Doe 14 dagen! Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
Ik hoop het ook voor je eliis
Hier nog 15 dagen![]()
quote:
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
En ineens extreem last van nesteldrang![]()
Maar jij weet toch al welke het wordt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:00 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ik vind 31-01-2013 of 01-02-2013 zulke toffe datums
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwen
Ik las het. Superlief iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef draculettetje het volgende:
Even zonder bijlezen , ik ben nu officieel langer zwanger als bij mini...
Heb een ontstoken kies dus morgen even overleggen of daar wat mee kan
verder hier alles rustig, morgen is de een na jongste van mijn zus jarig wie weet 5jr na dato toch datum tweeling?
En dat is dus gelukt!!!
![]()
Gister is Draculettetje bevallen van een zoon!!![]()
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij weet toch al welke het wordt?
Ieh, dat hele verhaal heb ik gemist denk ik, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen hoor logi dat het dubbel voelt en dat je het ook spannend vind. Fijn dat het niet erger word.
Hier nog steeds geen last van nesteldrang. Maar ook nog steeds het gevoel dat ik nog lang niet ga/hoef te bevallen.
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Logician het volgende:
Spirit nee baarmoedermond lengte.klinkt knus
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?
Plaatjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Kan wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
En als dat niet werkt kan het dus gewoon alsnog wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?
Met een hele grote knipquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dan heb je gewoon een trial and errordoos
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wat, knippen ze dan je cervix aan gort of what?
Wat lief!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow gisteren partnerles zwangerschapsyoga gehad, man wat was dat fijn! Yoga zelf is denk ik niets voor mij (was meteen een proefles), maar het was zo ongelofelijk fijn om dit met vriend te doen en hij was zo lief en het was zo leerzaamIk ben geloof ik weer helemaal verliefd
Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
wie je denktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?
Draak gefeliciteerd met je zoon!
5 septemberquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
Musique wilde erbij in de OP! In september, exacte datum weet ik niet meer.
Als zij het eerder brengen dan jullie is dat toch geen probleem? Dan hebben zij hun verrassingsmoment ook gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
Of tot je het gaat zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien moeten we t voor ons houden tot de bevalling P
Dat lijkt me ook! Dat heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
ah, tot de bevalling dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger wasquote:
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger was
Het zou wel een goede stunt zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnen
Waarom zijn dat bijzondere mijlpalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
En L0t een mijlpaal zeg!! Ik leef een beetje toe naar die mijlpaalEn naar de 26 weken natuurlijk. Dus eigenlijk heb ik een feestmaand
Ja, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Ik heb niet gelezen wat je mijlpaal is, maar:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Het is lastig om bij te houden hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Mwoa, dan moet de jouwe wel een week langer blijven zitten en de mijne anderhalve week eerder komen. Wanneer is het volle maan in februari?quote:
Hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Musique het volgende:
Ik heb trouwens ineens geen preview-knop meer en ook mijn smilies ontbreken. Hebben jullie dit ook? Kan ze ook niet terughalen bij settings.
Gulara ze houdenje gewoon goed in de gatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Gulara het volgende:
Draak gefeliciteerd met je zoon!
voor de mijlpalen.
En Juud vanavond een echo!
Ik ben weer goedgekeurd. Mocht in het ziekenhuis ook meteen m'n plasje inleveren voor evt blaasontsteking dus dat scheelt weer een tripje naar de huisarts.
Voor wat betreft de wisselende hartslag gaat ze het in een soort teamvergadering met alle vk's en artsen gooien. Mochten ze het spannend genoeg vinden dan is de volgende afspraak met een arts ipv vk. Ik vind het allemaal wat much voor iets wat er volgens mij bijhoort en waarvan ik vooral wilde weten of ik er nog iets aan/tegen kan doen. Ik voel me nu een beetje een hypochonder.
Niet in het vorige topic gekeken, maar bij deze nog een persoonlijkequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Ik vind het niet zo gek dat jij je met die 2 meiden bovenop/in je niet normaal meer kunt draaien en last van je heupen hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
Ik word een beetje vervelend voorspelbaar, want bij elk pijntje in die hoek herken ik hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |