Ja, dat is ook heel moeilijk.. Zij zijn al bezig ver voordat ik überhaupt zwanger wilde worden. En ik wil er voor haar zijn, maar snap ook dat het voor haar moeilijk is om telkens dan met mijn dikker wordende buik geconfronteerd te wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hè, wat een rotnieuws. Lijkt me lastig voor jullie beide om mee om te gaan nu jij wel zwanger bent..
Ohw, ik duim voor je dat het meevalt! Succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:41 schreef .Sparkling. het volgende:
XM, wat zwaar voor je vriendin
Ellis, lastige keuze hoor!
Suusz, wat fijn dat alles goed is!!
Ik heb net de assistente van de huisarts gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek vorige week. Ze wil het zelf niet zeggen, alleen dat er afwijkingen zijn gevonden. Shitde huisarts belt me dadelijk om door te nemen wat er is gevonden..
Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef L0t.. het volgende:
Wat fijn Suusz!En leuk, toch nog een julibaby in het lijstje
Sparkling, waar hebben ze op geprikt dan?
Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Pfff! In ieder geval op ontstekingswaarden. Ik weet nog CRP, leukocyten, trombocyten, BSE.. Maar verder?
Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm k, was je CRP ook verhoogd of heeft 'ie dat niet gezegd?
Nee, daar had je niet zo lang mee door kunnen lopen idd. Naar zegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet nee. Hij zei dat er verschillende waardes verhoogd waren maar het niet op een acute ontsteking als blindedarm lijkt.
Ik!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef L0t.. het volgende:
Nog meer mensen die altijd een beetje emo worden van dat 'berichtje uit je buik' van MVM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |