Nog wel..... maar begin nu wel vocht vast te houden dus rits gaat niet helemaal meer dicht. Maar dat was bij M nog veel erger, toen kon ik zelf mijn sokken niet meer aantrekken (maar dat was bij 38 weken of zo)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat jij je met die 2 meiden bovenop/in je niet normaal meer kunt draaien en last van je heupen hebt Kun jij eigenlijk nog zelf je schoenen aantrekken?
Ja, dat is ook weer zo... Het ligt er een beetje aan, het streven is net zoals bij eenling 38 weken maar het is wel sneller dat een van de 2 beter af is buiten de buik. Geloof dat dan 36 weken wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
Maar hemel, jij draagt twee kinderen in je. Dat jij nog kan lopen zonder om te vallen vind ik een wonder. Het einde komt wel in zicht toch? Wat is eigenlijk een mooie vanaf-termijn voor een tweeling?
Ow, ik dacht dat die mijlpaal bij 24 weken al lag en daarna alleen maar opliepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Suikertante het volgende:
As ik weet niet of er opvallende posts om de jouwe heen stonden, maar ik heb t niet eens gezien! Dus bij deze alsnog:![]()
![]()
Spirit, ik vind 26 spannend vanwege levensvatbaarheid en 27 voor het derde trimester, jeeee!
Weet ik eigenlijk niet. Ze denken dat de hoge hartslag weg kwam van het vast liggen. Want nu ze met der hoofd weer boven bekkeningang ligt is ze weer heel rustig. Zelfs in wakkere toestand een nette hartslag. Dus zolang ze tijdens de bevalling in gaat dalen komt het wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef As1981 het volgende:
Spannend menicole. Hopelijk kan je worden gestript en doet het wat deze keer. Word jij nog evt eerder ingeleid als haar hartslag weer zo hoog is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja, puistenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:33 schreef Musique het volgende:
MeNicole wat fijn dat de hartslag weer genormaliseerd is! Een hele opluchting lijkt mij!
Wat goed Logi! En wat een schattig hondje!
Wij willen ook een hulp, maar hier à la campagne zijn ze bijna niet te krijgen
Oh, ik heb sinds een dag of wat puistenIk heb noooooit puisten! Zal wel weer een kwaaltje zijn. En ik moet veel plassen. Naast pijnlijke borsten zijn dat eigenlijk alle kwaaltje die ik heb.
Fijn dat alles goed isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef vencodark het volgende:
Vanmorgen weer op controle geweest. Alles in orde.
De placenta zit aan de buitenkant tegen de buikwand aan dus ik zal de baby minder goed voelen dan bij zwangeren waarbij dat niet zo is. Daarbij raad ze aan om mee te doen aan zwangerschapsyoga. Echt voor de ontspanning daar beneden. Gezien mijn persoonlijke ervaringen lijkt mij dat ook geen slecht idee.
Ohja en erkenning + voogdijschap echt eens regelen. Over 3 weken nieuwe afspraak.
Hè, wat een rotnieuws. Lijkt me lastig voor jullie beide om mee om te gaan nu jij wel zwanger bent..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, bericht van mn beste vriendinnetje dat ze ongesteld is geworden. Laatste IUI dus ook niet gelukt. Ben er gewoon een beetje naar van.
Ze zijn voorlopig nog wel even bezig geloof ik...quote:Current number of inclusions 119, to go 1681
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |