Graag!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja ze hangen in de Harmonie, ik ga er nu heen. Moet ik weer voor je kijken?
Je wordt automatisch INGESCHREVEN voor de her, dus niet UIT. Als jij jezelf al handmatig had ingeschreven moet je dat zelf maar weer doorstrepen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Zit een dag tussen. Vannacht stond mijn cijfer voor burgerlijk recht 2 er op maar ik stond ook nog steeds ingeschreven voor de her.
Hangt Straf 2 of Burgerlijk 3 er? Dan ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:14 schreef Ties02 het volgende:
Moet iemand nog cijfers weten uit de weberhal?
Ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Je wordt automatisch INGESCHREVEN voor de her, dus niet UIT. Als jij jezelf al handmatig had ingeschreven moet je dat zelf maar weer doorstrepen.
dm je nummer maarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:14 schreef Giku het volgende:
[..]
Hangt Straf 2 of Burgerlijk 3 er? Dan ja.
Pax het is vrijdag. En dan nog zo scherp.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meende hier eens te hebben gelezen dat jij ook in Groningen zat?
Letstalk? (wil best keer praten hoor, maar kan zijn dat je een bepaalde hal bedoelde?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Giku er hing niks voor je. Kan het trouwens zijn dat ik jou ben tegengekomen in de hal Letstalk? hipster brilletje enzo
Hij vraagt aan Letstalk (user hier, zie boven) of hij hem gespot heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Letstalk? (wil best keer praten hoor, maar kan zijn dat je een bepaalde hal bedoelde?)
Maar ik heb geen brilletje.
Toch bedankt voor 't kijken
Oja, haha, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt aan Letstalk (user hier, zie boven) of hij hem gespot heeft
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Letstalk? (wil best keer praten hoor, maar kan zijn dat je een bepaalde hal bedoelde?)
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Giku het volgende:
[..]
Toch bedankt voor 't kijken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vraagt aan Letstalk (user hier, zie boven) of hij hem gespot heeft
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Misschien heb je mij ook gespot Letstalk ik had Timberlands aan
zowaar een mini-meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |