontbreken. Hebben jullie dit ook? Kan ze ook niet terughalen bij settings.
Gulara ze houdenje gewoon goed in de gatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Gulara het volgende:
Draak gefeliciteerd met je zoon!
voor de mijlpalen.
En Juud vanavond een echo!
Ik ben weer goedgekeurd. Mocht in het ziekenhuis ook meteen m'n plasje inleveren voor evt blaasontsteking dus dat scheelt weer een tripje naar de huisarts.
Voor wat betreft de wisselende hartslag gaat ze het in een soort teamvergadering met alle vk's en artsen gooien. Mochten ze het spannend genoeg vinden dan is de volgende afspraak met een arts ipv vk. Ik vind het allemaal wat much voor iets wat er volgens mij bijhoort en waarvan ik vooral wilde weten of ik er nog iets aan/tegen kan doen. Ik voel me nu een beetje een hypochonder.
Niet in het vorige topic gekeken, maar bij deze nog een persoonlijkequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Ik vind het niet zo gek dat jij je met die 2 meiden bovenop/in je niet normaal meer kunt draaien en last van je heupen hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
Ik word een beetje vervelend voorspelbaar, want bij elk pijntje in die hoek herken ik hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
Nog wel..... maar begin nu wel vocht vast te houden dus rits gaat niet helemaal meer dicht. Maar dat was bij M nog veel erger, toen kon ik zelf mijn sokken niet meer aantrekken (maar dat was bij 38 weken of zo)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat jij je met die 2 meiden bovenop/in je niet normaal meer kunt draaien en last van je heupen hebt Kun jij eigenlijk nog zelf je schoenen aantrekken?
Ja, dat is ook weer zo... Het ligt er een beetje aan, het streven is net zoals bij eenling 38 weken maar het is wel sneller dat een van de 2 beter af is buiten de buik. Geloof dat dan 36 weken wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
Maar hemel, jij draagt twee kinderen in je. Dat jij nog kan lopen zonder om te vallen vind ik een wonder. Het einde komt wel in zicht toch? Wat is eigenlijk een mooie vanaf-termijn voor een tweeling?
Ow, ik dacht dat die mijlpaal bij 24 weken al lag en daarna alleen maar opliepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Suikertante het volgende:
As ik weet niet of er opvallende posts om de jouwe heen stonden, maar ik heb t niet eens gezien! Dus bij deze alsnog:![]()
![]()
Spirit, ik vind 26 spannend vanwege levensvatbaarheid en 27 voor het derde trimester, jeeee!
Weet ik eigenlijk niet. Ze denken dat de hoge hartslag weg kwam van het vast liggen. Want nu ze met der hoofd weer boven bekkeningang ligt is ze weer heel rustig. Zelfs in wakkere toestand een nette hartslag. Dus zolang ze tijdens de bevalling in gaat dalen komt het wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef As1981 het volgende:
Spannend menicole. Hopelijk kan je worden gestript en doet het wat deze keer. Word jij nog evt eerder ingeleid als haar hartslag weer zo hoog is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja, puistenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Musique het volgende:
MeNicole wat fijn dat de hartslag weer genormaliseerd is! Een hele opluchting lijkt mij!
Wat goed Logi! En wat een schattig hondje!
Wij willen ook een hulp, maar hier à la campagne zijn ze bijna niet te krijgen
Oh, ik heb sinds een dag of wat puistenIk heb noooooit puisten! Zal wel weer een kwaaltje zijn. En ik moet veel plassen. Naast pijnlijke borsten zijn dat eigenlijk alle kwaaltje die ik heb.
Fijn dat alles goed isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef vencodark het volgende:
Vanmorgen weer op controle geweest. Alles in orde.
De placenta zit aan de buitenkant tegen de buikwand aan dus ik zal de baby minder goed voelen dan bij zwangeren waarbij dat niet zo is. Daarbij raad ze aan om mee te doen aan zwangerschapsyoga. Echt voor de ontspanning daar beneden. Gezien mijn persoonlijke ervaringen lijkt mij dat ook geen slecht idee.
Ohja en erkenning + voogdijschap echt eens regelen. Over 3 weken nieuwe afspraak.
Hè, wat een rotnieuws. Lijkt me lastig voor jullie beide om mee om te gaan nu jij wel zwanger bent..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, bericht van mn beste vriendinnetje dat ze ongesteld is geworden. Laatste IUI dus ook niet gelukt. Ben er gewoon een beetje naar van.
Ze zijn voorlopig nog wel even bezig geloof ik...quote:Current number of inclusions 119, to go 1681
Ja, dat is ook heel moeilijk.. Zij zijn al bezig ver voordat ik überhaupt zwanger wilde worden. En ik wil er voor haar zijn, maar snap ook dat het voor haar moeilijk is om telkens dan met mijn dikker wordende buik geconfronteerd te wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hè, wat een rotnieuws. Lijkt me lastig voor jullie beide om mee om te gaan nu jij wel zwanger bent..
Ohw, ik duim voor je dat het meevalt! Succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
XM, wat zwaar voor je vriendin
Ellis, lastige keuze hoor!
Suusz, wat fijn dat alles goed is!!
Ik heb net de assistente van de huisarts gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek vorige week. Ze wil het zelf niet zeggen, alleen dat er afwijkingen zijn gevonden. Shitde huisarts belt me dadelijk om door te nemen wat er is gevonden..
Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
Wat fijn Suusz!En leuk, toch nog een julibaby in het lijstje
Sparkling, waar hebben ze op geprikt dan?
Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder?
Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?
Nee, daar had je niet zo lang mee door kunnen lopen idd. Naar zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.
Ik!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef L0t.. het volgende:
Nog meer mensen die altijd een beetje emo worden van dat 'berichtje uit je buik' van MVM?
Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden![]()
Ah gelukkig, ik zit dus niet in m'n eentje te sniffen achter de computerquote:
Ik denk dat het goed is dat ze onderzoek gaan doen, klinkt in mijn oren heftiger dan PDS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden![]()
Klopt, is ook makkelijker voor een volgende periode van zoveel pijn. Dan is er in ieder geval meer bekend dan alleen pijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.
Snik, ik heb ze nog steeds.. op mijn voorhoofd (maar ik heb een pony gelukig) en op mijn rug. Vooral die op mijn rug, dat heb ik nog nooit gehad, ik kan er niet bij, ze zijn lelijk, ik kan al mijn sexy jurkjes echt niet meer aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Owja, puistenDan schijn je een meisje te krijgen
En no worries, ik heb nu sinds een maandje nergens last meer van, dus zal vooral bij eerste trimester horen.
+1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef bellelena het volgende:
Fieder, ik hoop op een hoofd omlaag of spontane draai voor jeEn als jij geen draaipoging wilt, dan hoeft dat niet, het is jouw lichaam en jouw babytje! Dus vooral goed naar je eigen gevoel luisteren! Overleggen en alle mogelijkheden bespreken kan geen kwaad natuurlijk
Bij mijn eerste zwangerschap in het eerste trimester frikandellen met mayoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Cwen het volgende:
Kun je met 9 weken al cravings hebben? Man, wat waren die pannekoeken lekker!
Dat is een goede oplossing!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:23 schreef Kyara het volgende:
Ik ook hoor, nu niet meer want het klopt niet echt lekker meer nu. Maar vorig jaar kon je me opvegen.
Net intake kraamzorg gehad. Toch weer wat wijzer geworden. Ik had vooral vragen over bedjes. Ik wil de kindjes namelijk de eerste weken weer op de slaapkamer. Midas sliep in een wieg naast mijn bed maar 2 wiegjes passen niet naast mijn bed (wel elders in de slaapkamer). Wieg erbij kopen was een optie of een tweelingwieg huren. Maar volgens de dame kunnen ze ook samen in 1 ledikantje, ieder aan 1 kant en dan met de hoofdjes bij elkaar. (of met de voetjes bij elkaar en dan als matrozenbedje opmaken). Denk dat we dat dus maar doen want dat is dan meteen ook de goedkoopste optie.
En ze ging goed om met mijn bv vragen en ik heb het telefoonnummer van hun lactatiekundige zodat ik van te voren contact op kan nemen.
nee, helaas niet naast het bed (had voor Midas al gemeten ivm cosleeper). Wordt waarschijnlijk aan het voeteneinde. Moeten we alleen wel wat herindelen in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing!
Klinkt zo schattig 2 hummeltje in een ledikantje! past het naast je bed?
Fijn dat je goede antwoorden hebt
Nou! Vandeweek stond er dat je kindje kan schrikken van harde geluiden, en soms daar zelfs van moet huilenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef L0t.. het volgende:
Nog meer mensen die altijd een beetje emo worden van dat 'berichtje uit je buik' van MVM?
Ohquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, bericht van mn beste vriendinnetje dat ze ongesteld is geworden. Laatste IUI dus ook niet gelukt. Ben er gewoon een beetje naar van.
quote:
Die krampen klinken wel als indalen. Heb ze hier de afgelopen weken ook regelmatig gehad en het kind ligt hier al vrij diep. Goed teken dus!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Logician het volgende:
pff ik ben zenuwachtig voor morgen, "de laatste echte controle" zoals de gyn het noemde..
heb de hele dag al krampen in mijnen menstruatie krampjes onder in mijn buik dus ben ook benieuwd of ze daar morgen wat van terug zien wbt evt. indalen of verstrijken etc. en ben benieuwd wat ik kan verwachten als ik de 30e niet inleidbaar ben.
Ze zei dat het dan een paar dgn kon duren, maar wordt je dan gewoon weer naar huis gestuurd of of of en moet ik de 30e al meteen een tas meenemen als ze gaan kijken of ik in te leiden ben of zou ik dan alsnog weer een losse datum weer krijgen.. heb ik alles wel goed begrepen pffff beetje van padje
Great minds think alikequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:24 schreef eliis het volgende:
En heel veel succes morgen Logician! Wel pen en papier meenemen, ik schrijf altijd alles op in mijn agenda, anders ben ik de helft vergeten tegen de tijd dat ik weer thuis ben
Ja, die zit precies aan de voorkant en een klein stukje boven haar. Het enige dat ik wel voel is dat ik snel plassen moet omdat ze wel goed bij mijn blaas kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Sparkling![]()
Maar echt joh, je voelt de baby wel aan de buitenkant maar niet aan de binnenkant?? Zit je placenta in de weg?
Dat doe ik ook elke avond en ochtend in bedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, die zit precies aan de voorkant en een klein stukje boven haar. Het enige dat ik wel voel is dat ik snel plassen moet omdat ze wel goed bij mijn blaas kan.
Als ik op mijn rug lig is precies te voelen waar ze ligt, heel leuk! Soms is het rechts, dan links en dan voel je haar dwars liggen en dan weer horizontaal. Ik kan me lang vermaken met voelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan is dat inderdaad niet zo handig. Misschien een bult in de buurt? Ik laat nathan bij sneeuw zelf van de bult afglijden en zelf de slee weer de bult optrekken. Ik sta dan boven of zit op een bankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef As1981 het volgende:
Nee helaas Pessie. Althans hij zegt dat hij het wil doen. Maar mijn vader heeft rotte knieeen en zit mede daardoor thuis. Nu vind hij dat ik niets meer mag doen geloof ik en als hij er is doet hij het. Dus als ik het zeg/vrij gaat hij het zeker doen, maar dat wil ik dus niet.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef bellelena het volgende:
Ohh en bijna vergeten, mijn eigen mijlpaal!
Vandaag 28 weken, derde trimester!
Zulke mensen zijn stom.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Word gek van bellende bekenden. Laat me toch gewoon met rust.
Herkenbaar. Of mensen die je een berichtje sturen, en dat je niet snel genoeg reageert, en ze vervolgens je vriend gaan bellen om te controleren of je niet aan het bevallen bent. Hou opquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Word gek van bellende bekenden. Laat me toch gewoon met rust.
Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?quote:
Het is precies de reden dat we onze datum van inleiden voor ons hadden gehouden. Geen zin in vanaf 7 uur in de ochtend berichtjes van mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?
In deel 1111 zou je inderdaad wel echt haastmoeten maken jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef eliis het volgende:
Estrys wat een mooierd! Dat haar![]()
Hier nog niks. Niet eens voorweeen gehad vannachtAlleen een heel druk kind in m'n buik. M'n voornemen om in deel 1111 van dit topic te bevallen gaat niet lukken denk ik. 1112 dan, okee?
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen
Precies! Ik snap dat het voor iedereen heel spannend is, maar meeleven voelt soms meer als controleren. En het is voor mij ook al lastig en zwaar genoeg, en als je dan van acht verschillende mensen op een avond een belletje/berichtje krijgt ben je het soms gewoon even zat. Ze horen het echt wel als de baby er isquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen
Oke dát gaat echt te verquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier ook vanmorgen om half 8 al. Ben je gek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |