Kan ook onder bestuursrecht vallen in principe, maar bij Staatsrecht was het verplicht arrest dacht ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Was het niet bestuursrecht, ingrijpend positief overheidshandelen o.i.d.?
Hoog slagingspercentage.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef Ties02 het volgende:
75% geslaagd voor bur2
gemiddelde cijfer was een 6, nogwat
Ja best hoog ja, weet niet wat het normaal is, Haarbal zei 30% maar dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoog slagingspercentage.
*edit* Strafrecht 2 hangt er nog niet?
Wat zijn daar de eisen voor dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap echt niet dat je niet gewoon meedoet aan dat Honours programma pax
Dat je cijfers zoals de jouwe haalt, maar daar moet je dacht ik voor uitgenodigd wordenquote:
Extra vakken waar niemand op zit te wachten.quote:
Staat wel goed denk ik als je het hebt gedaan, en Pax kan dat makkelijk aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Extra vakken waar niemand op zit te wachten.
Jij bent wel sceptisch altijd hè ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dit ja.. helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Knap hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit ja.. helemaal geen zin in.
Ik heb gewoon hoge cijfers door lang te leren, ik ben echt niet superslim ofzo.. En ik heb geen zin om nog meer tijd aan de studie te moeten besteden.
Dat was met een Surface nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:56 schreef ylSs het volgende:
Ik heb ook weer wat
Ipad 2 ter reparatie via de post opgestuurd begin deze week. Krijg ik vandaag pakketje aan de deur met mijn stomme hoofd gelijk aangenomen. Alleen pakketje was wel erg klein om een ipad in te stoppen, zit er een iphone 4 in :S
Ah okequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon niet in Groningen, maar wel leuke mensen ontmoet via de studie, o.a. door de werkgroep. En daarnaast gewoon m'n oude vrienden
Ja weet ik niet. Wel een stuk makkelijker ook ivm reistijd, maar dan moet ik wel stoppen bij de plaatselijke AH hier en iets anders zoeken.. Nouja, weet nog niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah oke
Ben je wel van plan hier een kamer te nemen? Leuke stad hoor
Uurtje met de busquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah oke
Ben je wel van plan hier een kamer te nemen? Leuke stad hoor, maar dat weet je waarschijnlijk wel, je woont dichtbij toch
Gefeliciteerd met je mooie cijfer!! Ik zou wel nadenken om het Honourstraject te volgen, mits het bij jullie wat voorstelt. Rechten is al zo'n massale studie waardoor je er verstandig aan doet om jezelf zo veel mogelijk te onderscheiden van de rest :pquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon niet in Groningen, maar wel leuke mensen ontmoet via de studie, o.a. door de werkgroep. En daarnaast gewoon m'n oude vrienden
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:59 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mooie cijfer!! Ik zou wel nadenken om het Honourstraject te volgen, mits het bij jullie wat voorstelt. Rechten is al zo'n massale studie waardoor je er verstandig aan doet om jezelf zo veel mogelijk te onderscheiden van de rest :p
45 extra ECTS. Fuck this shit I'll become a stripper.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Binnen de Bachelor doe je dit door het volgen van een extra programma van 45 studiepunten. Je volgt dit programma naast je reguliere bacheloropleiding van 180 studiepunten. Het programma start na het eerste semester van het eerste jaar en bestaat uit verdiepende én verbredende onderdelen. De verdiepende onderdelen volg je binnen de eigen faculteit, de verbredende onderdelen volg je bij andere faculteiten. Je krijgt onderwijs van de beste docenten over zeer uiteenlopende onderwerpen. Je mag grotendeels zelf een keuze doen uit het cursusaanbod.
Binnen de Master kun je het honours traject Leiderschap volgen. Dit is een extra programma van 15 studiepunten, waarbij je kennis opdoet over leiderschapstheorieën en bijbehorende vaardigheden in een interdisciplinaire omgevin
Hmm... nouja niet echt zin in ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Binnen de Bachelor doe je dit door het volgen van een extra programma van 45 studiepunten. Je volgt dit programma naast je reguliere bacheloropleiding van 180 studiepunten. Het programma start na het eerste semester van het eerste jaar en bestaat uit verdiepende én verbredende onderdelen. De verdiepende onderdelen volg je binnen de eigen faculteit, de verbredende onderdelen volg je bij andere faculteiten. Je krijgt onderwijs van de beste docenten over zeer uiteenlopende onderwerpen. Je mag grotendeels zelf een keuze doen uit het cursusaanbod.
Binnen de Master kun je het honours traject Leiderschap volgen. Dit is een extra programma van 15 studiepunten, waarbij je kennis opdoet over leiderschapstheorieën en bijbehorende vaardigheden in een interdisciplinaire omgevin
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.headandshoulders.nl/nl-NL/index.jspx
Woon sinds een paar weken met twee vrienden in een huisje in Groningen. Bevalt perfect. Kan kruipend naar de faculteitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Wel een stuk makkelijker ook ivm reistijd, maar dan moet ik wel stoppen bij de plaatselijke AH hier en iets anders zoeken.. Nouja, weet nog niet.
Maar je wilt natuurlijk wel een baan later neem ik aan. Dan is het toch wel verstandig om iets te doen waardoor je iets aan je cv toevoegt buiten alleen 4 jaar standaard rechtenstudie om.quote:
Hahaha :dquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.headandshoulders.nl/nl-NL/index.jspx
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm... nouja niet echt zin in ofzo.
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar je wilt natuurlijk wel een baan later neem ik aan. Dan is het toch wel verstandig om iets te doen waardoor je iets aan je cv toevoegt buiten alleen 4 jaar standaard rechtenstudie om.
Ik volg het traject aan de UL en moet je eerlijk bekennen dat het goed te doen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischWat een tijd moet dat wel niet kosten.
Je moet het zelf weten uiteraard. Maar laat ik je dan nog meegeven dat ik er destijds ook voor uitgenodigd was en ik heb toen besloten het niet te doen. En daar heb ik nu achteraf wel enigszins spijt van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischWat een tijd moet dat wel niet kosten.
Maar misschien ben jij uit jezelf wel heel slimquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Ik volg het traject aan de UL en moet je eerlijk bekennen dat het goed te doen is.
Absoluut niet. Ik ben een harde werker net als jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar misschien ben jij uit jezelf wel heel slim
Hier stokt het al bij mijquote:Een motivatie (maximaal 500 woorden) waarin je schrijft: 1) waarom je tot het Honours College wil worden toegelaten. Ga daarbij in op je eigen verwachtingen, je interesses en je ambities; 2) wat je zelf denkt te kunnen bijdragen aan het Honours College; 3) wat je denkt daarvoor terug te krijgen.
quote:Een duidelijke en presentabele foto van jezelf.
Geen lillekerds in het Honours Programme!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier stokt het al bij mij
en wat is deze?:
[..]
Maar dan krijg je dus allemaal vakken van andere studies ofzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:07 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben een harde werker net als jij
Ik snap werkelijk waar de relevantie van die foto niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier stokt het al bij mij
en wat is deze?:
[..]
Dat verschilt per school denk ik. Wij volgen dit traject en alles is juridisch relevant, met uitzondering van het interdisciplinaire gedeelte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus allemaal vakken van andere studies ofzo?
ze willen alleen mooie mensen, dus alle fokkers komen niet in aanmerkingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar de relevantie van die foto niet.
Ik zou alleen al op basis van mijn foto worden toegelatenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ze willen alleen mooie mensen, dus alle fokkers komen niet in aanmerking
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oke... niks voor mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Dat verschilt per school denk ik. Wij volgen dit traject en alles is juridisch relevant, met uitzondering van het interdisciplinaire gedeelte.
Het programma van die activiteiten is als volgt:
het nieuwe vak ‘Argumenteren in Recht en Maatschappij’, een practicum van 5 ec in het 1e sem. v/h 2e jaar;
een ‘pleitconcours’ (5 ec, 2e studiejaar);
een interdisciplinair vak (5 ec, 2e jaar); een zogenoemde ‘Honours Class’ óf een vak van het programma van het nieuwe ‘University College’ in Den Haag;
een bijdrage aan facultair wetenschappelijk onderzoek (10 ec – 3e jaar);
een topstage (5 ec – 3e jaar).
Met name de laatste twee zijn zeer boeiend
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Letstalk? (wil best keer praten hoor)
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel een mooie zijn. Gewoon op de Grote Markt een vent de gehele dag door cijfers laten omroepen. Naming and shaming zoals het heurt.
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Ties02 het volgende:
Denk dat ik de nieuwe Office maar eens ga checken
Die episode van na de kerst is nu uit, 9 denk ik jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?
Ben begonnen met slacken bij aflevering 4.
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?
Ben begonnen met slacken bij aflevering 4.
RIP Michaelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
Dat was ook het de facto einde van de serie voor mij. Nog een kleine revival in de tweede helft van seizoen 8 maar dat was ook van korte duur. Michael en de interactie met zijn omgeving was toch wel de drijvende kracht van de serie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
en wat zoek je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
Hmm, tabak naar 18 jaar. Dat helpt vast.
Mijn post was enigszins sarcastisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Wetsvoorstel is nog niet door de kamer heen, geloof ik. Strafbaarstelling van het vervoeren en bezitten van alcohol onder de zestien is wel per 1 januari ingegaan.quote:
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn post was enigszins sarcastisch.
Ik betwijfel of het inderdaad werkt. En dat het over 20 jaar verboden is geloof ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt..
Shit is oud hè, ga je niet snel een perfect nzbtje voor vinden vrees ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar goed fuggeddaboudit. Dit is niet de plaats voor dat soort dingen. Erik, sorry
Terug naar de droogleggingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Ik vind het een prima maatregel. Hoewel ik betwijfel of het in de praktijk veel effect gaat hebben is het in elk geval een extra motivatie om geen winkeliers om te tuin te leiden en dat soort zaken. Meer verantwoordelijkheid bij jongeren vind ik geen slechte zaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:08 schreef Yreal het volgende:
Bezit van alcohol strafbaar is echt bullshit in mijn ogen.... Bezit ! Als ze het schijnbaar in handen krijgen is er of een winkelier fout of ze hebben waardeloze familie/vrienden.
Vrijgeven werkt niet. Dan zuipen tieners zich helemaal naar de tering. Maar een te streng systeem a la Amerika werkt ook niet, dus er moet een balans gevonden worden.quote:Ik zeg, gewoon vrijgeven die zooi. Alcohol op je 14de was alleen leuk omdat het niet mocht. Zo wordt het alleen maar spannender.
Zoals de grens van 16 jaar! Brilliantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
dus er moet een balans gevonden worden.
Precies.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zoals de grens van 16 jaar! Brilliant
Tieners zuipen zich nu ook de tering inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het een prima maatregel. Hoewel ik betwijfel of het in de praktijk veel effect gaat hebben is het in elk geval een extra motivatie om geen winkeliers om te tuin te leiden en dat soort zaken. Meer verantwoordelijkheid bij jongeren vind ik geen slechte zaak.
[..]
Vrijgeven werkt niet. Dan zuipen tieners zich helemaal naar de tering. Maar een te streng systeem a la Amerika werkt ook niet, dus er moet een balans gevonden worden.
Precies, daarom dat er nu zo veel nieuwe wetgeving op stapel staat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tieners zuipen zich nu ook de tering in![]()
Als we nou iets moeten hebben geleerd, verbieden werkt niet. Mensen blijven toch wel gebruiken als ze willen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, daarom dat er nu zo veel nieuwe wetgeving op stapel staat.
En hoe precies moeten we dat geleerd hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als we nou iets moeten hebben geleerd, verbieden werkt niet. Mensen blijven toch wel gebruiken als ze willen gebruiken.
De zucht van de overheid om dingen steeds meer of steeds langer te verbieden is af en toe wel vermoeiend.quote:
De drooglegging, de drugsoorlog in mexico, het nederlandse gedoogbeleid..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe precies moeten we dat geleerd hebben?
Wat heeft dat met het Nederlandse alcoholbeleid te maken? En waarom de vergelijking met heroïne en pep, wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
De drooglegging, de drugsoorlog in mexico, het nederlandse gedoogbeleid..
Ik bedoel, zaken als heroïne en speed zijn ook verboden. In Amsterdam centrum kan je het op elke straathoek krijgen.
Hoe strenger je gaat verbieden, hoe moeilijker men moet gaan doen om aan het spul te komen, met alle gevolgen van nare criminaliteit die daarbij komen kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het Nederlandse alcoholbeleid te maken? En waarom de vergelijking met heroïne en pep, wat is je punt?
Geen smokkel, omdat het geen illegale waar is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het een beetje een rare vergelijking. Alsof je zegt: als we de alcoholleeftijd naar 18 gooien komt er een uitgebreide en grootschalige alcoholsmokkel op gang, ofzo.
Bierrrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef Ties02 het volgende:
Wel grappig dat je deze discussie voert met die UI
Het gaat dan ook natuurlijk niet om alcohol geheel uitbannen bij jongeren onder de 16. Als je écht wil kun je overal aan komen. Of dat nou heroïne is, een wapen of een fles vodka. Het gaat er om dat er ten eerste een sterk signaal wordt afgegeven dat drinken moet (helpen) ontmoedigen en, ten tweede, dat het voor de algemene tiener moeilijker wordt om aan drank te komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe strenger je gaat verbieden, hoe moeilijker men moet gaan doen om aan het spul te komen, met alle gevolgen van nare criminaliteit die daarbij komen kijken.
Tuurlijk, je schrikt wel wat mensen af. De criminaliteit die je daar voor terugkrijgt weegt daar natuurlijk niet tegen op. En als we dan zien dat nl met een gedoogbeleid nog steeds onder het europees gemiddelde scoort wat betreft wiet gebruik...
Dit gaat alleen maar meer gedoe opleveren omdat 16+ het nu ook thuis bij 15 en jonger moet gaan afleveren.
Zeg tegen een tienerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat dan ook natuurlijk niet om alcohol geheel uitbannen bij jongeren onder de 16. Als je écht wil kun je overal aan komen. Of dat nou heroïne is, een wapen of een fles vodka. Het gaat er om dat er ten eerste een sterk signaal wordt afgegeven dat drinken moet (helpen) ontmoedigen en, ten tweede, dat het voor de algemene tiener moeilijker wordt om aan drank te komen.
Zo simpel ligt het absoluut niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg tegen een tiener
DAT MAG NIET !!!!!
Wat doet de tiener?
Ik zal jou even een pic sturen van al mijn stalen rossenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef Ties02 het volgende:
Wel grappig dat je deze discussie voert met die UI
Het verplaatst een stuk verantwoordelijkheid in elk geval naar de jongeren. Eerder was het een soort kat-en-muisspel tussen de winkeliers die al het risico droegen en jongeren die straffeloos alles aan kunnen wenden om wel alcohol te bemachtigen. Overigens zie ik geregeld hangjongeren bier drinken die volgens mij geen zestien zijn, dat terzijdequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef Yreal het volgende:
En werkelijk moeilijker wordt het er nu ook niet op. Je mag er alleen niet meer mee over straat. Niet dat ik nou dagelijks 15 jarige met bier over straat zag gaan, maar dat kan je natuurlijk ook onderin een tas doen
Zeker waar. Maar alcohol kopen als 15 of jonger is toch ook strafbaar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verplaatst een stuk verantwoordelijkheid in elk geval naar de jongeren. Eerder was het een soort kat-en-muisspel tussen de winkeliers die al het risico droegen en jongeren die straffeloos alles aan kunnen wenden om wel alcohol te bemachtigen. Overigens zie ik geregeld hangjongeren bier drinken die volgens mij geen zestien zijn, dat terzijde
Nee hoor. Was op geen enkele manier strafbaar voor iemand anders dan de verkoper.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar alcohol kopen als 15 of jonger is toch ook strafbaar?
Oke, Ik weet nog wel uit mijn vakkenvullers tijd hoeveel gezeik daaromheen was ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Was op geen enkele manier strafbaar voor iemand anders dan de verkoper.
Oehh die Tomosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zal jou even een pic sturen van al mijn stalen rossen
Dat lijkt me echt leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, Ik weet nog wel uit mijn vakkenvullers tijd hoeveel gezeik daaromheen was ja.
En ik heb als mystery shopper gewerkt voor ahold. Cool baantje was dat.
Ding is alleen niet vooruit te brandenquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oehh die Tomos
Heb je voor elke een verzekering en alles
Watquote:Notoire hardrijder krijgt rijverbod voor 40 jaar
DENDERMONDE - Een 21-jarige Belg, een notoire hardrijder, mag 40 jaar lang niet autorijden. Die straf legde de politierechter in Dendermonde hem vrijdag op.
De rechter oordeelde dat de man niet geschikt is om aan het verkeer deel te nemen. De man moest zich verantwoorden voor negen verkeersovertredingen.
De jongeman zou onder meer gedreigd hebben mensen aan te rijden op een kermis en geslalomd hebben tussen schoolkinderen. De Belg was al veel vaker veroordeeld voor dergelijke feiten.
pics van je spartaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:35 schreef Ties02 het volgende:
Haha mijn Sparta kwam niet boven de 50 uit
Maar ik heb dat ding ook niet om hard te rijden, is gewoon mooi
Mij vragen ze nooit meer om ID.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt leukIk moet zeggen trouwens dat ik het idee heb dat de leeftijdscontrole strenger wordt in supermarkten en dergelijke. Een tijdje terug kwam ik er nog wel eens mee weg, nu zelden
Vorige week iemand die zo druk bezig was met vertellen hoe jong ik er uit zag dat ze álles fout deed wat je blijkbaar achter een kassa van de AH fout kunt doen. De hoer.quote:
Hele dag rondgereden worden en gewoon koffie en broodjes op kosten van aholdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt leukIk moet zeggen trouwens dat ik het idee heb dat de leeftijdscontrole strenger wordt in supermarkten en dergelijke. Een tijdje terug kwam ik er nog wel eens mee weg, nu zelden
Ik zou jou nou toch ook geen 15 schattenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week iemand die zo druk bezig was met vertellen hoe jong ik er uit zag dat ze álles fout deed wat je blijkbaar achter een kassa van de AH fout kunt doen. De hoer.
Ik weet het. Dat heb je al vaker dan eens verteld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou jou nou toch ook geen 15 schatten
he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat heb je al vaker dan eens verteld.
Dan mogen ze nog steeds je ID vragen, maar dan ben je niet meer verplicht om 'm meteen te tonenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Yreal het volgende:
Vind die regel wel leuk trouwens, dat je tot je 20ste bij 16jaarsgrens, en24ste tot 18jaarsgrens je id moest tonen van gall en gall.
Wat nou als ik beweerde dat ik 21 of 25 was?
Ik kocht op mijn 17de altijd rum bij mijn vaste slijter. En 2 weken voor mijn verjaardag vertelde ik hem maar dat ik 17 was.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mogen ze nog steeds je ID vragen, maar dan ben je niet meer verplicht om 'm meteen te tonen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja best hoog ja, weet niet wat het normaal is, Haarbal zei 30% maar dat lijkt me niet
Nee straf2 nog niet, strafrecht 3 wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef Ties02 het volgende:
75% geslaagd voor bur2
gemiddelde cijfer was een 6, nogwat
Omdat je hem niet verzekerd had? kneusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfoe dat wordt zoeken
Heb onlangs nog een boete van 360e gehad
Misschien vond ze je gewoon leuk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week iemand die zo druk bezig was met vertellen hoe jong ik er uit zag dat ze álles fout deed wat je blijkbaar achter een kassa van de AH fout kunt doen. De hoer.
Hier is het slagingspercentage bij Goederenrecht volgens mij nog steeds zo laag. Bij Vpb ook overigens. Nog lager zelfs dacht ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn gezwicht voor de 'het is te moeilijk' roepers. Afgelopen jaren (en dan vooral in mijn tijd) was het elk jaar keihard 30% geslaagd.
Ja dom hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat je hem niet verzekerd had? kneus![]()
maar gewoon van het model is ook prima
VPB aan de RuG was ook dramatisch, ja. Wordt gezien als het lastigste vak uit de gehele opleiding (fiscaal).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien vond ze je gewoon leuk?
[..]
Hier is het slagingspercentage bij Goederenrecht volgens mij nog steeds zo laag. Bij Vpb ook overigens. Nog lager zelfs dacht ik.
Intelligentere generatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn gezwicht voor de 'het is te moeilijk' roepers. Afgelopen jaren (en dan vooral in mijn tijd) was het elk jaar keihard 30% geslaagd.
Ik denk hier ook wel. Het was ook wel ingewikkeld vond ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
VPB aan de RuG was ook dramatisch, ja. Wordt gezien als het lastigste vak uit de gehele opleiding (fiscaal).
Tijden veranderen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tijden veranderen..
We hebben tegenwoordig ook geen gulden meer
Dus dan moet het maar makkelijker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tijden veranderen..
We hebben tegenwoordig ook geen gulden meer
Wat was je cijfer ook alweer?quote:
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voorquote:
LEKKER NEGGEN TCHOCK!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voor
was ze lekker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voor
Nee oke ik snap dat je liever hebt dat ze andere dingen roept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Felii.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een prachtige beoordeling binnen van mijn tutor die ik toch al zo geweldig vond
Na volgend semester kan ik je helpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
Wie is hier eigenlijk de personenrechtexpert? Ik heb een curateleprobleem waar ik niet uit kom
Zeer magertjes, bijna schandalig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Maharbal het volgende:
Ik had destijds helaas een magere 8, kwam 0,1 tekort voor een 9.
Ik mezelf ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Na volgend semester kan ik je helpen
Maar het was in zijn tijd veel moeilijker!11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Zeer magertjes, bijna schandalig.
Al in legalintellegence ofzo gezocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
Wie is hier eigenlijk de personenrechtexpert? Ik heb een curateleprobleem waar ik niet uit kom
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar het was in zijn tijd veel moeilijker!11
Ze zijn gezwicht voor de 'het is te moeilijk'-roepersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.
Pfoe moet je je voorstellen als Maharbal het traject nu zou doorlopen, judicium cum laude no doubtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.
Summa cum laude vriend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfoe moet je je voorstellen als Maharbal het traject nu zou doorlopen, judicium cum laude no doubt
lolwuuutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Mijn gemiddelde ligt ook nog steeds boven de 8 dus ik ben nog in de race.
[ afbeelding ]
waar loop je tegen aan danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
Niemand die nog of al een beetje thuis is in BW 1?
Ik probeer uit te zoeken hoe schenking door een curator van geld van de onder curatelegestelde is geregeld. Ik weet dat dat door de kantonrechter goedgekeurd moet worden, en dat dat enkel gebeurt als er sprake is van een schenkingstraditie (hoofdregel) maar ik zoek a) de wettelijke grondslag daarvoor (ik heb tot nu toe alleen 1:345, maar die is niet direct op curatele van toepassing, volgens mij, en ik kan geen schakelbepaling vinden) en b) eisen voor eventuele uitzonderingen daarop.quote:
Intelligentere generatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Ik voel me steeds dommer als ik iedereen hier zo hoor
Ja, maar even geen tijd helaas. Stel 'm anders gewoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
Niemand die nog of al een beetje thuis is in BW 1?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar even geen tijd helaas. Stel 'm anders gewoon.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Hoeveel punten had je je eerste jaar dan?quote:
BR2 is geen procesrecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik had net geen 10 voor bur. Procesrecht
Die had ik al, inderdaad, maar wat is dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BR2 is geen procesrecht.
Tchock: zie ook Aanbevelingen curatele van het Landelijk Overleg van Kantonrechters (LOK)
Nou en?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BR2 is geen procesrecht.
Tchock: zie ook Aanbevelingen curatele van het Landelijk Overleg van Kantonrechters (LOK)
60, inclusief elementair belastingrecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoeveel punten had je je eerste jaar dan?
Ik moet namelijk Elementair Belasting nog maken maar heb wel m'n P
http://www.rechtspraak.nl(...)k/Pages/default.aspxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik al, inderdaad, maar wat is dat?Heeft dat document enige juridische waarde?
Oh shitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Burgerlijk procesrecht hebben we semester 2a. Dus over 2 weken ;D
Ah, niet-bindende maar gezaghebbende richtlijnen dus. Mag je je ook hier op beroepen bij de kantonrechter?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://www.rechtspraak.nl(...)k/Pages/default.aspx
alsof iemand het daar beter weet dan A of Mquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Misschien moet ik een WGR-topic maken *ril*
Het was ook maar een grapje. Ik zou eerder naar het juridisch loket gaan dan mezelf blootstellen aan dat zootje on(op)geleide projectielen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof iemand het daar beter weet dan A of M
Als de vraag later nog niet beantwoord is kan ik even kijken maar moet nu weg. Ben al laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof iemand het daar beter weet dan A of M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is een mc tentamen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Hoe had je elementair belasting toen geleerd dan? Was MC toch?
Moet voor mij nu wel te doen zijn nu ik Belasting 1 al heb gehad
Natuurlijk ben je niet dom. Niet zo negatief over jezelf joh !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Die ga ik straks ook doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Hoe had je elementair belasting toen geleerd dan? Was MC toch?
Moet voor mij nu wel te doen zijn nu ik Belasting 1 al heb gehad
Vorig jaar was het 2b.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Februari, of is dat semester IIb pas?
Vond je het moeilijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 2b.
semester II b a. (OV) en b. RGPFI00104 Elementair Belastingrecht Nederlands 4 3
Vier miezerige puntjes voor zo'n lijdensweg.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond je het moeilijk?
Ik bedoel ik ken nu al wel redelijk wat van belasting af maar ze vragen ook van die domme feitjes, zoals wat was het totaal geheven IB bedrag in 2010 enzo
Niet moeilijk maar vond het soms verwarrend door de diversiteit aan regels voor elke aparte belasting. Moet zeggen dat het tentamen ook in de EK periode viel waardoor mijn voorbereiding ook een beetje slordig verliep.quote:
Dat moet nog maar blijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
[..]
als je belastingrecht 1 al in de zak hebt.
Elementair belastingrecht heb ik zelfs gehaald, 2 dagen leren. Mijn kennis bestond toen ongeveer uit het weten dat die belastingwetten van voor naar achter gelezen moesten worden (toch?), de rest heb ik uitgevogeld op het tentamen. Eitje.quote:
Kan niet meer, moet via de webshop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef Modder het volgende:
Ik moet ook nog belastingrecht doen (heb vorig jaar recht & ict gedaan) dus weet hoe je je voelt Ties!Heb er ook totaal geen zin in haha.
Snapt iemand van de RUG trouwens iets van het klappers bestellen? Waarom kan dat niet gewoon meer via Progress?
Ik heb er nog niet naar gekeken. Vraag me wel af waarom ze van systeem zijn gewisseld, vond de oude methode prima werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef Modder het volgende:
Ja zag ik inderdaad! Heb me er al even bij geregistreerd, maar vind de indeling erg onduidelijk. Daarnaast kan ik twee klappers (bestuursrecht 3 en elementair belastingrecht) er niet op vinden. Verder vind ik sommige klappers ook wel erg duur geworden of ligt dat aan mij?
Elementair is gewoon erg...elementair. Weten dat iets bestaat is meestal voldoende.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Elementair belastingrecht heb ik zelfs gehaald, 2 dagen leren. Mijn kennis bestond toen ongeveer uit het weten dat die belastingwetten van voor naar achter gelezen moesten worden (toch?), de rest heb ik uitgevogeld op het tentamen. Eitje.
Zeg datquote:
Ik zit voor Bestuursrecht aan de UvA op ¤134 zonder wettenbundels en readers, volgens mij is dat wel mijn vakrecord.quote:
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandaligquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Maharbal het volgende:
Duurste boek dat ik heb moeten aanschaffen was iets van ¤ 120
Wel meteen een gevulde boekenkastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandalig
Moet je wel heel erg mee oppassen, sommige boeken zijn behoorlijk gewijzigd. Altijd mensen die het hele semester lopen te klooien met kopiëren van missende delen en navragen van gewijzigde paginanummersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Modder het volgende:
Oké baas boven baas hier
Sowieso dat ik het eea tweedehands ga bestellen denk ik, anders wordt het wel een beetje te gek
Ja, true. En sommige zijn ook als naslagwerk best handig, maar het meeste is echt oud papier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel meteen een gevulde boekenkast
Nouja, jij kunt er ook niets aan doen verderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef Modder het volgende:
Haha weet ik, ik ben ervaringsdeskundige
Alleen boeken waarvan er geen nieuwe druk is, koop ik tweedehands. En van elementair belastingrecht kan ik een paar boeken gratisss overnemen van een studiegenootje en mocht ik er dan achterkomen dat het toch niet uitkomt, kan ik daar altijd nog boeken voor bestellen.
Durf het anders gewoon nog niet aan mijn ouders te melden
DAn verkoop je het weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandalig
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
De reader europees recht was ook wel triest trouwens.
5 euro voor 20 bladjes met NIETJES ERINniet eens een fucking snelbinder ofzo, nee, nietjes...
![]()
Inderdaad, de meeste boeken kosten geen drol qua papier en bindwerk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.
Huhwat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.
Oh, nog steeds vreemd trouwens dat tchock geen europeesrecht 1 hoeft te doen omdat hij wel strafrecht, aansprakelijkheidsrecht en rechtsgeschiedenis had gehaald vorig jaar. Dat verband ontgaat mij toch een beetje.
Omdat het door een mapje waarschijnlijk duurder zou worden, en dan zat je hier te zeuren dat het ¤ 6 is voor 20 blaadjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.
Oh, nog steeds vreemd trouwens dat tchock geen europeesrecht 1 hoeft te doen omdat hij wel strafrecht, aansprakelijkheidsrecht en rechtsgeschiedenis had gehaald vorig jaar. Dat verband ontgaat mij toch een beetje.
Dat lijkt me dan door Europese Rechtsgeschiedenis?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je je P had hoefde dat niet volgens het omreken schema
Schadevergoeding vorderen op grond van onrechtmatige daad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een vraag. Ik probeer weer iemand te helpen.![]()
De politie had voor onderzoek, de laptop van iemand meegenomen. Dit was vrijwillig omdat diegene zelf aangifte had gedaan en slachtoffer was van iets. Het punt is dat de politie de laptop na 2 maanden terug gaf, en de laptop ineens defect is.
Er is een knopje kapot waardoor hij niet meer aan gaat en dit was zeker niet het geval toen de politie de laptop mee kreeg. Dit is inmiddels ook al weer 3 maanden geleden. De eigenaar van de laptop heeft tevergeefs de laptop weggebracht om hem te repareren, maar het knopje is niet leverbaar ofzo. Ik heb daar een formulier van.
Nu was ik zo verbaasd over het idee dat dit zomaar zou kunnen door de politie. Kan iemand me een klein duwtje in de goede richting geven? Het lijkt me niet normaal dat de politie zomaar jouw spullen mag slopen.
Herkenbaar. En maar zappen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Duizenden nummers in mijn iTunes en niets leuks
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. En maar zappen.
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Af en toe eens kijken. Ik zit tegelijk wat series op te schonen.
Dat is wel herkenbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Duizenden nummers in mijn iTunes en niets leuks
Bedankt !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schadevergoeding vorderen op grond van onrechtmatige daad.
Bah. Wat een zeikalbum is dat. Wat echt jammer is, die jongen heeft smaak en talent, maar hij is gewoon ingepakt door de platenbazenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ed Sheeran zingt de longen uit zijn lijf in mijn Itunes
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een vraag. Ik probeer weer iemand te helpen.![]()
De politie had voor onderzoek, de laptop van iemand meegenomen. Dit was vrijwillig omdat diegene zelf aangifte had gedaan en slachtoffer was van iets. Het punt is dat de politie de laptop na 2 maanden terug gaf, en de laptop ineens defect is.
Er is een knopje kapot waardoor hij niet meer aan gaat en dit was zeker niet het geval toen de politie de laptop mee kreeg. Dit is inmiddels ook al weer 3 maanden geleden. De eigenaar van de laptop heeft tevergeefs de laptop weggebracht om hem te repareren, maar het knopje is niet leverbaar ofzo. Ik heb daar een formulier van.
Nu was ik zo verbaasd over het idee dat dit zomaar zou kunnen door de politie. Kan iemand me een klein duwtje in de goede richting geven? Het lijkt me niet normaal dat de politie zomaar jouw spullen mag slopen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Wat een zeikalbum is dat. Wat echt jammer is, die jongen heeft smaak en talent, maar hij is gewoon ingepakt door de platenbazenHet hele album klinkt op íeder moment dat het wat had kunnen worden laf en saai. En vervolgens op je singles snoeiharde remixen zetten, zo van: 'Hé Tchock, ik wil het wel, maar mocht niet op m'n album!'
Hartstikke goed joh. Misschien mag je al wel in de OP van de Novietenhoeders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.
Nog even en ik kan ook meepraten als iedereen hier allemaal moeilijke dingen bespreekt.
[..]
Dat is wel herkenbaar inderdaad.
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Niet mee eens. Heerlijke nummers
. Al moet ik wel toegeven dat ik zijn optredens in "the live room" vele malen beter vind. Meestal zet ik die gewoon aan.
Aha ! Dankjewel ! Hier kan ik wel wat mee, bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.
Goed bezig !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.
Nog even en ik kan ook meepraten als iedereen hier allemaal moeilijke dingen bespreekt.
[..]
Dat is wel herkenbaar inderdaad.
"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.
Gaaf.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hartstikke goed joh. Misschien mag je al wel in de OP van de Novietenhoeders.
Het gebruik van inbeslaggenomene voorwerpen lijkt mij in dit geval ruim geformuleerd, dus ik denk dat schade er ook onder zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.
Ik betwijfel of daar schade onder valt. Dat is volgens mij niet het gebruik dat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
"
Artikel 552a
1.
De belanghebbenden kunnen zich schriftelijk beklagen over inbeslagneming, over het gebruik van in beslag genomen voorwerpen, "
Oftewel: you break it, you buy it.
Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Leuk zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]![]()
Als ik op dit tempo doorga heb ik over een half jaar het boek wel uit.
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.
Jij kent mij en mijn muzieksmaken helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een andere weg die wel mogelijk openstaat is de Nationale Ombudsman.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Ik betwijfel of daar schade onder valt. Dat is volgens mij niet het gebruik dat ze bedoelen.
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.quote:
Ok. Ik hou best van dubstep en grime en chillstep, maar dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedje![]()
Vooruit ik zal eens luisteren.quote:
Wacht daar anders gewoon lekker mee tot je deze allemaal uit hebt. Je weet maar nooit of er dan ineens een nieuwe druk is verschenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.![]()
Voor dat boek dat jij me aanraadde ga ik morgen even in de stad kijken.
Niet alleen luisteren, ook kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''
[..]
Vooruit ik zal eens luisteren.
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet alleen luisteren, ook kijken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutquote:
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat moet dan wel eerst gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutNee, Sheeran is niet mijn ding. Maar hij is hier niet zo veilig als op het album, daar heb je helemaal gelijk in
Ik ben niet zo lastig joh. Ik heb alleen overal een mening over wat muziek betreftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eens
Oh ik heb nog een stapel van dat inleidend spul waar niemand wat mee moet. Wil je nog iets hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Ik pas alleen in geen enkele catagorie nog.
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Ach, je doet het toch? Het veranderd niks aan je brieven, enkel dat je ze nu onder eigen naam kan schrijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |