Doe 14 dagen! Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
Ik hoop het ook voor je eliis
Hier nog 15 dagen![]()
quote:
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Logician het volgende:
En ineens extreem last van nesteldrang![]()
Maar jij weet toch al welke het wordt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:00 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ik vind 31-01-2013 of 01-02-2013 zulke toffe datums
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik nesterdrang best fijn. Had er gister erg last van.. ik moest ineens strijken. Maar ik kan helemaal niet strijken. Dus ik begon met een stapel tshirts met kreukels en eindigde met een stapel vol vouwen
Ik las het. Superlief iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:03 schreef Logician het volgende:
[..]
Het rotte is dat ik het fysiek eigenlijk niet trek, gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef draculettetje het volgende:
Even zonder bijlezen , ik ben nu officieel langer zwanger als bij mini...
Heb een ontstoken kies dus morgen even overleggen of daar wat mee kan
verder hier alles rustig, morgen is de een na jongste van mijn zus jarig wie weet 5jr na dato toch datum tweeling?
En dat is dus gelukt!!!
![]()
Gister is Draculettetje bevallen van een zoon!!![]()
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij weet toch al welke het wordt?
Ieh, dat hele verhaal heb ik gemist denk ik, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Cervix was laatste controle 2,8cm dus is afwachten of ze meteen kunnen inleiden anders zou het een paar dgn kunnen duren zei ze.
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef As1981 het volgende:
Kan ik me voorstellen hoor logi dat het dubbel voelt en dat je het ook spannend vind. Fijn dat het niet erger word.
Hier nog steeds geen last van nesteldrang. Maar ook nog steeds het gevoel dat ik nog lang niet ga/hoef te bevallen.
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:09 schreef Logician het volgende:
Spirit nee baarmoedermond lengte.klinkt knus
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een datumtweeling met mij?
Plaatjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap echt geen biet van dat hele bevallen nog geloof ikHoe werkt dat dan precies?
Kan wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder ontsluiting kunnen ze volgens mij niet direct beginnen met inleiden hoe en wat precies hoor ik op de laatste controle morgen.
En als dat niet werkt kan het dus gewoon alsnog wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, dan kunnen ze gellen of ballonnen toch?
Met een hele grote knipquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dan heb je gewoon een trial and errordoos
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
wat, knippen ze dan je cervix aan gort of what?
Wat lief!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow gisteren partnerles zwangerschapsyoga gehad, man wat was dat fijn! Yoga zelf is denk ik niets voor mij (was meteen een proefles), maar het was zo ongelofelijk fijn om dit met vriend te doen en hij was zo lief en het was zo leerzaamIk ben geloof ik weer helemaal verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |