quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef bellelena het volgende:
Ohh en bijna vergeten, mijn eigen mijlpaal!
Vandaag 28 weken, derde trimester!
Zulke mensen zijn stom.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Word gek van bellende bekenden. Laat me toch gewoon met rust.
Herkenbaar. Of mensen die je een berichtje sturen, en dat je niet snel genoeg reageert, en ze vervolgens je vriend gaan bellen om te controleren of je niet aan het bevallen bent. Hou opquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Word gek van bellende bekenden. Laat me toch gewoon met rust.
Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?quote:
Het is precies de reden dat we onze datum van inleiden voor ons hadden gehouden. Geen zin in vanaf 7 uur in de ochtend berichtjes van mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?
In deel 1111 zou je inderdaad wel echt haastmoeten maken jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef eliis het volgende:
Estrys wat een mooierd! Dat haar![]()
Hier nog niks. Niet eens voorweeen gehad vannachtAlleen een heel druk kind in m'n buik. M'n voornemen om in deel 1111 van dit topic te bevallen gaat niet lukken denk ik. 1112 dan, okee?
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen
Precies! Ik snap dat het voor iedereen heel spannend is, maar meeleven voelt soms meer als controleren. En het is voor mij ook al lastig en zwaar genoeg, en als je dan van acht verschillende mensen op een avond een belletje/berichtje krijgt ben je het soms gewoon even zat. Ze horen het echt wel als de baby er isquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen
Oke dát gaat echt te verquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier ook vanmorgen om half 8 al. Ben je gek ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |