Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
wie je denktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is dat wie ik denk dat het is, of hebben ze nog een broer?
Draak gefeliciteerd met je zoon!
5 septemberquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
Musique wilde erbij in de OP! In september, exacte datum weet ik niet meer.
Als zij het eerder brengen dan jullie is dat toch geen probleem? Dan hebben zij hun verrassingsmoment ook gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend Juud!!
hier ook, de vriendin van M's broer is zwanger, ze weten nog niet dat wij ook..
Wel sneu, tís hun eerste, ga ik weer rainen op hun parade zeg maarzo voelt het, tís niet zo, maar net alsof we er 1 pullen om even de aandacht weg te nemen (ze zijn 2 jaar bezig geweest ofzo)
Of tot je het gaat zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien moeten we t voor ons houden tot de bevalling P
Dat lijkt me ook! Dat heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
ah, tot de bevalling dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of tot je het gaat zien
Het is wel superleuk ook om samen zwanger te zijn
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger wasquote:
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja jij kan een surprise baby pullen. Zo van ik wist niet dat ik zwanger was
Het zou wel een goede stunt zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
beetje opgeblazen darmen van verkeerd gevallen shoarma, ik heb nu een lager startgewicht dan bij lex, dus t zou best wel eens kunnen
Waarom zijn dat bijzondere mijlpalen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
En L0t een mijlpaal zeg!! Ik leef een beetje toe naar die mijlpaalEn naar de 26 weken natuurlijk. Dus eigenlijk heb ik een feestmaand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |