SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Suikertante op 13-01-2013 16:31:57 ]
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef Suikertante het volgende:
Wil Musique zich toevallig melden voor in de OP?
En mijn vraag: kan een linea nigra ook in één dag opkomen en dan juist bóven je navel? Kan een wandeling waarbij je denkt dat je buik eraf valt het veroorzaken?
Waarschuwing: dit is een buik.Ik durf nog niet in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom hè?
Morgen voor het eerst naar de huisarts, en als alles goed is wil ik graag in de OP![]()
Bij de Wehkamp hebben ze wel iets, ik heb de zwarte met de stipjes en ben er erg blij mee! Heb een L besteld, en die zat normaal, dus goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Shandaly het volgende:
Heb de foto van Suikertante gemist. Ik heb geen linea negra, maar nog wel een 'mooi' zebrapatroon van m'n vorige zwangerschap die nu weer duidelijker lijkt te worden.
Ik ben op zoek naar een positiebadpak, maar kan het nergens vinden... het badpak wat ik nog had van de vorige keer is me nu eigenlijk te groot (realiseerde me afgelopen pas dat dat best logisch is, bij mijn vorige zwangerschap woog ik rond deze tijd 20 kilo meer, en uiteindelijk bijna 30...), plus hij begint erg dun te worden bij de naden op m'n kont.. Die houdt het geen 4 maanden meer uit, en ik ben toch echt minimaal 2 keer per week in het zwembad te vinden. Iemand een goede tip?
Ik heb wel 2 tankini's liggen in die maat?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik moet toch wel aan de M of zelfs L denk ik... mt 40/42
Ik heb deze: http://www.noppies.com/NL(...)it-wrap-Saint-tropezquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben op zoek naar een positiebadpak, maar kan het nergens vinden... het badpak wat ik nog had van de vorige keer is me nu eigenlijk te groot (realiseerde me afgelopen pas dat dat best logisch is, bij mijn vorige zwangerschap woog ik rond deze tijd 20 kilo meer, en uiteindelijk bijna 30...), plus hij begint erg dun te worden bij de naden op m'n kont.. Die houdt het geen 4 maanden meer uit, en ik ben toch echt minimaal 2 keer per week in het zwembad te vinden. Iemand een goede tip?
Ditquote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zegt dus niks en iedereen heeft gewoon de buik die ze hoort te hebben
Ik zag eerder de foto van je buik. Lijkt alsof je een zelfde grootte buik hebt als ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
Dat heb ik ook vencodark, maar ik ben wel een lekker spekkie aan t worden hoor! Vooral rond de heupen en op de billen inderdaad. Ach, daardoor val ik niet voorover
Jouw borsten jeuken? Dat heb ik niet en de pijn is ook weg. Pas de omtrek van mijn buik trouwens gemeten. 86 cm geloof ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Suikertante het volgende:
Benen zijn bij mij ook nog hetzelfde, maar ik schat dat mijn borsten wel anderhalve cupmaat groter zijn nu. Wel fijn qua verhouding vind ik eigenlijk!En maar smeren, want het jeukt als een eh.. tiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |