Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?
Ben begonnen met slacken bij aflevering 4.
RIP Michaelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
Dat was ook het de facto einde van de serie voor mij. Nog een kleine revival in de tweede helft van seizoen 8 maar dat was ook van korte duur. Michael en de interactie met zijn omgeving was toch wel de drijvende kracht van de serie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
en wat zoek je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
Hmm, tabak naar 18 jaar. Dat helpt vast.
Mijn post was enigszins sarcastisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Wetsvoorstel is nog niet door de kamer heen, geloof ik. Strafbaarstelling van het vervoeren en bezitten van alcohol onder de zestien is wel per 1 januari ingegaan.quote:
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn post was enigszins sarcastisch.
Ik betwijfel of het inderdaad werkt. En dat het over 20 jaar verboden is geloof ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt..
Shit is oud hè, ga je niet snel een perfect nzbtje voor vinden vrees ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar goed fuggeddaboudit. Dit is niet de plaats voor dat soort dingen. Erik, sorry
Terug naar de droogleggingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Ik vind het een prima maatregel. Hoewel ik betwijfel of het in de praktijk veel effect gaat hebben is het in elk geval een extra motivatie om geen winkeliers om te tuin te leiden en dat soort zaken. Meer verantwoordelijkheid bij jongeren vind ik geen slechte zaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:08 schreef Yreal het volgende:
Bezit van alcohol strafbaar is echt bullshit in mijn ogen.... Bezit ! Als ze het schijnbaar in handen krijgen is er of een winkelier fout of ze hebben waardeloze familie/vrienden.
Vrijgeven werkt niet. Dan zuipen tieners zich helemaal naar de tering. Maar een te streng systeem a la Amerika werkt ook niet, dus er moet een balans gevonden worden.quote:Ik zeg, gewoon vrijgeven die zooi. Alcohol op je 14de was alleen leuk omdat het niet mocht. Zo wordt het alleen maar spannender.
Zoals de grens van 16 jaar! Brilliantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
dus er moet een balans gevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |