Ja, sorryquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Ik heb niet gelezen wat je mijlpaal is, maar:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat alleen Pessie voor mijn mijlpaal jompel. Heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo
Het is lastig om bij te houden hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Mwoa, dan moet de jouwe wel een week langer blijven zitten en de mijne anderhalve week eerder komen. Wanneer is het volle maan in februari?quote:
Hier geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Musique het volgende:
Ik heb trouwens ineens geen preview-knop meer en ook mijn smilies ontbreken. Hebben jullie dit ook? Kan ze ook niet terughalen bij settings.
Gulara ze houdenje gewoon goed in de gatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Gulara het volgende:
Draak gefeliciteerd met je zoon!
voor de mijlpalen.
En Juud vanavond een echo!
Ik ben weer goedgekeurd. Mocht in het ziekenhuis ook meteen m'n plasje inleveren voor evt blaasontsteking dus dat scheelt weer een tripje naar de huisarts.
Voor wat betreft de wisselende hartslag gaat ze het in een soort teamvergadering met alle vk's en artsen gooien. Mochten ze het spannend genoeg vinden dan is de volgende afspraak met een arts ipv vk. Ik vind het allemaal wat much voor iets wat er volgens mij bijhoort en waarvan ik vooral wilde weten of ik er nog iets aan/tegen kan doen. Ik voel me nu een beetje een hypochonder.
Niet in het vorige topic gekeken, maar bij deze nog een persoonlijkequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:32 schreef As1981 het volgende:
Toch echt gepost vanmorgen. 37 weken vandaag.
Ik vind het niet zo gek dat jij je met die 2 meiden bovenop/in je niet normaal meer kunt draaien en last van je heupen hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
Ik word een beetje vervelend voorspelbaar, want bij elk pijntje in die hoek herken ik hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:03 schreef Kyara het volgende:
As, meldplicht
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je zoon!![]()
![]()
Spannend Juud, succes!
Verder niet echt bijgelezen
Ik mocht vandaag uitslapen. Tot 09:30 uur geslapen. Heerlijk! Slapen begint sowieso lastig te worden. Kan niet lang op 1 zij liggen, last van mijn heupen. En omdraaien kan alleen door eerst overeind te komen naar zit dus dan ben je ook meteen wakker. Herkenbaar voor iemand? Sowieso last van mijn heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |