Hahaha :dquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.headandshoulders.nl/nl-NL/index.jspx
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm... nouja niet echt zin in ofzo.
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar je wilt natuurlijk wel een baan later neem ik aan. Dan is het toch wel verstandig om iets te doen waardoor je iets aan je cv toevoegt buiten alleen 4 jaar standaard rechtenstudie om.
Ik volg het traject aan de UL en moet je eerlijk bekennen dat het goed te doen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischWat een tijd moet dat wel niet kosten.
Je moet het zelf weten uiteraard. Maar laat ik je dan nog meegeven dat ik er destijds ook voor uitgenodigd was en ik heb toen besloten het niet te doen. En daar heb ik nu achteraf wel enigszins spijt van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar Honours College is wel gelijk vrij drastischWat een tijd moet dat wel niet kosten.
Maar misschien ben jij uit jezelf wel heel slimquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Ik volg het traject aan de UL en moet je eerlijk bekennen dat het goed te doen is.
Absoluut niet. Ik ben een harde werker net als jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar misschien ben jij uit jezelf wel heel slim
Hier stokt het al bij mijquote:Een motivatie (maximaal 500 woorden) waarin je schrijft: 1) waarom je tot het Honours College wil worden toegelaten. Ga daarbij in op je eigen verwachtingen, je interesses en je ambities; 2) wat je zelf denkt te kunnen bijdragen aan het Honours College; 3) wat je denkt daarvoor terug te krijgen.
quote:Een duidelijke en presentabele foto van jezelf.
Geen lillekerds in het Honours Programme!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier stokt het al bij mij
en wat is deze?:
[..]
Maar dan krijg je dus allemaal vakken van andere studies ofzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:07 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben een harde werker net als jij
Ik snap werkelijk waar de relevantie van die foto niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier stokt het al bij mij
en wat is deze?:
[..]
Dat verschilt per school denk ik. Wij volgen dit traject en alles is juridisch relevant, met uitzondering van het interdisciplinaire gedeelte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dus allemaal vakken van andere studies ofzo?
ze willen alleen mooie mensen, dus alle fokkers komen niet in aanmerkingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:10 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar de relevantie van die foto niet.
Ik zou alleen al op basis van mijn foto worden toegelatenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ze willen alleen mooie mensen, dus alle fokkers komen niet in aanmerking
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oke... niks voor mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Dat verschilt per school denk ik. Wij volgen dit traject en alles is juridisch relevant, met uitzondering van het interdisciplinaire gedeelte.
Het programma van die activiteiten is als volgt:
het nieuwe vak ‘Argumenteren in Recht en Maatschappij’, een practicum van 5 ec in het 1e sem. v/h 2e jaar;
een ‘pleitconcours’ (5 ec, 2e studiejaar);
een interdisciplinair vak (5 ec, 2e jaar); een zogenoemde ‘Honours Class’ óf een vak van het programma van het nieuwe ‘University College’ in Den Haag;
een bijdrage aan facultair wetenschappelijk onderzoek (10 ec – 3e jaar);
een topstage (5 ec – 3e jaar).
Met name de laatste twee zijn zeer boeiend
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Letstalk? (wil best keer praten hoor)
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel een mooie zijn. Gewoon op de Grote Markt een vent de gehele dag door cijfers laten omroepen. Naming and shaming zoals het heurt.
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Ties02 het volgende:
Denk dat ik de nieuwe Office maar eens ga checken
Die episode van na de kerst is nu uit, 9 denk ik jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?
Ben begonnen met slacken bij aflevering 4.
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Welke episode zijn ze inmiddels in s9?
Ben begonnen met slacken bij aflevering 4.
RIP Michaelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
Dat was ook het de facto einde van de serie voor mij. Nog een kleine revival in de tweede helft van seizoen 8 maar dat was ook van korte duur. Michael en de interactie met zijn omgeving was toch wel de drijvende kracht van de serie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk afgehaakt bij seizoen 7.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
en wat zoek je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoor hier trouwens goede verhalen over Boston Legal. Ik kan alleen niets vinden
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
Hmm, tabak naar 18 jaar. Dat helpt vast.
Mijn post was enigszins sarcastisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Wetsvoorstel is nog niet door de kamer heen, geloof ik. Strafbaarstelling van het vervoeren en bezitten van alcohol onder de zestien is wel per 1 januari ingegaan.quote:
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn post was enigszins sarcastisch.
Ik betwijfel of het inderdaad werkt. En dat het over 20 jaar verboden is geloof ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn post erkende dat, en gaf een serieuzer standpunt..
Shit is oud hè, ga je niet snel een perfect nzbtje voor vinden vrees ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar goed fuggeddaboudit. Dit is niet de plaats voor dat soort dingen. Erik, sorry
Terug naar de droogleggingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De algemene opinie verschuift steeds meer. Over 20 jaar is het verboden.
Ik vind het een prima maatregel. Hoewel ik betwijfel of het in de praktijk veel effect gaat hebben is het in elk geval een extra motivatie om geen winkeliers om te tuin te leiden en dat soort zaken. Meer verantwoordelijkheid bij jongeren vind ik geen slechte zaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:08 schreef Yreal het volgende:
Bezit van alcohol strafbaar is echt bullshit in mijn ogen.... Bezit ! Als ze het schijnbaar in handen krijgen is er of een winkelier fout of ze hebben waardeloze familie/vrienden.
Vrijgeven werkt niet. Dan zuipen tieners zich helemaal naar de tering. Maar een te streng systeem a la Amerika werkt ook niet, dus er moet een balans gevonden worden.quote:Ik zeg, gewoon vrijgeven die zooi. Alcohol op je 14de was alleen leuk omdat het niet mocht. Zo wordt het alleen maar spannender.
Zoals de grens van 16 jaar! Brilliantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
dus er moet een balans gevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |