abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121594226
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden ;(
Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.

quote:

[..]

Ik! :')
Ah gelukkig, ik zit dus niet in m'n eentje te sniffen achter de computer :P
pi_121594515
quote:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden ;(
Ik denk dat het goed is dat ze onderzoek gaan doen, klinkt in mijn oren heftiger dan PDS.

En ja, ook ik vind de berichtjes uit m'n buik altijd erg lief :).
Home is where the O+ is...
pi_121594522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.
Klopt, is ook makkelijker voor een volgende periode van zoveel pijn. Dan is er in ieder geval meer bekend dan alleen pijn ;)
E.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:23:01 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121594566
Ik ook hoor, nu niet meer want het klopt niet echt lekker meer nu. Maar vorig jaar kon je me opvegen.

Net intake kraamzorg gehad. Toch weer wat wijzer geworden. Ik had vooral vragen over bedjes. Ik wil de kindjes namelijk de eerste weken weer op de slaapkamer. Midas sliep in een wieg naast mijn bed maar 2 wiegjes passen niet naast mijn bed (wel elders in de slaapkamer). Wieg erbij kopen was een optie of een tweelingwieg huren. Maar volgens de dame kunnen ze ook samen in 1 ledikantje, ieder aan 1 kant en dan met de hoofdjes bij elkaar. (of met de voetjes bij elkaar en dan als matrozenbedje opmaken). Denk dat we dat dus maar doen want dat is dan meteen ook de goedkoopste optie.

En ze ging goed om met mijn bv vragen en ik heb het telefoonnummer van hun lactatiekundige zodat ik van te voren contact op kan nemen.
pi_121596309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Owja, puisten ;( Dan schijn je een meisje te krijgen O+ En no worries, ik heb nu sinds een maandje nergens last meer van, dus zal vooral bij eerste trimester horen.
Snik, ik heb ze nog steeds.. op mijn voorhoofd (maar ik heb een pony gelukig) en op mijn rug. Vooral die op mijn rug, dat heb ik nog nooit gehad, ik kan er niet bij, ze zijn lelijk, ik kan al mijn sexy jurkjes echt niet meer aan. ;(
Trouwens, ik krijg toch echt een jommetje, dus de meisjesvlieger gaat niet altijd op! ;)

XM wat een sip nieuws zeg, dat is inderdaad helemaal niet leuk.. Hebben ze al nagedacht over wat hierna of was alle hoop op deze poging gevestigd?

VD goed dat je het zegt, moet ook nog iets regelen, we hebben namelijk na 8 jaar nog steeds geen samenlevingscontract! En zijn niet getrouwd.. en hebben wel een huis samen. En als we dan toch naar de notaris moeten, dan ook maar even de voogdij inderdaad, en wie weet wat nog meer?

Kyara volgens mij is dat zó lief samen in een bedje!! O+ O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:11:08 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_121596875
draakje, van harte gefeliciteerd met je jochie! *O*
pi_121597008
Sparkling, :*

Lot, wat was het berichtje? Ik ben een beetje nieuwsgierig.

Cwen wat balen van die bloedingen telkens. :*
pi_121597342
Nou hier weer gestript. Als het niet helpt woensdag avond laat nog een keer in de hoop dat de rust die erachteraan komt iets mee helpt!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121598050
Spark :* misschien toch ook koliekaanvallen?
Klinkt wel zo ieg en het gevaar is idd dat ze weeen triggeren, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
pi_121599138
:* XM wat een ontzettend naar bericht... Sterkte voor je vriendin en ook voor jou!

:* Sparkling, ook een naar bericht... Ik hoop dat er iets met de uitslagen gedaan kan worden!

*O* Suusz, gefeliciteerd dat alles goed is! En inderdaad, toch nog een juli-babytje in de lijst O+

Eliis, wat de rest ook zegt, ik zou in deze ook mijn gevoel volgen :* Maar hoe dan ook ga je snel je babytje in je armen sluiten!
pi_121599546
Srry trouwens als ik dames vergeet, hele dag alleen op gsm :@ :*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:13:43 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121600129
Ik ben ook naar de ha geweest. Vk vond mij gisteren wel erg kortademig. Ha overlegd morgen even met de internist, maar ik ga er van uit dat het door de zwangerschap komt.

Ik hoop vooral dat ze vinden waar het door komt spark, duidelijkheid is vooral belangrijk nu.

Kyara dat is een handige oplossing!
pi_121600187
Dracu van harte *O* *O*
Suusz fijn dat alles goed was. Juli baby's *O*
Sparkling hmm das niet zo leuk! Wel goed dat ze je nu in de gaten houden. Ben benieuwd wat er aan de hand is.
Kyara wat een goed advies! Was ik zelf nooit opgekomen. En natuurlijk O+

Vandaag kwam de bevestiging van mn verlof binnen, nog 2 weekjes en dan is het zover. *O*

Bedankt allemaal voor de ervaringen met draaipoging/ stuitbevalling/ ks. Als ik het goed begrijp word ik in geval van stuitligging naar de gyn doorverwezen. Dan wil ik daar eerst een uitgebreid gesprek mee. iig goed om te weten dat ik niks verplicht ben. Ben niet zo mondig :@ en er werd echt gezegd: "dan gaan we een draaipoging doen".

( :X wordT ik? Ik ben wel echt zwanger nu...niemand heeft t gezien he? :+ )

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 15-01-2013 17:26:04 ]
pi_121600977
Fieder, ik hoop op een hoofd omlaag of spontane draai voor je :* En als jij geen draaipoging wilt, dan hoeft dat niet, het is jouw lichaam en jouw babytje! Dus vooral goed naar je eigen gevoel luisteren! Overleggen en alle mogelijkheden bespreken kan geen kwaad natuurlijk :)
pi_121601284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef bellelena het volgende:
Fieder, ik hoop op een hoofd omlaag of spontane draai voor je :* En als jij geen draaipoging wilt, dan hoeft dat niet, het is jouw lichaam en jouw babytje! Dus vooral goed naar je eigen gevoel luisteren! Overleggen en alle mogelijkheden bespreken kan geen kwaad natuurlijk :)
+1
pi_121602288
Fieder nog maar twee weekjes!!
En ik hoop dat 't zelf gaat duikelen :*
pi_121602963
Ik en mini hebben synchroon de hik!! :o
pi_121603704
:D Ik vroeg me laatst af of je nog wel de hik kunt hebben als je zwanger bent, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de hik had.. (zul je zien dat ik nu de hele avond ga hikken :'))
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:10:51 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121607779
De meiden hebben eigenlijk maar heel weinig de hik. Midas hikte elke dag wel een paar keer.

Volgens mij is die onrust in mijn lijf gewoon nesteldrang. Alleen zo jammer dat je dan zo weinig kunt.
pi_121608104
Lijstjes maken en afstrepen? Ja tis niet veel, maar het helpt bij mij altijd wel :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:19:28 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121608239
ja, dat helpt hier ook inderdaad.
En plannen, elke dag een beetje.
pi_121609034
Kun je met 9 weken al cravings hebben? Man, wat waren die pannekoeken lekker! :)
Home is where the O+ is...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:39:11 #173
374977 eliis
Relativeer!
pi_121609372
Besluit genomen: ik laat de natuur haar gang gaan :) Waarom iets kunstmatig opwekken als het niet nodig is?

Hoop dat je kindje gaat draaien Fieder! Bij mijn zwangerschapsyoga was ook een zwangere met een baby in een stuit, en er schijnen wel oefeningen te zijn die je baby kunnen helpen te draaien. Misschien eens naar informeren?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:43:29 #174
259886 pessie
pi_121609607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Cwen het volgende:
Kun je met 9 weken al cravings hebben? Man, wat waren die pannekoeken lekker! :)
Bij mijn eerste zwangerschap in het eerste trimester frikandellen met mayo :Y) . En blueband brood met kipfilet vond ik zooo heerlijk, als ik er nu aan denk wordt ik echt misselijk.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:43:56 #175
259886 pessie
pi_121609637
Eliis goed d a t je je beslissing hebt kunnen nemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')