abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121590788
Ik weet iig dat ik echt heel erg hoop dat ik deze bevalling gewoon weer 'natuurlijk' kan doen ipv inleiden, bij mij was er zo'n groot verschil tussen beide bevallingen..
pi_121590794
Lastige keuze eliis. In eerste instantie zegt mijn gevoel ook laat je lichaam het zelf bepalen.
Aan de andere kant een goede studie zoals mignonne het omschrijf. Ik weet dat 2,5 jaar geleden hier in het zh ook het beleid was inleiden bij 41 weken.
Ik zou nog wel vragen hebben. Want mignonne zeg dat je bij het lootje van niet inleiden moet wachten tot 42 weken. Maar ik neem aan dat, dat wel op basis is van gezondheid van moeder en kind.

Xme wat een rot bericht zeg. Sterkte voor jullie beide.
pi_121590857
ja uiteraard As! Wat jij zegt, als er enige reden is om alsnog in te leiden dan wordt dat natuurlijk wel gedaan, gezondheid van moeder en kind staan voorop.
:)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:49:28 #129
374977 eliis
Relativeer!
pi_121590868
Klopt mignonne, ik doe ook mee aan het onderzoek als ik kies voor niet-inleiden, da's waar :)
En als ik niet mee doe maar inleiden alsnog noodzakelijk is, doen ze dat natuurlijk wel voor 42 weken.
pi_121590886
Voor mij zou het belang van zo'n onderzoek niet erg zwaar wegen, ik zou kijken naar wat (in mijn beleving) beter is voor mijn kindje. :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:52:35 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121590978
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hè, wat een rotnieuws. Lijkt me lastig voor jullie beide om mee om te gaan nu jij wel zwanger bent.. :*
Ja, dat is ook heel moeilijk.. Zij zijn al bezig ver voordat ik überhaupt zwanger wilde worden. En ik wil er voor haar zijn, maar snap ook dat het voor haar moeilijk is om telkens dan met mijn dikker wordende buik geconfronteerd te worden -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121591017
Dan zou ik denk ik er voor kiezen niet in te leiden en op die manier mee te doen.
Ik vind die onderzoeken altijd wel belangrijk, maar inderdaad niet alles bepalend. Maar dat is dus ook niet zo.
pi_121591189
XM, wat balen voor je vriendin.

Ellis volgens mij heb je jouw jeuze al gemaakt. Ik vind het wel een goed onderzoek. Ik ben benieuwd naar de resultaten.
pi_121591707
Draculette, gefeliciteerd met je zoon!!

En ook een jompel voor alle mijlpalen hierboven *O*

Ellis, lijkt me ook een lastige keuze. Maar jouw/jullie gevoel is hierbij inderdaad het belangrijkste :)

Juud, veel succes met de echo vanavond!

Ik heb vanmorgen mijn 12 weken echo en nek plooi meeting gehad. Alles was tot nu toe goed! Hartje klopt gelukkig nog steeds, beentjes en armpjes zitten erop.
En uitgerekende datum is een dagje vroeger geworden, dus dan is er toch nog een datum in Juli:

Mag in de OP mijn datum van 1 aug naar 31 juli? (weet even niet hoe ik dik gedrukt kan doen vanaf mijn foon) bedankt!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:23:17 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121592149
Yay suus een julibaby *O* *O* *O*

Eliis lastige keuze. Ik zou ook voor niet actieve deelname kiezen denk ik. Fijn dat mignonne er zoveel van weet!

Xm :*
pi_121592761
XM, wat zwaar voor je vriendin :*

Ellis, lastige keuze hoor!

Suusz, wat fijn dat alles goed is!!

Ik heb net de assistente van de huisarts gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek vorige week. Ze wil het zelf niet zeggen, alleen dat er afwijkingen zijn gevonden. Shit :{ de huisarts belt me dadelijk om door te nemen wat er is gevonden..
E.
pi_121592915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
XM, wat zwaar voor je vriendin :*

Ellis, lastige keuze hoor!

Suusz, wat fijn dat alles goed is!!

Ik heb net de assistente van de huisarts gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek vorige week. Ze wil het zelf niet zeggen, alleen dat er afwijkingen zijn gevonden. Shit :{ de huisarts belt me dadelijk om door te nemen wat er is gevonden..
Ohw, ik duim voor je dat het meevalt! Succes!
pi_121593247
Yay voor alle mijlpalen!

Draak, gefeliciteerd!

XM, wat balen!

Eliis, ik zou ook voor natuurlijk gaan, en hoe dan ook succes ;).

Suusz, wat fijn!

Spark, getver, dat klinkt naar! Ik hoop dat het allemaal meevalt!

Hier inmiddels 9 weken, nog 2 weekjes wachten en dan weer een echo. De bloedingen blijven, maar de kwaaltjes ook, dus hopelijk gaat het nog steeds goed!
Home is where the O+ is...
pi_121593417
Wat fijn Suusz! :) En leuk, toch nog een julibaby in het lijstje ;)

Sparkling, waar hebben ze op geprikt dan?
pi_121593470
Wat rot die bloedingen Cwen, die moeten je toch onzeker maken.

De witte bloedcellen zijn verhoogd. Ik moet nu morgen weer bloedprikken om te kijken of ze zo hoog blijven of dat het zakt. Bij het tweede zou het toeval kunnen zijn, bij het eerste neemt de huisarts contact op met het ziekenhuis hoe nu verder. Eigenlijk weet ik dus nog steeds niets.. En de buikpijn blijft :(
E.
pi_121593535
Heb je ook koorts Spark?
pi_121593610
Witte bloedcellen kunnen duiden op een ontsteking. Als je zeker bent dat de pijn van je darmen komt, zou het Crohn of colitis ulcerosa kunnen zijn. Volgens mij kan vooral die laatste ' opvlammen' maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

Ik hoop dat het meevalt, is je pijn al wel minder?
Home is where the O+ is...
pi_121593630
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
Wat fijn Suusz! :) En leuk, toch nog een julibaby in het lijstje ;)

Sparkling, waar hebben ze op geprikt dan?
Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder? :')
E.
pi_121593674
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder? :')
Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?
pi_121593705
Nu geen koorts meer, wel 2 weken gehad. En ik ben er zeker van dat het van mijn darmen komt ja, is ook uit onderzoek bij de huisarts gekomen. En heb al pijn sinds m'n puberteit, alleen steeds in fases heel heftig. Ik ben benieuwd wat er uit het nieuwe onderzoek komt in ieder geval.
E.
pi_121593744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?
Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.
E.
pi_121593864
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.
Nee, daar had je niet zo lang mee door kunnen lopen idd. Naar zeg ;( Hopelijk valt het uiteindelijk mee maar hier zit je echt niet op te wachten tijdens je zwangerschap. :*
pi_121593888
Nog meer mensen die altijd een beetje emo worden van dat 'berichtje uit je buik' van MVM? :')
pi_121594009
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden ;(
E.
pi_121594017
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef L0t.. het volgende:
Nog meer mensen die altijd een beetje emo worden van dat 'berichtje uit je buik' van MVM? :')
Ik! :')
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')