Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden![]()
Ah gelukkig, ik zit dus niet in m'n eentje te sniffen achter de computerquote:
Ik denk dat het goed is dat ze onderzoek gaan doen, klinkt in mijn oren heftiger dan PDS.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, ik ben meer bang dat de krampen dus inderdaad weeën opwekken. Lastig.. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk echt goed bloedonderzoek gedaan wordt. Ik ben al zo vaak geweest omdat ik zoveel pijn had in mijn buik en steeds was het PDS en extra vezels eten. Maar ondertussen val ik wel af, voel ik me slecht, heb ik af en toe bloed bij de ontlasting, name it. Ik loop al bij een diëtiste en dat heeft ook geen effect. En nu met mijn zwangerschap lijkt het nog veel heftiger te worden![]()
Klopt, is ook makkelijker voor een volgende periode van zoveel pijn. Dan is er in ieder geval meer bekend dan alleen pijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wel raar dat ze niet eerder bloed af hebben genomen, kleine moeite lijkt me.. Nouja, het is nu in ieder geval beeld en je wordt in de gaten gehouden, dat is al een geruststelling.
Snik, ik heb ze nog steeds.. op mijn voorhoofd (maar ik heb een pony gelukig) en op mijn rug. Vooral die op mijn rug, dat heb ik nog nooit gehad, ik kan er niet bij, ze zijn lelijk, ik kan al mijn sexy jurkjes echt niet meer aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Owja, puistenDan schijn je een meisje te krijgen
En no worries, ik heb nu sinds een maandje nergens last meer van, dus zal vooral bij eerste trimester horen.
+1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:31 schreef bellelena het volgende:
Fieder, ik hoop op een hoofd omlaag of spontane draai voor jeEn als jij geen draaipoging wilt, dan hoeft dat niet, het is jouw lichaam en jouw babytje! Dus vooral goed naar je eigen gevoel luisteren! Overleggen en alle mogelijkheden bespreken kan geen kwaad natuurlijk
Bij mijn eerste zwangerschap in het eerste trimester frikandellen met mayoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Cwen het volgende:
Kun je met 9 weken al cravings hebben? Man, wat waren die pannekoeken lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |