Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Logician het volgende:
Spirit nee baarmoedermond lengte.klinkt knus
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?
Plaatjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Kan wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
En als dat niet werkt kan het dus gewoon alsnog wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?
Met een hele grote knipquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dan heb je gewoon een trial and errordoos
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wat, knippen ze dan je cervix aan gort of what?
Wat lief!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow gisteren partnerles zwangerschapsyoga gehad, man wat was dat fijn! Yoga zelf is denk ik niets voor mij (was meteen een proefles), maar het was zo ongelofelijk fijn om dit met vriend te doen en hij was zo lief en het was zo leerzaamIk ben geloof ik weer helemaal verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |