abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121613351
Gefeliciteerd Ymme! *O*
:)
pi_121613550
Nogmaals gefeliciteerd Ymme! Mooie streepjes al om voor NOD te hebben met middagurine!

XM, eigenlijk niet nee. Morgen opnieuw bloedprikken. En ik heb nog een blauwe plek van vorige week }:|
Ik was net bij mijn zus en ook al voel ik nog geen schopjes, de baby is wel te voelen. Ik ben er dus even op de bank gaan liggen en toen ging ze voelen. Ze moest huilen O+
E.
pi_121613598
Awwwwww spark hoe lief! O+

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt :*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:51:22 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121613685
Sparkling O+ O+

Maar echt joh, je voelt de baby wel aan de buitenkant maar niet aan de binnenkant?? Zit je placenta in de weg?
pi_121613728
Was echt schattig ja! Ze drukte een beetje op mijn buik, heel onzeker want ze was bang de baby pijn te doen :D
Toen moest ze huilen en zei dat dat het zo echt maakt, er zit echt iets in mijn buik. Lief!
E.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:54:04 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121613860
Mijn moeder heeft t ook nog niet gevoeld, daar gaan de waterlanders denk ik ook wel stromen als ze haar kleinkind kan voelen. Ws dit weekend, dan gaan we er even langs. En bij mijn schoonzusje, ons nichtje voor de tweede keer zien O+
pi_121613884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Sparkling O+ O+

Maar echt joh, je voelt de baby wel aan de buitenkant maar niet aan de binnenkant?? Zit je placenta in de weg?
Ja, die zit precies aan de voorkant en een klein stukje boven haar. Het enige dat ik wel voel is dat ik snel plassen moet omdat ze wel goed bij mijn blaas kan. :')
Als ik op mijn rug lig is precies te voelen waar ze ligt, heel leuk! Soms is het rechts, dan links en dan voel je haar dwars liggen en dan weer horizontaal. Ik kan me lang vermaken met voelen :@
E.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:57:13 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121614082
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, die zit precies aan de voorkant en een klein stukje boven haar. Het enige dat ik wel voel is dat ik snel plassen moet omdat ze wel goed bij mijn blaas kan. :')
Als ik op mijn rug lig is precies te voelen waar ze ligt, heel leuk! Soms is het rechts, dan links en dan voel je haar dwars liggen en dan weer horizontaal. Ik kan me lang vermaken met voelen :@
Dat doe ik ook elke avond en ochtend in bed O+ echt even een gezellig momentje *;

Mijn vriend kan haar ook goed voelen, ze draait gewoon lekker verder ook als hij voelt :Y
pi_121615107
Ik ga liggen, mocht het lukken fijne avond en anders tot straks ;) :W
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:17:04 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121615227
Slaap lekker Logi :*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:24:28 #211
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121615700
Ymme gefeliciteerd!!! Welkom hier! *O* *O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:30:48 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121616105
Ik voel ook wel wat als ik op m'n buik drukt, maar kan het niet onderscheiden. Waarschijnlijk is het lui en ligt het altijd hetzelfde ofzo :'). Maar van binnen nog niks idd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:38:19 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121616580
Hier begint ze nu af en toe echt flink kracht te zetten. Een heel raar gevoel als ze het langzaam doet, en best een 'oempf au!' als ze het snel doet :')

Ik heb mijn electrische dekentje zojuist aangezet, nog ff wachten tot vriendlief thuis is en dan ga ik ook lekker slapen :z

:W
pi_121618715
Yoga is fijn :Y

Ymme nogmaals van harte! :*

Eliis, fijn dat je een beslissing hebt genomen en er blij mee bent! :)

En dames, slaap lekker :W
pi_121618800
XM, ik voel ook niet welk deel ik aanraak hoor. Het voelt gewoon als een bult die verplaatst en soms anders ligt. Maar ze beweegt niet onder onze handen ofzo, luilak! En ze mag best eens wat harder schoppen, ik wil het voelen!

Slaap lekker iedereen! Ik laat mijn bad vollopen en duik daarna naast mijn man *;
E.
pi_121618943
Zonde van het bad }:|
pi_121619012
Daar ga ik eerst nog in! Lijkt me logisch }:|
E.
pi_121620977
:+ >:O
pi_121622633
Teveel gedaan vandaag/vanavond. Nu buikpijn en harde buiken. Niet leuk.
pi_121623333
Draculetje gefeliciteerd, hoop dat alles goed met jullie gast, geniet ervan.

Ymme gefeliciteerd.

*O* voor de goede de echo's.

Sparkling ik hoop dat er ontdekt wordt wat er aan de hand is en dat ze er iets aan kunnen doen.

Kyara ik hoop dat je inmiddels lekker in slaap bent gevallen.

Hier lig ik alweer 1 1/2 uur wakker :( .
Gisteren is het kamertje geleverd, heb het samen met mijn moeder meteen ingeruimd O+ O+ .
pi_121623468
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:21 schreef Suikertante het volgende:
Zonde van het bad }:|
_O-

Kyara hopelijk heeft het slapen je goed gedaan :*

Wolk wat vervelend :*
En ben benieuwd naar je kamertje O+
pi_121623562
Goedemorgen. Heb wel wat geslapen maar nu is M weer wakker (dus ik ook ;) )

Geen buikpijn en harde buiken meer gelukkig (of althans, niet meer zoals vannacht). Wel brak en rugpijn maar dat hoort erbij. Straks afspraak in ziekenhuis met vpk en een gyn voor het luisteren naar de hartjes. Ben benieuwd. Hopelijk vanmiddag nog een dutje doen.
pi_121623583
Fijn dat het ieg ietsje weggetrokken is, niet meer zoveel doen dus! o|O
Hopelijk kan je vanmiddag nog een uurtje meepikken :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 08:27:46 #224
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121624141
Draakje! Ook hier nog eens gefeliciteerd met je mooie jongetje! *O*

Ymme, ook jij gefeliciteerd!

En een :* voor de dikke dikkies en de dunne dikkies hoor :)
3!
pi_121624143
Ik heb gisteren de oudste lopend van school gehaald. Vannacht geen oog dicht gedaan van de pijn. Vandaag kon niemand hem naar school brengen dus maar dagje thuis.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121624204
Fijn dat de meeste pijn is weggetrokken Kyara...

Ik heb sinds gisteren last van m'n onderrug (rechts) en dat trekt via m'n bil door naar m'n bovenbeen (tot m'n knie ongeveer).... Had gehoopt dat het na een goede nachtrust wel weg/ minder zou zijn, maar helaas....

Vandaag wel 34 weken O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121624364
Mooie mijlpaal Klums. Irritant het, die rugpijn. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer hoe je moet zitten/liggen/staan/lopen.
pi_121624470
Moge

*O* voor de 34 weken van klumsy

Lekker dagje thuis dan MeNicole

Logi jij moest vandaag toch?

Die pijn net boven je bil is helaas herkenbaar. Vooral als ik te veel heb gedaan of op de eetkamerstoel zit.
Gisteren ook te veel gedaan. Slee opgezocht en zoon hiermee vermaakt, boodschappen gedaan. Vooral die slee hakt er in. Maar gun het hem zo. Dus ga vandaag toch ook weer overstag. Breng ik hem daarna wel een uurtje naar mijn vader.
pi_121624484
Ja heel irritant, zo maar eens een warme douche nemen en van het ed naar de ank verhuizen...
Of even een ontbijtje maken en film kijken op bed! Dilemma :P
pi_121624513
Lastig Klumsy :P

Balen trouwend Kyars van je rot nacht. Kan je vandaag nog ergens bijslapen?
En rustig aan doen he!
pi_121624524
Pas je er wel mee op met die pijn enzo.
Ik had dat ook. Ging.door (ook met Floris naar bed brengen enzo) tot ik aan t eind vd dag niet eens meer de trap op kwam. En dus gewoon amper wat kon.
Kostte 5 behandelingen vd fysio voor dat over was.
Helemaal niks meer kunnen is veel rotter dan een keer niet sleeën! (al snap ik je gevoel wel hoor).
Hier heb ik t.ook weer trouwens :') (maar offtopic, want niet zwanger :P)
pi_121624583
Ja ik weet het. Maar als ik dat koppie zie ga ik toch overstag. Maar ik laat mijn man in de avond wel lopen hoor voor drinken enzo.
Oh en ik had al yaro zijn speelgoed laten liggen voor hem om op te ruimen, dus ik doe mijn best :P
pi_121624599
O+ Sparkling, wat een mooi moment zo met je zus! Mijn zusje is er ook nog steeds vol van dat ze laatste mijn babytje heeft gevoeld en dat er 'een echt kindje in mijn buik groeit' O+

O+ Ladyblack, alvast veel plezier bij je moeder, ook wederom zo'n bijzonder moment wanneer zij het voor het eerst kan voelen!

:* Wolk, balen dat het nog steeds zo rot gaat met slapen... Ben wel benieuwd naar je kamertje!

Ook :* voor de andere meiden met brakke nachten!

*O* Een goede echo voor Juud! Wat fijn!

*O* Jaaa, twee strepen voor Ymme! Gefeliciteerd en welkom!

O+ Logician, vandaag heel veel succes en ook een beetje plezier bij de laatste controle! Het komt nu echt steeds dichterbij! En wat de andere dames ook al noemde, pen en papier!

:* Voor de dames met buikpijn! Gisteren had ik voor het eerst ook een beetje een zeurbuik na het buiten spelen in de sneeuw. Waarschijnlijk ga ik a.s. zaterdag babyshoppen met een vriendin, hoop dat ik het lopen een beetje trek dan :) En anders veel pauze!
pi_121624621
Ohh en bijna vergeten, mijn eigen mijlpaal!

*O* Vandaag 28 weken, derde trimester!
pi_121624663
*O* bellelena
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:08:51 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121624671
Klumsy dat is een mooie mijlpaal! Officieel verlof!

Kyara rot dat je zo slecht hebt geslapen. Zo langzamerhand voelt het zeker alsof je echt niets meer kunt doen? :*

As, kan je vader anders met hem sleeen? Lijkt me beter voor jouw lijf.

Hier best een goede nacht gehad. Paar keer wakker omdat ik moest draaien en de peuter werd een keertje wakker.

Geen ud kindjes vandaag :+ die zijn er allemaal al :P
pi_121624727
Welkom ymme, en gefeliciteerd! *O*

34 weken voor klumsy *O*

Succes vandaag bij de gyn Logi! En er moest nog iemand, dacht ik. Als ik een geheugen had, zou ik het nog weten. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121624743
Nee helaas Pessie. Althans hij zegt dat hij het wil doen. Maar mijn vader heeft rotte knieeen en zit mede daardoor thuis. Nu vind hij dat ik niets meer mag doen geloof ik en als hij er is doet hij het. Dus als ik het zeg/vrij gaat hij het zeker doen, maar dat wil ik dus niet.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:12:24 #240
259886 pessie
pi_121624748
Belle *O* derde trimester isceen toffe mijlpaal!

Ik heb bedacht wat ik allemaal wil doen vandaag. Moet maar gaan strepen denk ik :')
pi_121624781
Hallo lieverds :*

Een drukke maar heerlijke kraamweek achter de rug. Met een nieuwe baby en een schoolgaande zoon. Ik was even vergeten hoe emotioneel alles is zo na een bevalling. Maar ik ben zo labiel als een konijn geloof ik. Maar verder gaat alles heel goed. Ik voel me super heb nauwelijks nog bloedverlies en de drie hechtingen die ik had heb ik geen last van gehad. De bevalling ging super vlot in 2 uurtjes en 5 minuten persen.Jolie woog bij de geboorte 3000 gram en was 48 cm groot. Een kleintje dus.

Voor nu kom ik afscheid nemen van de bolle buikjes hier en dan verhuizen naar het babytopic. :W Succes meisjes en jongens natuurlijk. Nog even en jullie beloning komt O+

Maar niet zonder een foto natuurlijk. Die hadden jullie nog steeds tegoed :@

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121624792
Een *O* voor alle mijlpalen!

Meiden, rustig aan met de sneeuw hè, lopen is veel zwaarder.
Ik doe het zelf ook hoor, net lopend naar de ha, want met de auto duurt langer.
Ik vermoed een schimmelinfectie -O-
pi_121624795
bellelena 28 weken *O*
pi_121624799
Wauw LE wat knap van je kleuter.

En Pessie wat staat er allemaal op de planning? Misschien kan ik mezelf ook nog motiveren om iets te gaan doen :P
pi_121624806
Oh, en ymme feli!! *O*
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:15:42 #246
259886 pessie
pi_121624816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef As1981 het volgende:
Nee helaas Pessie. Althans hij zegt dat hij het wil doen. Maar mijn vader heeft rotte knieeen en zit mede daardoor thuis. Nu vind hij dat ik niets meer mag doen geloof ik en als hij er is doet hij het. Dus als ik het zeg/vrij gaat hij het zeker doen, maar dat wil ik dus niet.
Nee dan is dat inderdaad niet zo handig. Misschien een bult in de buurt? Ik laat nathan bij sneeuw zelf van de bult afglijden en zelf de slee weer de bult optrekken. Ik sta dan boven of zit op een bankje :+ . Maar hier geen sneeuw(wel super ijs!!! Waar ik met mn dikke buik niet op mag schaatsen) .
pi_121624860
Mmm ik kijk vanmiddag wel even. Misschien wil hij gewoon lekker in de sneeuw spelen. Voorlopig zit hij nog in zijn pyjama en beginnen we de dag relax.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:23:50 #248
259886 pessie
pi_121624978
Wow Estrys wat een bos haar! Lekker helder meisje zeg. Geniet ervan O+

As, er opent een jumbo vandaag hier invhet dorp waar ik heenxwilde, verder moet ik naar de slager de bieb en wil ik even in de kinderwinkel kijken of ze daar Het Eerste Pakje voor mn baby verkopen. Oh en de ha gaat terugbellen over mn kortademigheid en vanmiddag voor het eerst naar peutergym. Ook wil ik de badkamer en toilet schoonmaken, babykamer afmaken, alles inpakken, bedjes opmaken en ik kan vast nogvmeer bedenken :') . Gaat em niet worden dus moet maar even bedenken wat wel en wat niet.
pi_121624998
Estrys, wát een toffe baby! Die haartjes! En wat kijkt ze helder, en die tummytubfoto, omfg!
O+ O+ O+
pi_121625005
bellelena 28 weken *O*

Estrys wat een O+ foto's als ik al die foto's steeds zie ben ik helemaal benieuwd hoe onze kleine meid eruit zal zien...

Logi succes straks bij de gyn!

Ik ga vandaag mooi niet naar buiten, heb lekker wat makkelijks aangetrokken ( nouja iets anders pas ik ook niet meer :') ) en ga lekker op de bank hangen en films kijken!
pi_121625094
Estrys O+

Das inderdaad een waslijst Pessie. Doe jij ook niet te veel he. Wel leuk eerste keer peutergym. En hopelijk vind je snel het eerste pakje.
pi_121625177
Ohh Estrys, wat een knapperd! O+ Heerlijk dat alles zo goed gaat, geniet ervan!

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:05 schreef bellelena het volgende:
Ohh en bijna vergeten, mijn eigen mijlpaal!

*O* Vandaag 28 weken, derde trimester!
*O* Maarre, ik dacht dat 3e trimester bij 27 weken begon? :@

Klumsy 34 weken, nog 3 weken dan heb je gewoon meldplicht! *O*

L-E, wat goed van je grote, daar mag je hartstikke trots op zijn :).

Mijn moeder heeft haar kleindochter al regelmatig gevoeld en dat vindt ze echt geweldig, ze heeft er alleen zo weinig geduld voor. Als mijn moeder haar hand op mijn buik legt en ze trapt niet binnen 30 seconden wordt er op mijn buik geklopt, aan geschud, geluidjes tegen gemaakt etc. :') Met totaal geen effect natuurlijk, het kind weet niet wat 'r overkomt :')
pi_121625230
Hier doen we vandaag ook niks. Vanavond gaat mijn lief wel met de oudste 2 naar buiten.

Jolie <3 Ik wil ook!!!!
pi_121625259
Klumsy mijlpaal *O*

MeNicole doe rustig aan meis! :*

As :*

Belle 3e trimester alweer wat gaat dat snel *O*

Pessie succes met strepen en niet over je grenzen heen gaan :*

L-E hoe dapper van je kleine man! O+

Es wat een mooi (helder uitkijkend) meisje! O+ Geniet er van en tot in het baby topic! :*

Danic :*

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Hier helemaal misselijk van de kriebels in mijn buik door de zenuwen, helaas weer een iets mindere nacht/ochtend door stomme kramp. Om 15:40 naar de gyn ben zo zenuwachtig, stom he? :X

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 09:40:13 ]
pi_121625322
Ohhhhh O+ O+ O+ Estrys, wat een popje!!

L0t, ik vond ook zowel bij 27 als bij 28 weken, ik heb de langste maar aangehouden :) En je moeder :D maar wel lief O+

Logi :* Zenuwen kan ik me goed voorstellen hoor, het einde komt echt in zicht! Heb je al je vragen al opgeschreven zodat je ze onthoudt?

L-E, super dapper van je zoon!
pi_121625359
Logi, logisch toch dat je zenuwachtig bent, het is ook niet niks allemaal. Hopelijk kan 'ie al je vragen goed beantwoorden en word je een beetje gerustgesteld :*.
pi_121625449
Een aantal dingen heb ik al qua vragen, heb gisteravond mignonne zelfs nog lastig gevallen omdat ik half in de paniek zat :@
(heeft ze vast kunnen wennen aan hysterische controle freak vrouwen zoals ik :+ ).

Het komt zo dichtbij nu, en merk dat ik super emotioneel ben en daardoor extreem behoefte aan duidelijkheid heb.

Neem lijstje mee dan dan hopen dat ik niet vergeet deze uit mijn tas te halen (zou ook echt iets voor mij zijn :+ ).

Nu maar eens een half uur onder de douche staan :D

Nog 14dgn :X :X

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 09:46:53 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:44:11 #258
259886 pessie
pi_121625465
Logi klinkt spannend zeg!

Het voordeel van best wel zwanger zijn is dat ik van mezelf mag strepen, zeker nu ik steeds duizelig wordt van het lucht happen. Hoe graag ik ook op de fiets naar het dorp wil, eigenlijk gaat dat niet lukken nu dus das al 4 dingen minder. Maar leuk is anders want wil het wel heel graag. Maar goed baby en ademhalen gaat voor. Gym is op 5 min lopen (waggelen, ok) dus dat kan best.
pi_121625565
Lekker met dit weer O+, wat gaan jullie doen?
pi_121625601
Estrys wat een geweldige foto's,wat een popje! Erg leuke naam heeft ze gekregen.Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd geloof ik,bij deze!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_121625645
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het is nog heel onwerkelijk, al voel ik het wel duidelijk hoor :D
(gisteravond rechtop moeten slapen ivm maagzuur haha). Maar niet meer zwaar eten maar vaker kleine beetjes.

Vind het zo spannend allemaal. Het lijkt wel of ik er meer bewuster van ben, dan met de zwangerschap van Mart. Die 2 Maart alweer 3 jaar wordt.
pi_121625666
Lot moest lachen om je moeder :D

Logi is niet zo raar toch. Ga je alleen naar het gesprek of gaat er iemand mee?

Goed dat je gaat strepen Pessie. Wel vervelend van die kortademigheid zeg.
pi_121625684
Oh nee! Ik heb (minstens een) pagina gemist en de kleine van Estrys! Wat een snoepie!! O+
pi_121625709
Volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd ymme, dus bij deze alsnog van harte.
pi_121625965
Hier ook nogmaals gefeliciteerd Ymme!

Logi, succes vanmiddag! Ik vind het helemaal niet gek dat je nerveus bent, maar het valt waarschijnlijk mee.

Yay voor de mijlpalen van Klumsy en Bellelena!

Pessie, rustig aan he ;)

Estrys, wat een mooi meisje!
Home is where the O+ is...
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:03:58 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121626025
:* voor de dames met slechte nachten!

En dat poppetje van Estrys!!!! O+ O+ Mag de tijd alsjeblieft 2,5 maand vooruit?? Ik wil er ook zo een!! O+
pi_121626290
Estrys, gefeliciteerd! Wat is ze mooi!
pi_121627162
Estrys, wat een schatje en wat is ze mooi O+

Belle, 28 weken! Je vliegt er doorheen lijkt het ;)

Klumsy, 24 weken! *O*

Lot, je moeder _O-

Logi, succes bij je controle vandaag!

Pessie, inderdaad rustig aan doen hoor!
E.
pi_121627332
Sparkling, ik kan ook niet geloven dat het al 28 weken is! Het voelt nog maar als 'net' en ik kan me er nog niets van voorstellen dat er hier over een maand of 3 opeens een heus babytje wordt geboren!
pi_121627375
Bellelena! mijlpaal! *O*
En een maand of drie, als t op tijd komt is het nog eerder! :o
pi_121627482
Dat snap ik Belle! Ik ben bijna 21 weken en vraag me soms af waar de tijd blijft. Nog maar pas was dat in mijn buik 2 cm op een echo :o
E.
pi_121627553
En toch vind ik het nog steeds lang duren. Maar goed ook hoor, moet ook nog van alles doen en aan het idee wennen, maar tegelijk kan ik niet wachten!
pi_121627702
Wow Sparkling, ook alweer bijna 21 weken! Bij anderen lijkt het soms nog wel sneller te gaan dan bij mezelf! Straks gaan we een keer slapen, worden we wakker, gaan onze kinderen het huis alweer uit :D

Suiker, ook herkenbaar, aan de ene kan ben ik wel blij dat ik nog 'even' heb om te wennen en van alles in orde te maken, maar aan de andere kant begin ik nu echt al steeds nieuwsgieriger te worden O+
pi_121627821
Oh ja suiker, dat heb ik ook hoor! Ik moet er eigenlijk nog even niet aan denken nu al moeder te zijn :@ ik kijk er naar uit maar ben er nog helemaal niet klaar voor. Die 40 weken in mijn buik zijn niet alleen nodig voor onze dochter om te groeien, ik heb ze ook nodig om te wennen aan het feit dat ik mama word. Een mama :o
E.
pi_121627861
Vanmorgen ook hartje weer gehoord en hij was flink gegroeid O+
Dan wil ik zijn snuitje zien!!!

Ik heb trouwens een hele pijnlijke buik. Ik hoop dat het van het achterop de fiets zitten in de kou is, en niet van de yoga. Snijdende spierpijn, ook als ik gewoon zit. Bijv zoals nu al een half uur bij de gemeente, om mijn rijbewijs te verlengen }:|

Zo, einde zeurminuutje :D

Spark, ik vond 20-24 ineens reuze snel gaan! Ben ook ineens echt echt zwanger!
pi_121627904
Ermergerd we worden mama! :o :o
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:17:23 #278
374977 eliis
Relativeer!
pi_121628006
Estrys wat een mooierd! Dat haar O+

Hier nog niks. Niet eens voorweeen gehad vannacht :{ Alleen een heel druk kind in m'n buik. M'n voornemen om in deel 1111 van dit topic te bevallen gaat niet lukken denk ik. 1112 dan, okee?
pi_121628256
eliis schiet eens op man vrouw :P

mijn haar doet stom :(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:24:50 ]
pi_121628641
Word gek van bellende bekenden. Laat me toch gewoon met rust.
pi_121628681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Zulke mensen zijn stom. :(
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:45:05 #282
374977 eliis
Relativeer!
pi_121628952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Herkenbaar. Of mensen die je een berichtje sturen, en dat je niet snel genoeg reageert, en ze vervolgens je vriend gaan bellen om te controleren of je niet aan het bevallen bent. Hou op :(
pi_121628954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Zulke mensen zijn stom. :(
Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?
pi_121629000
Dat is meeleven ;)
Als mijn vriendinnen bevallen denk ik er ook de hele dag aan. Dan zit je uren naar je telefoon te kijken en te bedenken wat er misschien aan de hand is O+ Zo spannend!
Ik probeer me dan in te houden, maar sommige mensen lukt dat blijkbaar niet.
pi_121629041
Wij hebben om die reden ook niet verteld aan mijn ouders/fam. e.d. welke datum ik voor inleiding naar ziekenhuis moet, geen behoefte aan dergelijke telefoontjes :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:48:03 ]
pi_121629056
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:45 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja echt hoor. Zijn ze bang dat ze niets te horen krijgen?
Het is precies de reden dat we onze datum van inleiden voor ons hadden gehouden. Geen zin in vanaf 7 uur in de ochtend berichtjes van mensen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121629071
Ik heb daar idd ook geen zin in tegen die tijd. Wij versturen ook niet meteen de geboortekaartjes, we zien wel wanneer we daar trek in hebben.
pi_121629077
Logi!! Neuken? <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121629083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Logi!! Neuken? <3
*; Yum!
pi_121629087
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen ;)
pi_121629129
Hier ook vanmorgen om half 8 al. Ben je gek ofzo.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:50:36 #292
259886 pessie
pi_121629134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef eliis het volgende:
Estrys wat een mooierd! Dat haar O+

Hier nog niks. Niet eens voorweeen gehad vannacht :{ Alleen een heel druk kind in m'n buik. M'n voornemen om in deel 1111 van dit topic te bevallen gaat niet lukken denk ik. 1112 dan, okee?
In deel 1111 zou je inderdaad wel echt haastmoeten maken ja :P . Ik had ook voorweeen bij nathan, erg frustrerend, maar bij mij zorgden ze voor het verstrijken, dus het kan wel iets doen!

Shit moet me melden op de seh
pi_121629163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Meeleven vind ik als ze denken: ach ze moet nog paar dagen, laat der lekker met rust. Bellen is om je eigen behoefte aan info te stillen ;)
Inderdaad. :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:52:38 #294
374977 eliis
Relativeer!
pi_121629213
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Precies! Ik snap dat het voor iedereen heel spannend is, maar meeleven voelt soms meer als controleren. En het is voor mij ook al lastig en zwaar genoeg, en als je dan van acht verschillende mensen op een avond een belletje/berichtje krijgt ben je het soms gewoon even zat. Ze horen het echt wel als de baby er is :)
pi_121629218
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier ook vanmorgen om half 8 al. Ben je gek ofzo.
Oke dát gaat echt te ver :D
pi_121629276
Mijn baby doet mij gewoon pijn van binnen (in mijn doos :X ).
pi_121629324
Ik denk dat jullie eerder weten dat ze er is dan de mensen irl :')

Vorige keer had ik de eerste uren ook echt geen behoefte aan irl contact met mensen terwijl via fok het heel fijn voelde, maar ik spoor denk ik gewoon niet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:56:14 ]
pi_121629380
Ik durf in het echte leven ;) niet eens te vertellen dat ik gestript ben. Dan heb je pas feest!!
pi_121629481
pessie, sterkte op de seh!
pi_121629524
Wat is seh? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')