Ik had net rond de conceptie ofzo nieuwe bh's gekocht en die zitten nog steeds prima. Ze zijn van volume wel wat meer nu, dat is heel welkom.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier zit t vooral op de buik, heupen en bovenbenen. Boobs hier nu ook anderhalve cup groter. Van goede A naar C. Ben nu eindelijk een beeeetje in verhouding, hoewel m'n heupen en kont de voorsprong houden. Ik heb geen jeuk of striae so far.
Nesteldrang is dat toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef L-E het volgende:
Mijlpalen!
Hier 19 weken & 2 dagen en +2kg. Ik verwacht net als vorige keer alleen aan te komen door het gewicht op mijn buik en meer niet. Dat is fijn.
Vanmiddag de Bugaboo van 5 jaar geleden weer in elkaar gezet, wel een nieuwe reiswieg erin gekocht. Ziet er tof uit, vind dat echt de ultieme kinderwagen, nog steeds.Ik heb geen idee waarom, maar vanuit het niets voel ik de enorme drang om alles in huis te hebben voor de baby. En dat wil ik eigenlijk niet, want als we helemaal klaar zijn ga ik zitten wachten ofzo, ben ik bang. En we hebben ook nog best wel wat tijd he.
Ohja, mijn oude vriend maagzuur is er weer. Rennies zijn de bom!
Hehe, ja. Heerlijk he?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nesteldrang is dat toch?![]()
Die maagzuur hè, ik heb wel de laatste tijd dat ik een soort net-niet boeren heb. Soort 'warme' gloed naar mijn keel met extra speeksel enzo. Voelt naar.Is dat het maagzuur?
Herkenbaarquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet vooral vaak plassen. En dan van die muizenplasjes. Aandrang is niet vervelend of pijnlijk, plassen zelf evenmin en ook geen buikpijn. Bij de echo was wel te zien dat babbie mooi met de voetjes op de blaas lag, dus ik denk dat ik de oorzaak wel kan verzinnen.
Herkenbaar. Elke nacht om de 1,5 uur (kan er de klok op gelijk zettenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet vooral vaak plassen. En dan van die muizenplasjes. Aandrang is niet vervelend of pijnlijk, plassen zelf evenmin en ook geen buikpijn. Bij de echo was wel te zien dat babbie mooi met de voetjes op de blaas lag, dus ik denk dat ik de oorzaak wel kan verzinnen.
Met name na het avondeten? Rennies werken hier echt fijn, kan ik je aanraden. Maagzuur is smerig.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Getver.Heb het vooral 's avonds een keer of wat.
Zo irritant is dat. Hier elke 2 uur, niet dat ik dan wakker word omdat ik moet plassen maar omdat mijn heup dan zeer gaat doen, en ik het niet meer voor elkaar krijg om slapend om te draaien. En ja, als ik dan eenmaal wakker ben sjok ik ook maar even naar de wc, anders moet dat (waarschijnlijk) een uur later weer...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef Logician het volgende:
En wbt plassen letterlijk ook om de 3u er uit hier
Ik stel het weegschaal-gebeuren heel graag uit (lees: vergeet het ook meestal 's ochtends), heb er af en toe nog moeite mee dat mijn gewicht nu boven de 70kg uitkomt, ondanks het feit dat ik heel de zwangerschap al op een roze wolk zit.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef danic het volgende:
Elmo, jaaa 27 wekengrappig dat je dat onthouden hebt. Makkelijk natuurlijk met 10 weken verschil, maar toch.
Ik heb er nog geen last van, plassen 's nachts.
En qua gewicht doe ik hetzelfde als vorige keer, dus nu 10 kg erbij.eindstand was vorige keer +18kg. Na een ruime week waren er 12 af. De andere 6 ben ik ws zelf schuldigcaan geweest, want die heb ik er af moeten sporten/lijnen.
Zal nu ook wel zo zijn, gezien de vreetbuien die ik heb.
Ja het gaat echt heel goed. Ik ben nog nooit zo kort zwanger geweest.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:21 schreef draculettetje het volgende:
Dank laziness(hoe gaat het met jou? Goede tips van de fysio ?)
Pessie donderdag heb ik controle dus dan maar kijken als het nog nodig is
(al zit er nog steeds in mn hoofd dat ik moet bellen )
Tico ik lees steeds fijne en mooie berichten! Fijn dat het zo goed gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |